BU IŞ TAMAM

21 3 0
                                    

Multimedya kırmızı saçlı olan N önündeki cakma sarışın ise Ken

N beni uzunca bi süre öptükten sonra eski halini aldı. Ve bana ilk sorusu

''Ruyandakine benzedi mi? ''Oldu. Yanii biraz benziyor ama çok değil. Biraz yani.

''Yoo''dedim kafamı iki yana salladim.

''Rüyanı anlatsana''dedi masumca.ilk başta ısrar etmedi. Ama sonra beni Ree ve Ken'i ayırmakla tehdit ettiği için anlattım. Büyük bi sevinçle izliyordu benim utangaç halimi.sonunda bittiğinde ayağa kalkıp mutfağa gittim. Oda peşimden geldi.

''Küsmüyuz biz şimdi? ''Diye ani bi soru sordu.

''Bilmem bi düşünmem lazım''dedim misirlari tencereye doldururken.

''Allen sana anlattım o mektubu ben yazmadım. Yarın Patrica'ya sorarsın.artık yalan söylemek için bi ağzı varsa tabii''dedi N isyankar bi halde. Onun bu haline dayanamadım.

''Iyi barisalim barii''dedim patlayan misirlari Ree ile aldığımız koca kaseye koyarken. Tam elime alırken N kaptı ve salona doğru yürümeye başladı.

Söylenerek salona girdim ve film seçen N'e umutsuzca baktım. Çünkü o filmlerin hepsi aşk filmiydi. Ve N aşk filmi seven birine hiiic benzemiyor. Mısır kasesini kucağıma alıp koltuğa yayildim.N filmi koyup ayağa kalmış ve aynada saçını düzeltiyordu.gülümseyerek onu izliyordum.birden arkasını döndüğünde yakalanmisligin verdiği utançla dudaklarimi birbirine bastırarak televizyona bakmaya başladım.

''Seni sevıyorum sevgilim''dedi N.böyle birşeyi ondan ilk defa duyduğum için gozlerim hızla ona döndü.o ise gülerek bana yaklaşıyordu. Yanima oturup yanagima küçük bi öpücük kondurdu. Bi Elini omzuma atıp diğer elini mısır kasesine daldirdi.6,7 mısırı avucladiginda onu ağzına nasıl sigdiracagini düşünen kişinin bi tek ben olmadığını anladım. Çünkü mısırın birazini bana yedirdi ve ben mısırı cignerken diğerlerini kendi ağzına attı.

Keyifli bi şekilde kızın erkeğe attığı tokatı izlerken, ayrılmanın onlar için çok doğru bi karar olduğunu düşündüm. Ama filmin yarısında uykum gelmişti. Bu yüzden yastığa yani N'e sarılıp uyumaya başladım.

............................♥♡♥♡♥...........................
Uyanmamin tek sebebi N'in hareket etmesiydi.

''Uyandirdim mı? ? Ahh özür dilerim. Sen yat uyu hadi uyu''diyen bi N'le karşılaştım. Ama uyanmistim artık.
Aklıma bi anda gelen soruyla N'e döndüm.

''Ree ve Ken barismali''dedim telaşla. Ree'nin depresyonda olan halini bi tek ben biliyorum nede olsa.

''Banane Ree'den Ken'den''dedi N umursamazca.onu ikna etmek demek ken'e söz geçirmek demek olduğu için ısrar etmeye kararlıydım.

''Ree ve Ken barışmaz ise bende senden ayrılıp Hongbin ile çıkarım''dedim kendimden hiç beklemediğim bi saçmalama tarzıyla. Ama bu N in saskinliktan açılan ağzını ve gözlerini görmeme sebep oldu. Ve şu an karşımda tatlilik abidesi vardı.

''Nasıl olacak o''dedi bıkkınca.

''Sinemaya gidicez''dedim ve N'in bu günlük sinema yeter tribini çekmemek için Ree'nin odasına gittim.

''Sinemaya gidiyoruz''dedim uzatmadan. Ve onuda itiraz ettirmeden N'in yanına gittim.

''Omlet mi 40tane mi sen beni duymadın galiba. Iyi tamam geliyoruz''dedi ve bana gülümseyerek baktı.sonradan öğrendim ki okulda kermes varmış ve ken gorevliymis.

