--Rosalinda 'nın yanına gitmiştik, yanında heybetli bi adam vardı ve onu sıkıştırıyor gibi gözüküyordu . Hepimiz duvarın köşesine saklanmıştık ve nefesimizi tutarak bekliyorduk.Sonunda Rosalinda'nın yanına koştum ve ''Rahat bırak onu!'' diye bağırmıştım.
Adam bana doğru yönelmeye başlamıştı,korkuyordum...--
Tam bana gelmişken, Müdür Noelene Norman ordan seslendi:
''Sen burda ne yaptığını zannediyorsun,okulumdan derhal defol!'' dedi.
Adam ceketininin yakasını düzeltti ve bu son gelişim olmayacak diyip okuldan uzaklaştı.
Gidip Rosalinda'yı kaldırdım. Hepimiz hala şoktaydık.
''Burda neler olduğunu hemen anlatır mısınız?!'' dedi Mrs Norman.
''İnanın bizde bilmiyoruz.'' dedi Teresa.
''Okul çıkışında direk odama gelin,kimseyle konuşmak yok.''
Sınıflarımıza yönelmiştik, kendi sınıflarımıza dağıldıktan sonra Teresa ve Valerie koşarak bizim sınıfa geldi.
''Acil konuşmalıyız'' dedi Valerie.
Kızlar tuvaletine gittik ve kapıları içinde birinin olup olmadığını anlamak için kontrol ettim,
''Temiz.'' dedim.
Valerie başladı: ''Mrs. Norman sınıfa girer girmez yanımıza geldi ve sınıfımızın değiştiğini söyledi, artık sizin sınıftayız!''
Üçümüzde çok şaşırmıştık fakat daha yakın arkadaş olmamamıza rağmen sevinmiştik. Aramızda nedensiz bir bağ oluşmuştu.
Okul çıkışı Mrs. Norman'ın yanına gittik. Bizi koltuklara oturtup kapıları kapattı.
''Cerny's hakkında ne biliyorsunuz?''
''Sakız markası olarak duymuştum ben'' dedi Karsyn, gayet ciddiydi fakat biz gülüşmüştük.
''Sessizlik!'' diye bağırdı Mrs. Norman, '' Girdiğiniz işin ciddiyetini bilmiyorsunuz değil mi?''
''Mrs. Norman kaba olmak istemem ama artık bize şu Cerny's saçmalığını açıklar mısınız?'' dedim.
''Öncelikle size bütün ayrıntıları anlatamam, ama sizden isteğim şu. Büyük ihtimal işaretlisiniz, bu yüzden sizden isteğim hep birlikte olmanız,birbirinizi kollamanız. Zor günler kapımızda,kötü insanlar asla bize saldırmaktan vazgeçmeyecek. Olayın aslını öğrenir öğrenmez size gerekli açıklamalarda bulunacağım, bu süreçte kendi aranızda örgütlenin'' dedi Mrs. Norman.
''Mrs.Norman size bişey söylemek istiyorum.'' dedi Valerie.
''Evet?''
''Biz mesajlar alıyoruz,tehtid mesajları. Bu gün gördüğümüz adamla bi ilgisi olabilir mi acaba?''
''Çabuk bana mesajları göster''
Valerie telefonunu çıkardı ve mesajları gösterdi.
''Mrs Norman şok olmuştu Valerie'ye telefonunu verip odadan koşarak çıktı. Hiç biri bişey anlamamıştı fakat içinde oldukları tehlikenin kesinlikle Cerny's ile bir ilgisi olduklarını biliyorlardı.
Odadan çıktılarında Teresa, Valerie'ye sitem ediyordu;
''Ona güvene bileceğimizi nerden biliyorsun?, belki de o da Cerny's'in ajanı?''
Valerie afallayarak konuşmaya başladı;
''Evet belki biraz saçmalık yapmış olabilirim ama buna mecburdum Teresa, ve bu arada bence bir yerleye oturup şu Cerny's'i araştırmalıyız.''
Hepimiz onu onayladık ve yürümeye başladık.
''Belki de örgütümüze bi isim bulmalıyız?'' dedi Karsyn, gülüşmeye başladık ama kafamız karışıktı.
Moral bozmamaya çalışsakta tehlike içindeydik.
''Youthanasia's olsun!'' dedim.
''Oda ne?'' dedi Valerie.
''Megadeth diye bir metal grubu var dinlemeyi çok severim, onların bir albümü. Ayrıca anlamı ''ÖLÜME GÖNÜLLÜ GİDEN KİŞİ'' demek.'' dedim.
Ardından Teresa bağırdı ''HAIL YOUTHANASIA'S''
Ardından hepimiz bağırdık
''HAIL YOUTHANASIA'S !''.
-------------------------------
Bölüm -3-'ü yarın yazıcam inş fırsat bulursam😛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUTHANASIA'S SQUAD
Ficção AdolescenteBirbirinden farklı beş kızın, bir amaç uğruna verdikleri savaş. Acaba Nortcliffe'i Cerny's adlı örgütten kurtara bilecekler mi?