6.BÖLÜM

86 5 3
                                    

Kumsal bizimle gelmemişti. Ada beni sürüklerken kumsal yanımızda yoktu. O zaman Kumsal neredeydi. Sorular beynimi kemirirken sessizliğime bir son vermem gerektiğine karar verdim. Belki de bazı soruların cevapları kızlardaydı da benden gizliyorlardı. Böyle bir şeyin olma fikri bile beni çileden çıkarırken içimdeki sesin çıkardığı senaryolar...  Sessizliğime bir son verip belki de kızlarla yüzleşmeli ve onların suçlu mu yoksa suçsuz mu olduğuna karar vermeliydim. Kumsala dönerek  "Kumsal biz Adayla eve dönerken sen neredeydin" dedim. Kumsal bir an için afallayarak Adaya döndü kısa bir süre bakıştıktan sonra kendisini toparlaması sandığımdan da kısa sürdü ciddiyetini topladı ve bir anne edasıyla "konumuz şuan bu değil sen önce bizim sorularımıza cevap ver " dedi. Neşeden uzak kısa bir kahkaha atıktan sonra onların şaşkın yüzlerine bakarak " hadi ya anne sende mi buradaydın " dedim. Kumsal bir an için bozulsa da Ada'nın yüzünde ona nazaran hafif bir gülümseme oluştu. Kumsalla Adayı karşılaştırırsak Kumsal Adaya göre daha ciddiydi eee bende sinirli bir yapıya sahip olduğum için genelde arayı Ada bulurdu. Fakat şimdilik o bile bu durumu toparlayamayacak gibi görünüyordu. Birbirimize bakarak geçirdiğimiz sessiz dakikalar sonunda artık sessizliğe takatim kalmamıştı. Merak iyice bedenimi kemirmeye başlamıştı ki odada Ada'nın telefonuna gelen mesajın sesi yankılandı. Kumsal benim merak ettiği anlamış olacak ki konuşmaya başladı. " Ben... eşyalarımızı topladım... ve"  sonra yine sessizlik "Allah'ım çıldıracağım ve ne Kumsal ve ne " "Rüzgarla konuştum oldu mu" " Senin Rüzgarla işin ne hanım efendi onunla ne konuştunuz öğrenebilir miyim acaba" " Bide soruyor kızım çocuk seni ulu orta öptü bende tebrik mi etseydim " söyledikleri aklıma yatmıştı bir bakıma ama bu hala onun adını nereden bildiği gerçeğini değiştirmezdi. Bu günlük bu kadar yeter diye düşündüm nasıl olsa ben onun ağzından daha laf alırdım ama bu gün içinde biraz daha üstüne gidersem patlardı farkındaydım. Bu yüzden Adaya gelen mesajın ne olduğunu öğrenmek için ona sordum " kız sana kim mesaj attı gecenin bu saatinde bacaklarını kırarım vallahi. " Canavarımsı bir gülüşün ardından " Defne ben sana söylemeyi unutum sahilde bu gün parti varmış da bende geleceğiz dedim onu soruyorlar şimdi gitmezsek çok ayıp olur gidelim mi ne olur, ne olur, ne olur"  " Gecenin bu saati yok ben yatacağım siz gidin hem benim uykumda var." "Oyunbozanlık yapmasan olmaz sanki dimi uyuz şey geleceksin dedim işte o kadara git odana hazırlan beni delirtme yoksa ben seni giydirmeyi bilirim!" dedi hanım efendi. Çok bilmiş şey ben bunlarla ne yapacağım ya Allah'ım sen bana sabır ver. "Gidelim bakalım.  Hem gelir gelmez edindiğin bu arkadaşlar kim çok merak etim." dedim. Gerçekten gelir gelmez yine kimle arkadaş olmuştu ki. "Yok ya benim arkadaşlarım sayılmazlar Cenk'in arkadaşları. Cenk bu hafta gelemiycekmiş  biz de burada çok sıkılmayalım diye onlardan rica etti." dedi. "Arkadaşları da Cenk gibiyse" "ya Defne öyle deme sene biz sıkılmayalım diye çocuk arkadaşlarıyla bile konuşmuş." "tabi canım öyledir eminim. Neyse ben üzerimi değiştireceğim." diyerek yanlarından kaçtım Cenk hakkında pek konuşmak istemiyordum ne biliyim o çocuğu sevememiştim. Odaya çıktım. omuzları çok hoş bir şekilde açık olan mini beyaz elbisemi altıma minik taşları olan sandaletimi giydim iki gün önce yatağımın altında bulduğum minik bir melek simgesi olan kolyeyi taktım bu kolye çok hoşuma gitmişti çok şık duruyordu ve çokta zarif bir kolye idi bunu nasıl kaybettiğimi hala anladım, saçlarımı hafif dalgalandırıp gözlerimi öne çıkartan bir makyaj yaptıktan sonra aşağıya indim. Kumsal lacivert çizgileri olan uzun askılı beyaz elbisesini Ada ise mor sırt dekoltesi olan mini elbisesini giyerek aşağıya geldi. "Defne gelmek istemiyordun bide istesen ne olurdu acaba"dedi Kumsal imalı imalı. "Sus be salak" dedim gülerek. "Hadi kızlar taksi geldi" dedi Ada. "Hadi gidelim" dedim evden dışarı adımımı atarak. "Parti zamanı"dedi Kumsal coşkuyla, bende tekrar ettim içimden hadi bakalım parti başlasın...                        


Size ne desem kendimi nasıl affetirsem inanın hiç bilmiyorum  en nefret ettiğim şeylerden birini yaptım sizi bu kadar uzun bekletmek inanın benide çok üzüyo ama bu yıl ben de TEOG  madurlarındanım içinizde eminim benim gibi olanlar vardır. Beni mazur görün biraz vakit buldukça yazmaya çalışıyorum sizden tekrar çok özür diliyorum ve sizi çok seviyorum. Ne olur beni affedin...






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doğruluk mu Cesaret miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin