Κεφαλαιο 14 - Η Μεταμορφωση

46 6 2
                                    



Σκοταδι.Μονο αυτο μπορουσα να δω.Δεν ακουγα τιποτα ουτε καταλαβαινα κατι.Ξαφνικα μια ξεθωριασμενη φωνη ακουστηκε


"Δεν ξυπανει Αντριου,κατι πρεπει να κανουμε" λεει μια γυναικια φωνη.


"Σαν τι;"ρωτησε μια αλλη.


Ομως αυτη ηταν πιο βαρια.


"Δεν ξερω,ας της φερουμε κατι να μυρισει"  λεει ξανα η γυναικια φωνη.


Καποιος με συκωσε απο τους ωμους και ετσι ανασυκοθηκα λιγο απο αυτο που ημουν ξαπλωμενη.Τωρα μπορουσα καθαρα να διακρινω οτι σε αυτο που ημουν ξαπλωμενη ηταν μαλακο.Μαλλον κρεβατι.


Το κεφαλι μου ακουμπησε κατι ζεστο και σφηχτο,μαλλον στο στυθος του Αντριου.Για κατσε μια στιγμη.Ημουν στο παρτυ οταν ξαφνικα λυποθυμισα.Ομως γιατι δεν μπορω να ανοιξω τα ματια μου; αναρωτηθηκα.


Ξαφνικα καποιος μου εφερε κατι μπροστα απο την μυτη.Ενα δυνατο αρωμα,πλημμυρισε τα ρουθουνια μου. Μπορουσα τωρα καθαρα να ακουσω τις φωνες παρολου που ακομα δεν μπορουσα να τους δω.


"Δεν γινεται τιποτα" λεει ο Αντριου.


Η ζεστη αφη του σωματος του Αντριου εξαφανιστηκε.Ξαφνικα μια αλλοκοτη θερμοτητα αρχισε να απλωνεται απο τα ακρα μου σε ολο μου το σωμα.Με σκοπο να μου προκαλεσει ναυτια. Προσπαθησα να ανοιξω τα ματια μου αλλα δεν μπορουσα.Λες και καποιος μου τα ειχε κολησει με κολα.Ενιωθα εγκλοβησμενη στο ιδιο μου το σωμα και αυτο με φοβησε.Δεν ηξερα τι γινεται και ουτε αμα ειμαι ζωντανη.Αλλα δεν γινεται να πεθανα.Σωστα;


Μια απλη ζαλαδα ηταν.Δεν γινεται αυτο να με εστηλε στον αλλο κοσμο.Ημουν σιγουρη οτι ολο αυτο που μου συμβαινει δεν ειναι λογικο.Ενα χερι ακουμπησε το μετωπο μου.


"Καις" φωναξε μια κοριτσιστικη φωνη που εκεινη την στιγμη δεν μπορουσα να θυμηθω απο ποια ερχοταν.


Ηθελα τοσο πολυ να σταματησει να ποναει το κεφαλι μου και να το νιωθω ετοιμο να σπασει.Ενα εντονο ριγος διαπερασε την σπονδυλικη μου στυλη.Τι συμβαινει;Πρεπει να ξυπνησεις.Πρεπει να ανοιξεις τα ματια σου ειπα με πεισμα στον εαυτο μου.

The Monster Indise YouOù les histoires vivent. Découvrez maintenant