I'm tired of beign what you want me to be so faithless......... Ακουστηκε ο ηχος απο το ξυπνητιρι.Στριφογυρισα στο κρεβατι μου χωρις να ανοιξω τα ματια μου. Μετα απο δεκα λεπτα ξανα ακουστηκε ο ιδιος ενοχλητικος ηχος.
"Σκασε καταραμενο ξυπνητηρι" φωναξα κλεινοντας το.
Συκωθηκα αργα απο το κρεβατι κατεθυνομενη προς το μικρο μπανιο.Επλυνα το προσωπο μου και υστερα εβγαλα τις μπιτζαμες μου.Μπαινω μεσα στην μπανιερα και ανοιγω το χερουλι. Αμεσως το χλιαρο νερο επεσε πανω στο μουδιασμενο σωμα μου.Πηρα το σφουγγαρι στα χερια μου και απλωσα μια σταλια απο το αγαπημενο μου αφρολουτρο.Η εντονη μυρωδια απο το γιασεμι πλυμηρισε ολο τον χωρο.Μολις τελειωσα τυλιξα μια κοκκινη πετσετα γυρω μου και βγηκα εξω απο το μπανιο. Αφου φορεσα καθαρα εσωρουχα,ανοιξα την ντουλαπα.Ελενξα το περιεχομενο της και αρπαξα τον κοκκινο σωληνα μου μαζι με την μακρια μαυρη μπλουζα μου με την τεραστια νεκροκεφαλη.Τα φορεσα ενω εβαλα και τις αρβυλες μου. Φορεσα τα βραχιολια μου και τον κολιε μου που μου εκανε η κολητη μου στα γενεθλια μου.Βαζω μια στροση alainer,μασκαρα και τελος το αγαπημενο μου σκουρο κοκκινο κραγιον.Αφου χτενισα τα μακρια μαυρα μαλλια μου,πηρα την μαυρη τσαντα μου και κατεβηκα κατω.
"Καλημερα μικρη" μου ειπε ο αδερφος μου μολις με ειδε
"Μικρο ειναι το ματι σου" απαντησα νευριασμενη.
Δεν μ'αρεσει να με φωναζουν ετσι.
"Καποια εχει νευρα.Τι εγινε;Παλι τσακωθηκες με τον Eβαν;" ρωτησε
"Να μην σε ενδιαφερει" του απαντησα αποτομα
"Βαλ!Mε ενδιαφερει!Ειμαι ο αδερφος σου και νοιαζομαι για σενα" ειπε τρυφερα χωρις να φωναξει η να με ειρωνευτει.
"Μπα!Τωρε σε πιασαν οι συμπονιες;" τον ρωτησα ειρωνικα ενω ειχα τα χερια μου στην μεση μου
"Τι γινεται εδω;Παλι τσακωνεσται;" ρωτησε ο μπαμπας μολις μπηκε στην κουζινα
"Οχι!Απλως η Βαλεχει νευρα"απαντησε ο Eντ ανασυκονοντας τους ωμους του.
"Σου ειπα δεν εχω νευρα" ειπα φωναζοντας
"Το βλεπω" απαντησε ο Eντ ειρωνικα
"Αντε χασου Eντ" του ειπα νευριασμενη και συκωθηκα απο την καρεκλα μου,περνοντας μαζι μου και την τσαντα μου.
Βγηκα απο το σπιτι και εβαλα τα ακουστικα μου.Αμεσως η μουσικη αρχισε να παιζει.Η μουσικη με χαλαρωσε και ετσι αρχισα να περπαταω προς το σχολειο.Επειτα απο δεκαπεντε λεπτα εφτασα εξω απο τις πυλες του σχολειου.Μπηκα μεσα και αμεσως ειδα την Στεφανη.Σημερα φορουσε ενα ροζ φορεμα και ασπρες μπαλαρινες.Τα ξανθα μαλλια της τα ειχε πιασει σε μια πλαινη πλεξουδα και τα μελι ματια της ηταν γεματο χαρα.Της Στεφανηςτης αρεσουν τα ανοιχτα χρωματα και η ποπ μουσικη(One Direction, Austin Mahone,Imagine Dragon κ.α).Σε αντιθεση εμενα μ'αρεσουν τα σκουρα χρωματα ενω ακουω Heavy Metal και Hard Rock (Black Veil Brides, Skillet, Evanescence,Paramore,Linkink Park, Airomaden, Breaking Benjamin,,Fit For Rivals,Framing Hanley,Megadeath κ.α).Απορω πως ταιριαξαμε.Με πλησιασε και το χαμογελο της εφτανε μεχρι τα αφτια της, κυριολεχτικα.
ESTÁS LEYENDO
The Monster Indise You
Hombres LoboΗ Βαλερη Φοστερ ειναι μια φυσιολογικη 17 χρονη εφηβη!Ολα αλλαζουν οταν κλεινει τα 18.Θα μπορεσει να αναταπεξελθει σε ενα νεο κοσμο για αυτην?Η θα καταλυψει σαν την μητερα της