SERENAD- TANITIM/GİRİŞ
'Senin kalbinle benimki arasında bir bağ var Serenad. İstesen de koparamazsın bu bağı, istesem de koparam. Gözlerimin senin gözlerini aramasını, sende kaybolmasını engelleyemiyorum. İmkansızı istemekten alıkoyamıyorum kendimi. Senden vazgeçemiyorum, sensiz olamıyorum... Sensiz olamıyorum Serenad, bunu anlayabiliyor musun?'
'Hayır. Bunu anlayamıyorum, sizi anlayamıyorum. Benim yaralarım var.Yüklerim var. Omuzlarımda dünyayı taşıyorum ben. Asıl siz bunu anlayabiliyor musunuz? Ne kadar tehlikeli olduğumu göremiyor musunuz? Ben bir insanı ömür boyu mutsuz edebilecek kadar çok kedere boğuldum. Bir insanı çıldırtabilecek kadar yalnızım. Anlıyor musunuz?'
Adam gözlerini kadının grilerine sabitledi. Acısı yüzünden okunuyordu. Başını eğdi, gözlerini kapattı. Kapının ardındaki curcunaya tezat içerideki sessizliği dinledi. Durdu. Sonra kesin bir kararlılıkla başını kaldırdı. Kadının ellerini yakaladı. Gözlerindeki acının yerini şaşkınlık aldı kadının.
'Paylaşırım, güzel gözlerine çöken kederi, yalnızlığını paylaşırım seninle.'
Kadının yüzünde acı bir gülümseme peyda oldu. Gözleri doldu, dudakları titredi. Bakışları yerde dolandı. Gözlerini kaldırıp adama baktı. Bu bakışta şefkat vardı. Merhamet vardı.Elini kaldırdı, ürkekçe adamın yüzünde dolaştırdı.Titreyen sesiyle konuştu:
'Hiç kimsenin, ama hiç kimsenin böyle bir yalnızlığı değil yaşamasını, görmesini, işitmesini dahi istemem. Şimdi, lütfen... Lütfen benim için her şeyi daha da zorlaştırmayın...'
Serenad konuşmanın burada bittiğini düşündü. Bazen hepimiz bittiğini düşünürüz. Fakat kimi fırtınalar başlamak cesaretini bitmekten alırlar...
Serenad... Bakır kızılı saçlarında cehennemi, gri gözleride fırtınayı taşıyan, zehir kadar keskin bir zekaya sahip,yüzyıllık bir çınar kadar mağrur ve dikbaşlı... Zehirden daha keskin bir acıyla yoğrulmuş olan kalbi, yüzyıllık bir çınarınkinden daha büyük bir yalnızlığa ortak...
İnci Ateşler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERENAD
RomantizmHayatınızın sonuna kadar iki ayağınızın olması iki şekilde yorumlanabilir. Ya çok sağlıklısınızdır ya da çok yalnız. Hayatınızın sonuna kadar dört ayağınızın olmasıysa üç şekilde yorumlanabilir.Ya mutant bir canlısınızdır, ya-bir köpek olma ihtimali...