Κεφαλαιο 13 - Το Παρτυ και η Εντονη ζαλαδα

217 18 8
                                    


Μοισοανοιξα ταματια μου και το φως της ημερας με χυπησεστο προσωπο με σκοπο να τυφλωθω.Μολιςσυνηδησα το φως της ημερας.Ανασυκοθηκααπο το κρεβατι μου και τεντονομαι.Υστερακοιταζω την ωρα.13:30 εγραφε.Μα τοσο πολυκοιμηθηκα;Μαλλον ημουν πολυ κουρασμενησκεφτηκα καθως συκοθηκα απο το κρεβατι.Οιγυμνες μου πατουσες ακουμπησαν το κρυομαρμαρο και ενιωσα μια εντονη ανατριχιλανα διαπερνα το σωμα μου.


Χωρις να χανω χρονο,κατευθυνομαι προς το μπανιο.Μπαινω μεσακαι πλενω το προσωπο μου ενω υστεραμπαινω για ενα συντομο ντουζ.Μολιςτελειωνω τυλιγω μια γκρι πετσετα γυρωαπο το σωμα μου και βγαινω εξω.


Ανοιγω την ντουλαπακαι φοραω καθαρα εσωρουχα.Υστερα βαζωκατι προχειρο,πιανω τα μαλλια μου σεενα κοτσο και κατεβαινω κατω.Οδευω στοσαλονι και εκει βλεπω τον αδερφο μου ναπαιζει play station.


"Kαλημερα"λεωενω κατευθυνομαι στην κουζινα


"Επισης,oελα τωρα ρε βλακα κανε οτι σου λεω"φωναξεστο παιχνιδι.


Ενταξει αυτο ητανπεριεργο αλλα το κανω και 'γω οποτε δεντον κατηγορω. Πηγενω στην κουζινα καιφτιαχνω ενα μεγαλο σαντουιτσ μαζι μεμια φυσικη πορτοκαλαδα.Οταν τοφτιαχνω,κατευθυνομαι στο σαλονι καικαθομαι βαρια διπλα στον αδερφο μου.Τονπαρακαλουθουσα που επαιζε ενω εβριζεοποτε δεν τα καταφερνε.Οταν τελειωσαμε το φαγητο μου.Τον κοιταω και τονρωταω:


"Θες να παιξουμεενα γυρο;"


Εκεινος με κοιταει.


"Ναι,αν χασεις ομωςμην κλαις σαν κοριτσακι"λεει


"Θα θελες,θα σετσακοισω"του λεω ανταγωνιστικα.


Εδω να πω οτι ειμαιπολυ ανταγωνιστικη σε οτι εχει σχεσημε βιντεοπαιχνιδια και γενικως αυταπου μ'αρεσουν.Επειτα απο δυο ωρεςσταματησαμε να παιζουμε,βεβαια ηρθαμεσε ισοπαλια.Την τελευταια φορα πουεπαιξα με τον αδερφο μου ηταν οταν αυτοςηταν 15 και 'γω 11.Αν και τοτε τον νικουσα.Ξερωειναι ασυνιθιστο ενα κοριτσι να νικαειενα αγορι στα βιντεοπαιχνιδια αλλα αυτοεκανα.Δεν μπορω να πω ψεματα.


Ανεβηκα τις σκαλεςμε προορισμο το δωματιο μου.Μπαινω μεσακαι ξαπλωνω στο κρεβατι.Πιανω την κιθαραμου και αρχιζω να παιζω διαφορα τραγουδιαενω ταυτοχρονως τραγουδουσα. Βλεπεταιξερω τριων ειδων οργανων.Κιθαρα,πιανοκαι ντραμς.Αμα δεν υπηρχε η μουσικη θαυπηρχε ενα μεγαλο κενο μεσα μου.Γιατιολη μου η ζωη ειναι η μουσικη.Οσοι αγαπατετην μουσικη και ενα κομματι νιωθεταιοτι σας χαρακτηριζει.Τοτε με καταλαβανεται.

The Monster Indise YouDonde viven las historias. Descúbrelo ahora