ILK ÖPÜCÜK

32 3 0
                                    

Uyandığımda saat 1:38di.Dün Ree ile çok geç saatlere kadar film izlediğimiz için bu kadar geç kalmıştım. N ile 6:30da bulusacaktik.Ben onların evine gidecektim ordanda restoran gibi bi yere gidecektik.Kalkıp duş aldım. Salonda uyuyan Ree'ye gülümseyerek baktım. Kahvaltı hazırlayıp onu uyandırdım.birlikte kahvaltı yaptıktan sonra o uykusuna geri döndü.bende odama gidip hazırlanmaya başladım. Elbisemi utuledim.çantamı hazırladım saçımdı makyajımdı derken saat 6:27 olmuştu.

N'in evinin kapısını çaldım. Kapıyı N açtı. Üzerinde mavi bir tişört ve siyah bir pantalon vardı. Içeri girdim. Yemeği evde yiyecegimizi söyledi. Merdivenleri çıktık. Bi odaya girdik.kocaman bi odaydi.tam ortada üzeri çeşitli yemeklerle donatılmış bi masa ve yan yana duran iki sandalye vardı. Masanın üzerinde duran avize göz alıyordu.N bana bakıyordu.ama ben etrafı incelemeye devam ediyordum.

Ikimizde yan yana oturduk.
''Neden karşıma oturmadın? ''Diye sordum geldiğimden beri ilk kez ona bakarak. Hem karşıma oturması gerekiyordu.genellikle öyle olurdu yani.

''Orası sana çok uzak''diye yanıtladı beni. Önüne döndü.tabagindakileri yemeye başladı. Bende yemeye başladım. Çok lezzetliydi.

''Bu yemekleri kim yaptı''dedim az önce bi yudum aldığım suyu masaya koyarken.gülümseyerek bana baktı.

''Ben yaptım''dedi.gozlerim kocaman açılmıştı.ben bile bu kadar güzel yemek yapamıyordum.

''Nasıl bu kadar güzel yapabiliyorsun? '' dedim masaya bakarken.

''Küçükken anneme yemek yaparken hep yardım ederdim. Bundan zevk alıyordum. Bakarak bende öğrendim. ''Dedi.N'in annesi ve babası boşanmıştı. Bunu bana Ken söylemişti. Annesi konusunda cok hassasmış. Yani benim konuyu derhal değiştirmem gerekiyordu. Gozlerim yukarıda parlayan avizeye çarptı.

''Ne güzel bi avize''dedim. Konuyu değiştirdim.

''Burası annemle babamın özel günlerde yemek yediği özel bi oda annem buraya çalışanların bile girmesine izin vermez yemekleri kendi yapar ve kendisi servis ederdi.Bu yüzden herşeyi annem dekore etti.''dedi kirginca gülümseyerek. Aferin Allen konuyu degistirememissin.

Yemekten sonra eşyaları mutfağa taşıdık

''Sizin bi yardımcınız yokmu''dedim dağ gibi görünen bulaşıklara bakarak.

''Var sen gittikten sonra gelip burayı toplayacak''dedi bulaşıklara bakarak.

''Bu gün sadece bizim için şükran günü değil, onunda şükran günü, ben hallederim bunları''dedim ve yıkamaya başladım. N nekadar beni bırakmam için ikna etmeye calıssada ben yıkamaya devam ettim. Sonra dayanamayıp oda bana yardım etmeye başladı. Saçlarımı toplamadigim için çok sıcak olmaya başlamıştı. Cantamdan tokami aldım. Ellerim ıslak olduğu için saçımı tutamıyordum...

Binbir zorlukla sekil verdigim saçımı toplarken toka yere düştü.

''Offf''dedim tavana bakarak.

''Bi insan hem bu kadar şirin, hem bu kadar güzel ve hem bu kadar tatlı nasıl olabilir? ''Dedi N bana bakarak. Bakislarimi yerdeki tokadan alip N'e cevirdigimde

''Ben bunu seslimi söyledim''dedi masumca.ben hala ona bakıyordum. Bi süre sonra bana yaklaşmaya başladı. Yerdeki tokayı alıp gozlerimin içine bakarak saçlarımı topladi.şu an rüyamda olduğu gibi cok yakındık.

''Bulaşıklar bitti''dedim ve salona doğru depar aticakken tam mutfak kapısının önünde duran kocaman kitaplığa bakakaldim.yavaşça kitaplığa ilerledim.birkaç kitaba göz getirdikten sonra onu gördüm. Rüyamda gördüğüm kitabı. Elime aldım. Incelemeye başladım.

''Güzel kitap'' dedi N.yanıma gelmişti.

'' Artık gitmeliyim''dedim kitabı yerine koyarken.

''Sana eşlik etmemi istermisin? ''Dedi ama ben yine reddettim.

Yavaşça yürüyordum.Ama hala eve biraz vardı.

''Allen dur''diye bağırdı N. Elinde bi kagitla yanıma ulaştı. Nefes nefese kalmıştı.Biraz bekledim.

''Sana bi hediyem var''dedi elindeki kağıdı bana uzatarak.kağıdı açınca kendimi gördüm. Gerçekten kendimi gördüm. Çünkü beni çizmişti.

''Çok güzel olmuş, teşekkür ederim''dedim ve yürümeye başladım.

''Allen''diye birdaha seslendi.dönüp ona baktım.

''Bi tane daha var ama biraz yaklaşman gerekiyor''dedi ona bi adım attım oda bana bi adım attı. Ve şu anda yüzümüz arasında birkaç santim vardı. Gözlerimin içine baktı.

VE

BENI

OPTU

GERÇEKTEN

BENİ

ÖPTÜ

bir dakika falan öyle durduk.ayrildigimizda ben ilk öpücüğümü almış bulunuyordum.

''Benimde sana bi hediyem var bekle getireyim''dedim tam giderken beni kolumdan tuttu.

''Birlikte gidelim''dedi. Bende evet anlamında kafamı salladim.birkaç adım attıktan sonra hafif bi yağmur başladı.

''Off ama romantizmin içine. ..''dedim ve N'in beni izlediğini görünce elimle ağzımı kapattım.

''Vaayy sinirlenince nasıl oluyomussun sen''dedi gülerek. Evin önüne geldiğimizde ona beklemesini söyleyip içeri girdim.

Ree kanepeye uzanmış televizyon izliyordu

''Çabuk bana hediye bul''dedim çünkü ona hediye almamıştım.

''Ne hediyesi''dedi Ree anlamazca bana bakarak.

''Ben N'e hediye almayı unuttum''dedim bağırarak. Umarım N duymamistir.Elimde duran resme baktım. Tao'nun geldiği gün odamda N'i çizmiştim.gidip resmi aldım.

Kapıyı açtığımda N gökyüzüne bakıyordu.

''Aslında. ..''dedim yere bakarak.

''Duydum, hediye almadığını yani.gerek yok zaten''dedi.ama ben elimde duran resmi ona uzattım. Bi süre baktı.

''Bana benziyor''dedi tatlı bi şekilde.

''Sensin o''dedim gozlerimi büyüterek.
''Bu resimledemi öpüstun''dedi oda gözlerini büyüterek. Ikimizde gülmeye başladık.bi süre bana baktı.sonra sıkıca bana sarıldı. Ve gitti. Bende yuzumdeki aptal gülümsemeyle odama gidip uykuya daldım

1 TUTAM AŞK(KORE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin