Už jsem si dělala jen poslední módní úpravy, abych kolem sebe zapůsobila, když v tom jsem najednou zaslechla zvonek... Právě včas Sísí! Vyběhla jsem v riflových šortkách , tílku a plátěných teniskách ven z domu.
Hned jak si mě Sísí všimla, tak znepokojeně řekla:
,, Vážně Nicky?" , zarazila se.Jen jsem si stihla prohlédnout její plavkovou kombinézu zapnutou až ke krku.
,, Nejdeme na módní přehlídku. Jdeme surfovat! " , usmála se.
,, Tak na mě neřvi! Já nevím, jak se mám obléct..." , zamračila jsem se , i když jsem věděla , že jedna z nás za chvilku dostane záchvat smíchu.
A.. ano! Jako bych to nevěděla. Z jejich úst vyšel nakažlivý prasečí smích, který nakazil i mě. Obě jsme tam, jak dva blázni stály před mým domem a nehorázně se smály, dokud nás moje mamka nevyhnala pryč.,, Ach bože.", řekla jsem po cestě na pláž.
Vítr nám rozcuchával vlasy a mně začínala byt zima.
,, Vidíš Sísí... Já ti to říkala." , zasmála se.
Já ji bez přemýšlení shodila do vody. Ona mě tam samozřejmě stáhla taky. A tak jsme skončili celé od soli.
,, A dost! Jdem si pro prkna!" , zasmála se. Já jen vyklepaně přikývla.
-
,, Sísí? Víš jistě, že je to bezpečný?" , zakousla jsem se do spodního rtu.
,, Sleduj a dělej úplně to samé." , řekla přesvědčivě.
Sísí se odhodlaně položila na své prkno a aby toho nebylo málo, tak začala pádlovat rukama směrem proti vlně. Když už se přesvědčila , že doplavala těsně do středu vlny, tak se začala pomalu postavovat. Udělala obrouček, ale vlna se v tu chvíli začala ohýbat až sahala Sísí po uši. Vlna se začala zakulacovat do spirály. Teď už jsem Sísí neviděla.
Nějaký muj smysl mi naznačoval, že jí musím zachránit. Jenže můj instinkt naznačoval pravý opak. Nakonec jsem si odhodlaně řekla, že je to jediná kamarádka ,kterou mám. Tak jsem se bez myšlení vrhla do vln.Dělala jsem to samé, co Sísí jen víc pomaleji. Nestačila jsem se pořádně rozhlédnout. Jen ta vlna, pod kterou byla Sísí byla skoro metr ode mě. Byl to takový nezapomenutelný pocit. Věděla jsem, proč to dělám , ale v tu chvíli jsem si neuvědomovala, jak jsem to dokázala. Spíš se zabiju, než abych viděla Sísí umírat.
Pak už jsem cítila jen, jak mi prkno spadlo na hlavu a já ucítila štípavou bolest ve svých očích.
ČTEŠ
TAJEMSTVÍ
HumorMít tajemství je úžasný ... , ale občas to nese velké následky. Čtěte a dozvíte se víc o tajemství slavné popové hvězdy Mackenzie, která svoje tajemství drží pěkně na uzdě. Její pravá osobnost je obyčejná a neoblíbená. Co by se stalo, kdyby se její...