Arasa sinirle bakıp "Evet onunla yemek yiyecegim"dedim.Aras yumrugunu sıktı ve "İyi gitte sevgilinle yemek ye "dedi ve hizlica arabaya binip gitti.Bende batıkanın yanina gittim ve "Kendimi iyi hissetmiyorum ben eve gidiyorum"dedim ve batikana sarılıp "Gorusuruz"dedim.Eve gidince direk uyudum bugun cok yorulmustum.Ertesi gün kalkıp hazırlanmaya başladım.Okula gittigimde arasla o kizi yine gordum ve bu sefer daha fazla yakinlardi.Onlari oyle gorunce icimi ofke sardi.Suan o kizin saclarini yolmak istiyordum.Onlara bakmamaya calisarak hizlica okula dogru yurudum.Dersler hizlica ilerlerken teneffuste kantine ciktim.Kantinden su alip giderken biri bana carptı. kafami kaldirdigimda bunun aras oldugunu gordum.Sinirli sinirli ona bakarken o ise gulerek "onune bak bucur" dedi."Asıl sen onune bak ayrıca ben bucur degilim."dedim.Aras guldu ve "Cekilirsen sevgilimin yanına gidecegim."dedi.O boyle soyluyunce benim gozlerim doldu.Ne yani o kizla sevgilimiydi.Arkami donup yurumeye başladım.Neden arası umursuyordum ki banane onun sevgilisinden.İyice kotu hissetmeye baslamıştım sınıfa gitmeye karar verdim.Sınıfa dogru yürürken yüzlerını goremedigim iki kisi birbirleriyle cok yakinlardi.Gecerken goz ucuyla baktim ve o Aras ve Sevgilisiydi(!).