.................♥♡♥♡♥♡♥.....................

Ben ön koltuktan inerken Ree ben gelmiycem beni eve geri götürün. Diye cırlıyordu.N'le karşısına geçip ona baktık.oda kafasında kaçma planları yapıyordu. Bunu gözlerinden okuyabiliyordum .onu iki kolundan tutup içeri soktuk.içerde susmuş etrafı izleyen bi Ree bulmayı beklemeyen Ken iki elinde poset ve üzerinde mutfak önlugu ile bize doğru ilerlerken Ree'yi görmesiyle yüzünün düşmesi bir oldu.

Uzun bakismalardan sonra mutfağa gidip Omlet yapmaya başladık.

''Kızlar soğan kessin, erkekler patates''diye saçma bi öneride bulundu.

''Hayır biz patates kesicez.siz bizim aglamamizi mı istiyorsunuz? ??''diye sitem ettim adeta. Ama kısa süreli bi taş kağıt makas mücadelesi sonunda soğana mahkum kaldık.
Kendimden beklemediğim bi hızla dogruyordum.

''Bakın ben hiç aglamadim''dedim N bana gülümseyerek baktı.fakat acı son.....gozlerim dolmaya başladı. Burnumu çeke çeke ağlamaya başladım. Ree, Ken ve N benim bu halime kahkahalar ile gülerek izliyordu.ben normal halime döndüm ve onlara kötü bi bakış attım.

Ree lavaboya gidip ellerini yıkamaya karar verince bizde malzemeleri karıştırıp içine tuz attık. Ree ıçeriye girince ufak çaplı bi çığlık attı. Hepimiz ona döndük.

''Siz ne yaptınız''dedi şaşkınca
.
''Ne yapmışız''dedi N Ree'ye manyetik özürlüymüş gibi bakarak.

'! Tuz yerine şeker koymussunuz''dedi. Hepimiz tuzun bulunan kaba baktık. Üzerinde SUGAR yazıyordu. Gozlerim kocaman açık bi şekilde Ree'ye döndüm.

''Ne yapicaz''diye sordum endişeyle.

Ree biraz düşündü.daha sonra gülerek bize döndü.

''Bizde turta yaparız''dedi ellerini çırparak. Hepimiz bu fikri beğendik. Ardından yapmaya başladık.aslında ben yorgundum ve oturdum. N yanima gelince bu işi sadece Ree ve ken yaptı.

''Biz niye bişey satmıyoruz''diye sordum bıkkınca.

''Kurabiye satabiliriz''dedi N.gülümseyerek ona baktım. Ne kadar zeki bi sevgilim vardı benim.

Ree ve ken dinlemek için salona gittikten sonra biz mutfağa gittik ve kurabiye yapmaya başladık.kısa sürede birsürü kurabiye olmuştu.

Kurabiye bittikten sonra N bizim o dağınık mutfakta bi fotoğrafimizi cekti. Ikimizde kollarimizla kalp yapmıştık. Ama fotoğrafı bana göstermedi.

...................;-) :-) :-D. ...................

Bu gün N bana büyük bi sürpriz hazırlamıştı. Dünkü resmi tişörte bastirip bana göndermişti.o güzel tişörtün altına tatlı bi etek giyip kapıda aynı tişörtü giyip beni bekleyen tatlı sevgilime baktım. Bu aralar fazla sevgilim diyordum.beni okula N götüreceği için arabamın anahtarını Ree'ye vermiştim

''Günaydın prenses''dedi ve kapımı açtı. Gülümseyerek içeri girdim. Yol boyunca sohbet ettik.okula girdiğimde hiç beklemediğim bi kişiyi gördüm. O kişi önce Hongbin'e baktı.daha sonra gözüne ben çarptım.beni görmesiyle yüzü düştü. Fakat N'e bakıp pis pis siritinca girdiğim şoktan çıkıp kendime geldim. N onun olamazdı. Bu sefer sevdiğim insanı elimden alamayacak bu ESKİ DOST

ACABA KIM BU ESKİ DOST? ?????

HALA TAHMİN EDEMEDINIZ MI? ??

HONGBİN İLE ILGISI OLAN ESKI DOST! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 TUTAM AŞK(KORE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin