ale teď VÁŽNĚ.

80 4 0
                                    

Další den není zrovna moc pohodový, neboť je neděle a já mám před sebou ještě tolik práce..
Učit se na další dva důležité testy do školy, napsat písničku a vymyslet název do mého nového alba a ještě mám řešit, co podniká za mími zády Jennifer a ten její povedený dopis.
Nejdřív ale musím vstát z postele, protože je ráno!
Celá unavená a plná beznaděje jsem se umístila do dolní části našeho domu. První věc, která mi byla podezřelá.. Doma nikdo nebyl! Druhá věc už nebyla zas tak podezřelá. To , že jsem dnes vstala o půl jedenácté.. A to dnes není poprvé.
Nejprve jsem si to zamířila do kuchyně, protože právě chuť k jídlu mě lákala vstát. Dala jsem si ovesné vločky s mlékem a jahodami. Jako další část rana následovala televize. Zapla jsem si ji , kvůli jedné show, ve které jsem nedávno vystupovala, ale teprve dneska se ta show dostala do televize!
V televizi se objevilo pár mích fotek s parukou. Jako další nesměl chybět ani rozhovor, který jsem s nimi dělala.:
,,Slečno Mackenzie.. Mohla byste nám prosím prozradit, jak na tom jste se svou kariérou? " , zeptala se reportérka.
Já odpovídám: ,, Myslím, že to mám asi jako každý zpěvák/zpěvačka. Prožila jsem si ten nejhorší začátek, ale teď už to všechno klape, jak má být."
Hmm . Kéž by to, co jsem řekla byla pravda..
Reportérka: ,,A co vy a vaši přátelé? "
Já: ,,Mám kamarádku, kterou zbožňuju ze všeho nejvíc.. Vlastně mě ve všem už od začátku podporuje. A to je na tom to nejlepší! Nejsem v tom sama, když mi je nejhůř. "
Reportérka: ,, Slyšela jsem, že máte přítele? Skončili jste spolu, nebo jak je to tedy? "
Já: ,, Víš "Konec" je silný slovo... Chvíli náš vztah trval , ale potom můj přítel ... Nebudu prozrazovat jeho jméno... Odjel na půl roku do Anglie studovat herectví. Dostal tam stipendium , a tak se rozhodl, že tam zůstane."
Reportérka: ,, To pro vás musel být nejspíš šok.. Ne? "
Já: ,, No ... Abych pravdu řekla, tak to šok byl, ale teď už mi nechybí.. Myslím, že mě ani nemiloval tak, jak by měl."
Miloval mě jen jako Mackenzie.. Miloval mě pro mojí slávu.. Ale nikdy mě neznal doopravdy. A ani poznat nechtěl.
Reportérka: ,, Tak tohle byla žhavá reportáž... Za chvíli uslyšíte víc.. A teď si dáme písničku od Mackenzie- Don't stop!
V tu chvíli, kdy zazněla v televizi moje písnička , jsem uslyšela Sísínin hlas. : ,, Nicol? Nicol?" , křikla do obýváku.
,,Co se stalo?", vylekala jsem se.
,,No.. Chtěla si mi ukázat něco důležitýho! A proč si včera sakra nepřišla za náma?? " , řekla Sísí, když vcházela do obýváku.
Sedla si vedle mě a já jí řekla.: ,,Nějak jsem potom nechtěla.. Přečti si tohle.", vložila jsem ji do dlaně dopis od Jennifer.
,,/Ahoj Nicky. Znám tvoje největší tajemství! Teď , když to čteš, tak si asi říkáš, kdo jsem. To ti bohužel neprozradím a jestli chceš, aby se tvé tajemství nedostalo mezi lidi, tak splň můj první úkol, který čekej zhruba v pondělí./ Cože?? Kdo to probůh psal??!" , zarazila se Sísí, když dopis přečetla.
,, Tohle psala Jennifer .. Viděla jsem ji", uklidnila jsem Sísí.
,, Tak alespoň víme, kdo ví, že jsi Mackenzie.. Tahle to podle mě stejně hnedka vykecá." , protočila očima Sísí.
,, Ale i tak... Nejsnadnější způsob , aby to nevykecala. By bylo ji zabít, ale bohužel nejsme vrazi." , řekla jsem beznadějně.
,, Co s tím naděláš.. Počkáme si do zítřka a uvidíme.. " , řekla na to Sísí.
Než jsem se oblékla, připravila se a namalovala, tak se Sísí ještě stačilo podařit dokoukat tu mojí slavnou show v TV.
Potom jsme mohli vyrazit. Je nám oboum patnáct, takže chodíme na přípravný kurzy na gympl.
Já už mám sice kariéru vyčíslovanou, ale taky se může stát, že mě brzo zpívání přestane bavit, nebo tak něco... No prostě si pro jistotu dělám přijímačky na Gympl.
Po dlouhé cestě autobusem na jih Chicaga jsme tam komečně dorazili. Učitel na nás byl příjemný a my jsme měli dostatek času na spočítání všech zadaných příkladů.. Ještě k tomu mám já jeden malý "bonus" a to ten, že v Matice jsem ještě horší, než Sísí... Ale to se dá čekat.
-
Po dvou hodinách kurzu jsme se vrátili zpět do středu Chicaga a odpočívali na pláži u moře. Sísí mi pomáhala s vytvořením písničky, ale nějak to prostě neladilo. Nevěděla jsem, co s tím , a tak jsem se večer poradila s Mamku. Ta mi jen řekla, že mi pomůže , když si trochu pročistím hlavu od všech nesmyslů.. Jenže místo toho jsem nečekaně usla, takže zase zítra budu panikařit .. Proč ne, že?:D

TAJEMSTVÍKde žijí příběhy. Začni objevovat