TANITIM-GİRİŞ NABIZ

413 4 0
                                    

Eli yavaşça kapının koluna uzandı. Kirpiklerini kırpıştırdı, kaşları havalandı. Kendini ikna etmeye çalıştı. Yeniden, yeniden ve yeniden... Verem gibi, veba gibi yapışıp kalmıştı damarlarına yalnızlık, mutsuzluk, huzursuzluk ve, ve evet ölüm. Geçtiği yerleri bunca nasıl yakar, yıkar insan. Hem de sevmek için yaratılmış bir yürek göğsünün çeperlerini döverken akşam sabah. Hem de bütün dilek haklarını başkalarına adamışken. Uğursuzluğunu da alıp gitmeliydi bu adamdan. Bir kez daha anlatılamayacak öyküler dinlemişti, bir kez daha söylenemeyecek sözler işitmişti. Ve büyük bir hata yapmıştı. Bu adamı öyle sevmişti ki, bir kez daha böyle sevemez kimseyi, ardındaki adam bir kez daha böyle sevilemez. İşte biz bir sevgiyi böylece ziyan ettik, yazık ettik, mahvettik. Dünyaya gelmiş tüm aşıklara bir ömür borçlandı içten içe. Oysa şimdi aşk için bir ömür verilecek mevsimdeydiler. Oysa şimdi onun kollarında kuş olmak vardı...
Cesaretini topladı, başını dikleştirdi. Kapıyı araladı tam çıkmaya davranıyordu ki, sevdiği adamın sert tutuşunu hisseti bileğinde. Adam diğer eliyle kapıyı itti. Kadının sırtı adama dönüktü. Ama bileğinde dolaşan parmaklar gözle görülemeyecek şeyleri de söyledi adama. Yetmemiş olacak ki parmakları durmuyor sanki bir şey arıyordu. Buldu da aradığını. Kadının bileğinde kımıl kımıldanan yaşamı duyumsadı. Gizlenemeyen gerçekler vardır ki başını aşk çeker, aşkı duyumsadı. Bileğinden tuttu , nabzından tuttu, yüreğinden tuttu en son, çevirdi kendine. Göz göze geldiler. En ufak bir itiraza tahammülü yoktu adamın. Kadının da en ufak bir itiraza gücü yoktu zaten. Yalnız yalvaran bir bakış geçti gözlerinden. Geçti gitti. Aşk kasırgalar koparıyordu. Korkuysa ancak yaprakları titretir bu mevsimde. Eğildi öptü kadını.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SERENADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin