jde se na TO!

111 7 4
                                    

Z pohledu Sísí:
Byl večer a my jsme se pomalu "připravovali" na ten skvělý koncert.

,, Skvělý, skvělý! " , řekla jsem , když jsem si u Nicol vychutnávala pizzu s feferonky.
,, Vážně jsem ráda , že ti chutná drahá kamarádko." , řekla Nicky s plnou pusou a s myšlenkami, které byly podobný mým.

,, Tak se uklidníme... přichází další várka! " , řekl můj starší bratr, kterému Nicky dovolila být v jejich domě spolu s námi.

Všichni jsme si slastně vychutnávali další várky pizzy , dokud nepřišla na místo činu Nicoli máma.
,, Nicol! ...Domluvili jsme se přece, že budeš připravená az přijdu!" , zavrčela na ni.
,, Ale mami, odkdy si takový mrznout. Dej si s námi!" , usmála se na ni.
,, Dobře víš ,že za chvíli vystupuješ, tak s sebou pohni!"

Můj tep se zrychlil ... a myšlenky naprosto zpomalily , vysely na malých kouscích nervů.
Párkrát jsem zamrkala a v tu chvíli mi došlo, že dnes večer se asi žádnýho koncertu nezúčastním..
,, Nicky?!" , řekla jsem.
Zatím mě ignorovala, protoze jsem jí neslušně skočila do neplánované hádky s matkou.

,,Nicky?!" , zkoušela jsem to znovu..
,, Co?!", křikli na mě obě dvě najednou.

,, Musím to s Nicky probrat osamotě paní Wentnová..." , mrkla jsem na ni.
,, Jasně Sísí .. když už to nestíháme, tak se alespoň připravíme ne? " , řekla Nicol.

Obě jsme za pohledu matky odešli a zanechali ji čisté svědomí.

****** ******

,, Tak co... už vis, co si vezmeš na sebe? " , zeptala jsem se nervózně Nicol.

,, Ne .Ale.. mám vystupovat a zpívám... Já to asi nezvládnu Sísí." , zhluboka se nadechla a sedla si na svou postel v pokoji.

,, Proč bys to jako neměla zvládnout? Už si absolvovala tolik koncertů a vždycky si to zvládla! " , upřímně jsem se na ni zadívala.

,, No jo, ale tentokrát je to jiný ... budou tam tisíce lídí a... a... Je to prostě těžký.."

,, Tak podívej Nicol... ty jsi se nestala slavná pro nic za nic. Jsi výborná a to je asi na tobě ten skrytý talent , a proto ho musíš za každou cenu využít!" , přihnula jsem se k ní.

,, Asi máš pravdu, tak co ... jdeme vybírat šaty? " , postavila se s úsměvem.

,, Jo ... a ještě něco: Vzpomněla jsem si, že se mám dneska sejít se Spencerem..", skousla jsem si nervózně ret.

,, Tak můžete jít na ten koncert se mnou ... budu ráda. " , usmála se Nicky.

***** *****

Limuzína byla plně připravena k odjezdu. Já, Nicol a Spencer jsme seděli vzadu. Nicol si právě nasazovala svou paruku a náramek pro štěstí, který dostala k narozeninám ode mě. Udělala si i poslední zkoušku hlasu a mohli jsme bezstarostně vyrazit.

Cesta netrvala ani půl hodiny, natož hodinu..
Spencer seděl vedle mě a hladil mě po mých zrzavých vlasech. K tomu se mi díval do očí a roztomile se usmíval.
,, Vy jste tak sladcí! Ó prosím tady ne... " , řekla Nicol, i když jsem z části nevěděla proč.
Položila jsem si hlavu na Spencera a v tom okamžiku jsme prudce zabrzdili.
Cítila jsem i viděla, jak se Nicol nervozitou celá klepe.
Ale ono zase na druhou stranu ... zkuste si živě představit, jaké by to bylo mít na krku více než tisíc lidí a ten pocit, že tě obdivují a čekají na tebe je nepředstavitelný!
Nějaký muž nám otevřel dveře od limuzíny a počkal az všichni vystoupí. Pak je zase zabouchl... Ocitli jsme se přímo před dveřmi velké budovy.
,, Rychle ... běžte slečno Mackenzie." , namítl ten muž směrem k Nicol.

Vstoupili jsme dovnitř a pár kroků od dveří stála Nicoli osobní šatna, do který směla jen ona a její vizážistka.
Zatím jsme se rozloučili a čekali na ni se Spencerem v zákulisí.

**** *****
,, Držte mi palce!" , řekla Nicol, když právě odcházela na pódium.

Spustila se hlasitá hudba k písničce, kterou mám od ní ze všech nejradši.
Spencer mě jemně chytl za ruku. Byla jsem přesvědčena o tom, že tohle bude ten nejlepší koncert...
I can almost see it
That dream I'm dreaming, but
There's a voice inside my head saying
You'll never reach it
Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking
But I, I gotta keep trying
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down but
No I'm not breaking
I may not know it but these are the moments that
I'm gonna remember most, yeah
Just gotta keep going
And I, I gotta be strong
Just keep pushing on 'cause

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
But sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb yeaah

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes you're gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb yeaah

Keep on moving
Keep climbing
Keep the faith, baby

It's all about
It's all about the climb
Keep the faith
Keep your faith
Woah

TAJEMSTVÍKde žijí příběhy. Začni objevovat