Aras o kadar şaskindiki. Ben onunda bana tokat atacagini hic dusunmeden yapmistim arasta tokat felan atmadi sadece bana dikkatlice bakti ve" oo bu yeni sarışin imajinizi da musterileriniz mi istedi dedi arasin bu dedigi beni kalpten yaraladi ben sirf o beni begensin diye bunlari yaptirirken kendimi biraz olsun dusunmeden yaptirmistim ama o bana kendini pazarlayan hayat kadini muammelesi yapti ah özge basima ne dertler actin . "aras bu yaptiğini asla affetmeyeceğim dedim .
Arasın agzındanSari saclari gercekten cok guzeldi sirf canini yakmak icin sanirim arya yi tamamen kaybettim . onu kendimden koruyamiyorum .benden uzak durmali ama bunada dayanamiyorum.Arya iyice ofkelenip "Evet musterilerim istedigi icin sacimi degistirdim boyle beni daha fazla begeniyolar." Sonra onu kolundan tuttum ve duvara firlattim "ne diyosun lan sen"dedim.Cok fazla sinirlenmistim.Cani acimis olmaliydi.Yine onu kendimden koruyamadim ama bu sefer haketmisti.Soyledikleri dogrumuydu acaba dogru olmadigini dusunuyorum cunku o oyle bir kiz olmazdi o diger kizlarladan daha masumdu .Ondan ozur dilesem kabul edermiydi acaba ama beni uzun bir sure gormek istemiycekti sanirim.Aryanın yanına yaklasip egik olan kafasini elimle hafifce kaldirdim.Kahretsin agliyordu.Hemen elimle yuzundeki yaslari sildim yuzume bile bakmiyordu.Ozur dilerim guzelim oyle soylemek istemedim dedim.Kafasini kaldirdi ve yuzume kirginca bakti.Elimi yuzunden itti ve sen her canin istediginde beni kiramazsin dedi.
Gercekten haklıydı ve gözlerindeki ifade gerçekten beni sevmiyordu iste o an kalbimden bir parça koptu sanki bu duyguyu ilk kez tadiyordum ve daha cok olacak gibiydi cunku bu kiz eger beni affetmesse bende kendimi affetmeyecegim bir anda atildim"arya bak nasil istersen oyle olsun tamam mi ?sana söz veriyorun birdaha seni kimse üzmeyecek. Aryada hemen senden baska kimse uzmuyor zaten haa ama bu saatten sonra istedigin gibi davran artik kalbimde sen yoksun dedi. Aras icin icin guluyor ama disariya yansitamiyordu .yani aslinda arya bir sekilde arasin onun kalbinde oldugunu soylemisti . ama soyledigine gore artik kalbinde yoktu binevi askini itiraf etmisti. Arasin ayilamamasi uzerine arya simdi ayil bakalim bu kabadayi tutumlari sana bir beden buyuk gelmis fisin varsa bir beden kucuguyle degistir dedi . arasta "bak sen kucuk hanima hem boyundan buyuk itiraflar yapip hemde bana laf sokuyormus nerden ogrendin bakalim.Arya sinirle bakarak musterilerimden ogrendim dedi.Bunu duyunca iyice sinirlendim.Ona oyle biseyi hangi kafayla demistim acaba .Ona yaklastim ama ayni anda oda benden uzaklasti.Bu hareketi ile iyice kırılmıstım.Demekki artik beni istemiyordu.Napacagimi bilemeyerek ondan uzaklastim ve kapidan ciktim hemen biraz kafa dagitmanin iyi olacagini dusundum ve buseyi aradim onunla iyi vakit geciriyodum."Evdemisin " diye sordum "evet gelcekmisin yoksa uzun zaman oldu gelmeyeli"dedi.Kisaca evet dedim ve telefonu kapattim.Arabam ile son surat busenin evine yol aldim.
Buse kapiyi acar acmaz dudaklarima yapisti bu kiz kesinlikle hic masum degildi aryaya benzemiyordu.Neden aklima arya gelmistiki simdi.Neyse bende buseyi kucagima aldim ve yatak odasina dogru tasidim.
Aryanin agzindan
Arasi cok kirmistim.Ona kendimi affettirmem gerekti.Ama nasil yapacaktim ona kek yapmayi dusundum cok guzel kek yapardim.Yaklasık 2 saat sonra kekim hazirdi.Sabirsizlikla.yarin olmasini bekledim.Umarim aras begenirdi.