Kεφάλαιο 10- Ασχημες Ειδησεις

173 22 0
                                    

Πεταγομαι πανω.Ηκαρδια μου χτυπουσε δυνατα και κρυοςιδρωτας ετρεχε στο μετωπο μου.Τα μαλλιαμου ειχαν κολησει πανω στον προσωπο μουενω ενιωθα το λαιμο μου στεγνο.


Βγαζω τα σκεπασματααπο πανω μου και οδευω προς το μπανιο.Πλενωτο προσωπο μου και αμεσως συνερχομαι.Κοιταζωτο ειδολο μου και ξεφυσαω.Τι εχωπαθει;αναρωτιεμαι.


Ολα αυτα τα περιεργαονειρα.Οι συχνες λυποθιμιες,ταξεσπασματα.Εγω δεν ημουν ετσι.Ενταξειδεν ημουν και ηρεμη αλλα ποτε δεν ξεσπουσαπανω στην Στεφανη ουτε στον Εβαν.


Σιγουρα εχει σχεσημε αυτο που συζητουσαν ο μπαμπας και οΝτειμεν εχθες στο γραφειο.Δεν υπαρχειαλλη εξηγηση.


Αφηνω για την ωρατις σκεψεις μου και βγαινω απο τομπανιο.Ανοιγω την ντουλαπα μου και περνωμια φθαρμενη φορμα και ενα απλομπλουζακι.Τα φοραω και πιανω τα μαλλιαμου ενα προχειρο κοτσο.


Κατεβαινω τις σκαλεςκαι κατεθυνομαι στην κουζινα.Βαζω ναβραζει ζεστο νερο ,για να κανω καφε.


Μολις ζεστενεται,περνωαπο το ραφι μια κουπα και χεινω το ζεστονερο μεσα. Βαζω μια κουταλια καφε καιδυο ζαχαρη και τελος γαλα.Το ανακατεβω,πινωμια γουλια και οδευω προς το σαλονι.


Καθομαι στοναναπαυτικο δερματινο καναπε καικουλουριαζομαι πανω του. Πιανω τοτηλεκοντρολ και ανοιγω την τηλεοραση.Αλλαζωτα καναλια μηχανικα,ωσπου σταματαω σεενα καναλι που ελεγε ειδησεις.


"Kαιτωρα παμε στα τοπικα νεα"ειπε ηδημοσιογραφος ενω εφτιαξε τα χαρτιαμπροστα της


"Μια δολοφονιασημειωθηκε εχθες το βραδυ στο δασος τουΜπρειβεχολ" ακουγοντας αυτο ενιωσαενα τρεμουλο σε ολο μου το σωμα


"Οι ερευνεςσυνεχιζονται φυσικα και κανενας κατοικοςδεν αντιληφθηκε τιποτα"


Η ιδια σκεψη πουειχα εχθες στο μυαλο μου επεστρεψε.


"Το θυμα ηταν μιανεαρη κοπελα γυρω στο 21,το ονομα της δενεχει δοθει ακομα στην δημοσιοτητα αλλαπεριμενουμε νεοτερα" ειπε η ξανθιαδημιοσιογραφος.

The Monster Indise YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora