Κεφαλαιο 2-O Μαυρος Λυκος

447 50 2
                                    

Το δυνατο φως απο τον ηλιο επεφτε πανω στο προσωπο μου,με σκοπο να ανοιξω τα ματια μου.Αφου συνηθησα το φως,συκοθηκα και κοιταξα την ωρα.14:30 εγραφε.Τοσο πολυ κοιμηθηκα; αναρωτηθηκα.Εσηρα το ακομα κοιμησμενο σωμα μου προς το μπανιο.Επλυνα το προσωπο μου και το σκουπισα.Επιασα τα μακρια μαυρα μαλλια μου σε ενα προχειρο κοτσο και βγηκα απο το μπανιο..Φορεσα μια ανετη φορμα με ενα απλο μπλουζακι και κατεβηκα κατω.Παιρνω το μπολ μαζι με τα αγαπημενα μου δημητριακα και καθομαι μπροστα στον δρεματινο καναπε μας.Ανοιγω την τηλεοραση και αλλαζω τα καναλια μηχανικα,οταν ξαφνικα χτυπαει το κουδουνι.

“Ποιος ειναι μεσημεριατικα;” ειπα βαριεστημενα.

Παω στην πορτα και την ανοιγω.Αμεσως μπροστα μου βρεθηκε ο Ντρεικ.Ενας φιλος του αδερφου μου.

“Γεια σου μικρη” μου ειπε με ενα στραβο χαμογελο.

Ολα τα κοριτσια τον θεωρουσαν ωραιο οπως και τον αδερφο μου.Αν και 'γω θεωρουσα οτι ο αδερφο μου οτι ειναι πιο ωραιος απο αυτον.Ασχετως αν δεν του το λεω.

“Ο Eντ κοιμαται” του λεω χωρις να δωσω σημασια στο προηγουμενα λογια του.

“Δεν πειραζει!Θα περιμενω” ειπε και περασε μεσα.

“Οτι θες”του ειπα και εκλεισα την πορτα.

Υστερα πηγενω και καθομαι στον καναπε.Παιρνω στα χερια μου το μπολ με τα δημητριακαι και συνεχιζω να τρωω το πρωινο μου καθως εβλεπα τηλεοραση.Σε μια σιγμη παρατηρησα με την ακρη του ματιου μου τον Νρεικ να με κοιταει εντονα

“Γιατι με κοιτας;” τον ρωτησα.

Αυτος ανασυκοσαι τους ωμους του

“Ετσι!Μ'αρεσει ο τροπος που τρως” μου ειπε με ενα χαμογελο

“Οτι πεις”ειπα αδιαφορα συνεχιζοντας το πρωινο μου.

“Νωρις ηρθες” ακουσαμε μια φωνη και γυρισαμε να δουμε ποιος ειναι.

Ειδαμε τον Eντ να κατεβαινει τα σκαλια ενω κοιταγε τον φιλο του.Μας πλησιασε και εκατσε διπλα μου.

“Ηθελα να παμε πρωτα καπου” ειπε ο Ντρεικ στον αδερφο μου

“Καλα!Πω να ετοιμαστω” ειπε ενω συκωθηκε και ανεβηκε τις σκαλες.

Κοιταξα τον Ντρεικ ενω εκανε και αυτος το ιδιο.

“Λοιπον τι θα κανουμε;” ρωτησε ενω ενωσε τα χερια του

“Εσυ θα κατσεις εδω να περιμενεις τον Eντ και 'γω θα παω πανω στο δωματιο μου να διαβασω”ειπα και συκοθηκα με προορισμο την κουζινα.

The Monster Indise YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin