12

15 0 1
                                    

Onları hic görmemis gibi yaptim ve sinifa dogru yurudum.Sınıftan cantami aldim ve kosarak merdivenleri inmeye basladim.Bi anda ayagim kaydi ve yuvarlanmaya basladim.Sonrası karanlikti.Gozlerimi acmaya calistim ama bi turlu acamiyordum.En sonunda acmayi basardim. Karsimda bitik bi aras gordum.Bana tebessum ederek bakti ve" sonunda uyandin cok korkuttun beni guzelim " dedi.Benmi yanlis duymustum yoksa o bana az once guzelimmi demisti.Neyse bunu fazla umursamadim sonucta onun birtane guzeli vardi.Kalkmaya calistim ama birturlu kalkamadim kafam cok aciyordu.Aras hemen yanima gelip" kalkma 2 saat daha burdasin "dedi Dayanamayıp ilk aklima gelen seyi sordum "O kizi gercekten seviyormusun ?"
Biraz duraksadi ve "Evet "
Duydugum seye inanamadim ve o an gozlerim yasarmisti.Hicbisey diyemedim agzimdan cikan tek kelime "Mutluluklar " olmustu.Arasta hemen "tesekkurler dedi ve peki sen batikani seviyomusun "bunu soylerken gozlerinde ofke gordum.
"Hayir biz sadece arkadasiz "
Sonrasindaki 2 saat boyunca birbirimize baktik fakat hic konusmamistik.
2 saatin doldugunu farkettigimde sedyeden kalkip ayakkabilarimi giyip kapiya dogru yonelirken arasa donup "hoscakal"dedim.
Ve arasin cevap vermesini beklemeden disari ciktim.Tam taksiyi durdurdum ve binerken aklima hic param olmadigi geldi.
Taksiciden ozur dileyerek.devam.etmesini soyledim.Simdi ne yapacaktim.Arasin yanina gitmeyi dusundum ama bi sevgilisi oldugunu dusununce bunun dogru bisey olmadigini anladim.Ve sucu kendimde aramaya basladim.Arasin bana yakin.davranmasinin sebebi ne olabilirdiki .Beni artik begenmedigini dusunmeye basladim.İpek gibimi olmam gerekiyordu.Bunlari dusunmek icin dogru zaman degildi once eve gitmem gerekti ama nasil gidecektim.Hemen ozgeyi aradim.Ozge benim en yakin arkadasimdi ama baska okulda oldugu icin gorusemiyorduk.ancak telefonu açan bir erkek sesiydi ben henüz ne olduğunu anlamadan telefondaki ses siz kimsiniz dedi bende"ben arya özgeyi aramıştım dedim oda telefonu özgeye verdi   ben beklemeden özgeye beni burdan alabilirmisin dedim.  Özge tabi nerdesin sen can hadi çıkıyoruz dedi ben etrafimdaki tabelalara bakarak adresi verdim icerdeki ses sanirim sevgilisi olacak oflayarak tam sırasıydi dedi.

Kalbime Tutsak  ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin