Bolum şarkısı Winner-calor ring. Bi sesle uyandım.sanırım Ree Ken'le gittiği yemekten dönmüş olmalıydı. Ama kötü geçmiş gibi görünüyordu.
Yataktan kalkıp telefonuma baktım. Saat 23:56yı gösteriyordu.Ree'nin odasının önüne gidip kapıyı çaldım.
''Ree benim Allen girebilir miyim? ''Dedim kapıya yaklaşarak.
''Rahat bırak beni dedi ağlamaklı bir ses''ağlıyordu. Ken Ree'yi aglatmisti.
Bunu ona ödetecektim.Ama yarın. Şu an çok uykum vardı. Ree beni yanında istemediğine göre burda durmamın hiçbir anlamı yoktu. Esneyerek odama girdim. Yatağa yatıp gözlerimi kapatmisken bi mesaj sesiyle gozlerim açıldı. Telefonu komidinin üzerinden alıp havaya kaldırdım. Mesaj N'dendi.Uyudun mu? :-D yazmıştı.klasik bi soru.
Yeni uyandım ama sen niye uyumadın? Yazdım bende çok geçmeden cevap geldi.
Seni düşünüyordum dayanamadım ve evinizin önüne geldim yazdı.evimizin önüne mi gelmişti? ?????
Balkona çıktım tam karşımda elinde telefonla bana bakan şu yakışıklı çocuğa baktım. Beni öpen yakışıklı çocuk. Eliyle gel işareti yaptı.gecenin bu saatinde nasıl cikabilirimki? ? Yürüyerek diye kendi sorumu cevapladı iç sesim. Odama girip dolabimdan bi ceket aldım ve üzerime geçirdim telefon ve anahtarları cebime atıp aşağı indim. Yavaşça kapıyı açtım. Kendimi evden kaçıp sevgilisiyle buluşan ergenler gibi hissediyorum şu anda. Dışarı çıkıp kapıyı arkamdan kapattım. Bi adım attigimda karşımda N'i gördüm.bana gülüyordu.
''Ne''dedim ona yaklaşarak.
''Evden kacmiyorsun yürüyüşe çıkıyorsun''dedi beni süzerken.uzerimde bi tayt bi tişört bide ceket vardı niye bu kadar bakmıştı ki?
''Her halinde güzel''dedi gözlerime bakarken.
''Bu benim ev kıyafetim''dedim gülerek. Yürümeye başlamıştık. Parka gidiyorduk.bana yemek teklifi ettiği banka oturduk.sürekli bana bakıyordu.artık rahatsız olmaya başlamıştım. Ona baktım
''Şimdi bizzz''dedi gözlerini kısarak.
''Ne bizz''dedim bende gözlerimi kısarak.
''Şimdi bizzz çıkıyoruz öyleyse''dedi benden yanıt bekleyen bakışlarla.
''Sanırım öyle''dedim bende dudaklarımı büzerek.bakışlarını dudagima kaydırdı. Onun bu halini görünce hemen ayağa kalkıp
''Eve gitsem iyi olacak''dedim. Oda ayağa kalkıp yanima geldi. Konuşurken cebime soktuğum ellerimi çıkarıp sıkıca tuttu. Gözlerini gozlerimden ayırmadan
''Sanırım sana aşık oluyorum.''dedi ve güldük. Beni evime bırakıp evine gitti .
Ree'nin odasından ses gelmiyordu. Uyumustu herhalde. Bende çıkıp odama gittim. Ve uyudum.Sabah uyandığımda Ree odasında bağırarak şarkı söylüyordu. .söylediği şarkı tam bi ayrılık şarkısıydı. Üzerime hızla bi kot ve tişört giyip yanına indim. Yatağına uzanmış bağırıyordu. Yavaşça kapıya vurdum. Bi an bana baktı.ama sonra şarkıya geri döndü.
''Bu gün okula gitmemeye karar verdim''dedi şarkının melodisiyle.
''Istersen seninle kalabilir ve dertlesebilirim. ''Dedim etrafın dağınıklığına bakarak. Ama beni evden kovdu. Çünkü bu ev depresyonda olan kızların girebileceği bir yer olmuş. Benim gibi mutlu aşıkların yeri yokmuş orda.bana aynen bunları söyledi. Akşam nasıl girsem diye düşünüyorum. Depresyonda taklidi yapabilirim.
.................... Okul. ..................
Okula gittiğimde N beni (sevgilisi olan beni)kapıda bekliyordu. Beni görünce yanima geldi. Biraz konuştuk. Ben kitabımı dolabimdan almam gerektiğini söyleyince malesef Patrica'nin dolabinin yanındaki dolaba yöneldik.Patrica dolabimdan aynasını çıkarmış makyaj yapıyordu. Elimdeki anahtarla dolabimdan kitabı aldım. Daha sonra tekrar kilitledim.bütün bunları yaparken N beni izliyordu.
''Ne''dedim ona dönerek.
''Bence ilişkimizi biz alışana kadar kimseye söylemeyelim''dedi masumca.aslında bende alışamadım buna yıllar önce çok sevdiğim biri beni terk ettiğinden beri hiç böyle şeyler hissetmemiştim.
''Olur''dedim. Kantinde oturup bi tost yedik.ona Ree'yi anlattım. Dün Ken'le yemek yiyeceklerini ama Patrica zorla Ken'i hastaneye çağırdığı için 2,3saat
Ree'yi bekletmek zorunda kaldığını söyledi. Patrica iyi bi dersi hakediyor aslında. Kalkıp sınıfa gittik. Içeri girer girmez Patrica''Nnn demek benim hakkımda böyle düşünüyorsun? ?''dedi gülümseyerek.
''Ne düşünüyorum''dedi n anlamazca''Bak bu mektubu sen yapmışsın resmen bana aşk mektubu yazdın inanılmaz bişey bu''dedi Patrica mektubu N'e verip elleriyle yanaklarını tutarak. N mektubu okudu
''Bune ben yazmadım''dedi mektubu Patrica'ya uzatarak. Olayı anlamaya çalışıyordum.
''Ama bak senin imzan var''dedi Patrica. N'in elindeki mektubu aldım ve okumaya başladım. Iltifatlarla dolu bi aşk mektubu olduğunu anlamam zaman almadı. Patrica'ya baktım sırıtıyordu.N ise şaşkındı. Mektup ile beraber çöp kutusunun yanına gittim.
''Yazık olacak mektubuna''dedim ve mektubu Patrica'ya bakarak yirttim. N'in yanına gittim kalbim onun doğru söylediğini fısıldıyor ama gururum onun susması için bağırıyordu.
''Senin farklı olduğunu sanmıştım''dedim ve N'e sert bi tokat attım dolu gözlerimle ona bi kez daha bakıp hızla eve gittim. Aynı olamazdı. Hongbin ile aynı olamazdı. Tamam Hongbin'i çok seviyordum. Ama o bi kız için beni terk etti .hemde o kız benim en yakın arkadaşımdı. Tam 5 yıl tam 5yıldır ben hayatıma aşksız devam ediyorum. Hongbin yüzünden. N ona benzemiyor sanmıştım halbuki çok yanılmışım. Gidip Ree'nin depresyonda olan kızlar grubuna katıldım. O bana anlattı ben ona anlattım beraber ağladık.
En azından bu dünyada beni seven ve anlayan birileri vardı.
Pardon birisi vardı. Oda Ree benim canım arkadaşım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 TUTAM AŞK(KORE)
RandomKore'de yasayan ALLEN kalbinin sahibini bulduğunda ona karşı koyamıyor. Tabi kalbinin sahibi olduğunu anlaması zaman alıyor. Birlikte geçirecekleri günlerde sizi kahkahaya boğabilir, veya gözleriniz dolabilir.