2☜☆☞

317 15 0
                                    

Ben okulun önünde saf saf dikilirken birden gelen korna sesiyle irkildim. Sonra anladım ki benim yuzumden cocuk arabasıyla okula giremiyo. Hemen cekildim cocuk yanımdan gecerken arabasının siyah camınu actı ve dediki
-Seni ezik birdaha sakın karsıma cıkma bugun iyi gunumdeyim yoksa sana yapmadıgımı bırakmazdım!!!
-Hımm bi dusunelim en fazla ne yapabilirsinki sen?
-En fazla seni bi depoya atar ve işkence cektirirdim desem

Cocugun bu dediğiyle beni korku sardı zaten tipi de serseri gibiydi siyah saclar ve siyah gozler gozlerinin altı mosmordu. Sacları ıse dagınıktı.Ben cocuga bişey demeden hemen hızlıca okula dogru yürümeye başladım. Cocukta zaten uzatmadı. Ve gaza basıp okula drift yaparak girdi. Tum gozler ona donmustu. Yani çocuk yakışıklı.Bende daha fazla oyalanmadan okula girdim. Okulun dışı kadar içide guzelmiş. Tabi özel okul olunca. Ben hemen listenin yanına gidip adımı buldum ve sınıfıma gittim. Ders basladı. Öğretmenlerle tanıstık ders boylece bitti ve sonunda zil çaldı. Kantine gittim ve bişeyler alıp bir masaya oturdum. Telefonum calmaya basladı arayan tabiki egeydi. Hemen actım.
-Arya ne yapıyorsun umarım bir aksilik yoktur
-Hayır ege su anda kantindeyim bişeyler yiyorum sen napıyorsun

Arkadan  kiz sesler geliyodu.Ve bir kız sesi duyuldu
-hadi ege seni bekliyorum!!!

Ben duyduklarımla yıkılırken ege bişeyler söyleyip kıza kızıyordu ama tam olarak anlamadım hemen telefonu kapattım ve hızlıca kantinden cıkarken birine carptım kime carptıgıma baktığımdaysa bu sabahki çocuktu ahh hadi ama birde bununlamı ugrasıcaktım!!!

Arkadaslar ilk hikayem oldugu için bazı yanlışlarım olabilir vote sınırı koymuyorum ve her bölümde medya eklemeye calısıcam. Sizleri seviyorum..

Kalbime Tutsak  ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin