Multimedya posterimden cektigim hongbin Biz resmen depresyonda olan salak kızlara benziyoruz şu an.televizyonda aşk filmi, etrafta pizza kutuları, elimizde peçete. Onlar bu kadar kötü durumda değillerdir.benimde bu durumda olmamam gerek. Hiç depresyonda olmamam gerekiyor. Kafamızı dagitabilecegimiz bişey yapmamız gerekiyor. Ayağa fırlayıp ellerimi birbirine çarptım.
'! Hadi bara gidelim''dedim. Ree bana gel matematik sorusu çözelim demişim gibi baktı.hatta koltuğa daha çok gömüldü. Amaaaaa beeeenn onuuu ordan kaldırarak bara götürmeyi başardım.fakat onu kot tişört kombininden vaz geciremedim.çok sıradan görünüyordu. En azından benim yanımda. Çünkü ben pembe tül etekli bi elbise giymiştim...
Içeriye girip masanın önündeki uzun sandalyeye oturdum. Ree'de yanima uzun bir off çekerek oturdu.
''Gül biraz''dedim. Ben depresyonda değilim artık amq Ree hala aynı. Bi soda aldım ve etrafa bakmaya başladım. Işıkların bazıları yanmiyordu.zaten orda oturan insanlar pek te gormemiz gerekmeyen şeyler yapıyordu. Hemen gözlerimi kaçırdım. Giriş kapısına baktım. Siyah şapkasıyla o çocuk vardı. Bana bakıyordu.benim ona baktığımı görünce gözden kayboldu. Masaya dönüp sodamdan bi yudum daha aldım. Ree vişneli kolasinin pipetine çin işkenceleri uyguluyordu sessizce. Bu hâli beni gülümsetti.
Tekrar kapıya döndüm. Yüzüme yasladigim ellerim bi anda iki yana düştü. Gozlerim kocaman açıldı. O tam karşımda bana doğru geliyordu.Bunca zamandır okulda gördüğüm ve bahçede gezerken gözüme çarpan kişi o olamazdı.''Yok artık''dedim.hızla arkamı döndüm. Ree dans edenlere bakıyordu.bense salak gibi kapana kisilmistim.arkamdaki sandalyeye biri ot urdu .
''Bi soda alabilir miyim''dedi.oydu bu ses onundu.hatırlıyorum. ben onu hatırlıyorum ama o beni hatırlıyor mu acaba? ? ? ? ? ?
Kulağıma yaklaştı. Ve sahte bi sekilde öksürdu.bende yerimden sıçrayarak kalktım. Ona döndüm. Ohaaaa bu nasıl bi yakışıklılık böyle. Ne kadar da değişmiş. Yaniiiiii........ tatlı olmuş. Ben ıçimden çok konuştuğumu ama dışımdan hiç sesimin çıkmadığını farkedinceye kadar bana gülümseyerek baktı.gülüşü hala aynıydı. Derin bi iç çektim. Bi zamanlar gulusune aşık olduğum çocuk sırf onu hiç opmedim diye en yakın arkadaşımla Minzy'le beni aldatmisti.ama şimdi karşımda duruyordu. Ona kırgınım aynı zamanda kızgın. Ama ben şu anda hiçbirşey yapmiyordum.
''Selam''dedi ve tokalasmak için elini uzattı.bende elimi uzattım
Ve tokalaştık.''Seeeennn''dedim sessizce ama o duymuştu.
''Evet benn uzun zaman oldu ha allen''dedi gülümseyerek. Gülüyordu.üzgün görünmüyordu. Bi süre konuştuk.N ve Ken bize doğru geliyordu. Ree hızla ayağa fırladı ve gitti. Arkasından öylece bakan Ken üzgün görünüyordu. Ree'ye olanları anlatmaya çalışmıştım ama Ree beni dinlemedi. Ken çok üzgündü. Ree ise kızgın.
Ben karşımda duran eskiden deli gibi aşık olduğum Hongbin'e masumca bi bakış attım. O ise sadece gülümsedi. Hiçbirşey olmamış gibi. Beni Minzy'le aldatmamis gibi.şu an kendime bi soz veriyorum. Eskiden ne olduysa unutulacak .bu herkes için geçerli. Ben böyle düşünceler içindeyken slow bi şarkı çalmaya başladı. Dans pistine baktım. Patrica gülerek N'e yaklaşmaya başladı. Sinirden gerilmistim.bunu yanımda oturan Ree bile anlamistiki kulağıma'ben hallederim'diye fısıldadı ve oda N'e yaklasti.Patrica tam ağzını açmıştı ki Ree uzakta olduğunu farkederek bağırdı.''N bu dansı bana lütuf eder misin''dedi.N bi Patrica'ya bide Ree'ye baktı.ama sonunda'tamam'diyip Ree'yi seçti.ben arkadaşımın dahi zekasına hayretler içinde bakarken önüme bi el geldi.elin sahibi ise Hongbin'di.ben sadece ona bakıyordum. Ama kendime bi söz vermiştim.olanlar unutulacak. Kalkıp onunla dans etmeye başladım. Ree N'in ayağına yüz kez basmıştı.ve yavaşça bize yaklaşıyorlardı. Hongbin'e baktığımda beni izlediğini gördüm. Birşey söylemek için ağzını açmıştı ki N onun kulağına birşey fısıldadı. Hongbin garip bi şekilde N'e baktı.ve göz açıp kapanıncaya kadar ben kendimi N'in kollarında buldum. Gozlerim kocaman açılmıştı.N ise gülerek bana bakıyordu.ben onun bu halini sevıyorum. Çünkü gulunce cok tatlı oluyor.ağzını tam açmıştı ki müzik bitti. Hemen çantamı aldım ve Ree'nin kolundan tutup onu çıkışa sürükledim.Hongbin'le çok güzel sohbet ediyordu. Ve ikiside gülüyordu. Doğruca eve gittik ve Ree bana hiçbirşey soramadan odama gittim.
1 SAAT SONRA
bi ıslık sesiyle uyandım.N dışarıda bana bakıyordu.oflayarak göz devirdim ve odama girmek için bir adım attım.
''Dur gitme''dedi dışarıda duran duygusuz insan.
''Ne var''dedim biraz sesimi yükselterek.
''Konuşmamız gerekiyor''dedi masumca.
''Benim seninle konuşacak birşeyim yok.sen Patrica'ya anlat derdini''dedim ve Ree ile ektigimiz çiçeklerin saksisina baktım. Içinden küçük bi taş alıp ona fırlattım.ama ondan çok uzağa gitti. Birkaç kez daha denedim ama yine sonuç aynı.
''Hahaha ıskaladın''dedi.gozlerim N'in Ree'nin odasına fırlattığı taşa kaydı. Ree'ye çok yalvarmistim o taşı atmaması için. Yine bahçeye fırlatmıştı ama bahçeye bin kez bakıp o taşı bulmuştum. Ama konu bu değildi. Taşı elime aldım ve muzipçe siritip N'e baktım.
''Bunu hatırladın mı? ''Dedim. Ardından N'in şaşkınlıktan açılan ağzını keyifle izledim.tüm gücümle taşı N'e fırlattım.tam ayağına düştü. Acıyla yerinde daireler çizerek sekiyordu.onun o halini görmemle çığlığı basmam bir oldu.
''Özür dilerim, özür dilerim, çok özür dilerim ben bu kadar aciyacagini tahmin etmemiştim''dedim hızla. Sonra burda bahane uydurup ona hiç yararim dokunmadığını farkedip koşarak aşağı indim. Televizyon izleyen Ree'ye kısa bir bakış atıp dışarı çıktım.
N kaldırıma oturmus ayağına doğru eğilmiş ve eliyle ayağını ovuyordu.umarım kanamamistir.çünkü ben kan görmeye dayanamazdım.koşarak yanına ulaştım.ayağına doğru eğilip yavaşça hareket ettirdim. N ise ayağını bırakmış hiç hareket etmeden bana bakıyordu.ve neredeyse aramızda birkaç santim vardı. Derin bi nefes alıp ayağa kalktığımda hala az önce ona yakın durduğum yere bakıyordu. Bakışlarını bana çevirdi.''Eve gidemeyecek isen seni bırakabilirim''dedim ağır başlı bi tavırla
''Inan bana ayağım kalbim kadar aciyamaz''dedi sakince. Ayağa kalkıp son bi kez bana baktı.ardından topallayarak evine doğru ilerlemeye başladı. Gozlerim dolmuştu. Hızla eve girip odama kapandım.ve ağlamaya devam ettim. . . .:'( :'(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 TUTAM AŞK(KORE)
RandomKore'de yasayan ALLEN kalbinin sahibini bulduğunda ona karşı koyamıyor. Tabi kalbinin sahibi olduğunu anlaması zaman alıyor. Birlikte geçirecekleri günlerde sizi kahkahaya boğabilir, veya gözleriniz dolabilir.