Arası ilk defa bu kadar sinirli goruyordum.Neden boyle yapiyo bir turlu anlamiyordum.Ben cocukla konusurken aras sinirli sinirli bize dogru yurudu ve beni kolumdan tutup suruklemeye basladi.En alt kattaki spor salonuna getirdi beni ve yere dogru firlatti.Canim cok acimisti hemen gozlerim dolmaya basladi."Neden boyle yapiyorsun aras ben ne yaptim" aras etrafta sinirli sinirli donuyordu.bana dogru egildi ve "Sen o cocukla ne yapiyordun sen hicbir erkekle konusamazsin anladinmi beni arya!!!"aras bunlari dedikten sonra ben cok sasirdim.Demek aras beni kiskaniyordu.İste aras simdi bittin sen .Arasa kotu kotu bakip " belki o cocuktan hoslandim bana karisma artik!!!"aras bunu duyunca gozleri bana hayal kirikligiyla bakti.Ve arkasini donup oylece gitti.Acaba cok mu agir konusmustum.Bende onun arkasindan ciktim ve sinifima gittim.Son derste bitmisti ama arasi hic goremedim.Disari ciktim arabama bindim cikarken arasin arabasini gordum yanina okulun populer kizi ipek bindi.Hemen gozlerim doldu neden boyle oldum hic anlamadim banane ki arastan hemen son gaz evime dogru yol aldim.Eve gelince odama ciktim kulakigimi taktim ve huzunlu bir muzik actim.Sonra birden uyuya kaldim.Sabah uyandim.Bugun okula gitmiycektim.Cunku daha fazla arasla ipegi goremezdim.Ustumu giyindim bugun alisveris merkezini gezicektim.Yaklasik 3-4 saat gezdikten sonra yemek yemek icin ust kata ciktim.Yemek yerken yanima o carpistigim cocuk geldi."yanına oturabilirmiyim güzellik" dedi.Bende sadece kafamla onu onayladim.Biraz konustuktan sonra "Birbirimizin isimlerini bilmiyoruz ben Batıkan "dedi "Bende arya " dedim.Aradan 2-3 saat gectikten sonra biz batikanla iyice gulmeye baslamistik.Artik aksam oluyordu ve ben cok yorulmustum.Batikan beni evime birakmakta israr edince kabul etmistim.Onunla cikisa dogru yururken birden basim dondu bende batikana tutundum.Oda hemen bana destek vermek icin elini belime koydu.Dısardan birisi gore yanlıs anlardi.Kafami cevirdigimde arasi gordum.Hayal kirikligiyla bana bakti.Sonra arkasini donup gitti.O oyle sessizce giderken cok kotu olmustum.Hemen batıkani biraktim ve arasin pesinden kostum.Arasın kolundan tuttum ve "Aras nereye bak yanlıs anladın batıkan yanlızca benim arkadasım " aras bana ofkeyle bakip " demek adınıda ogrendin arya aranizda olanlar beni ilgilendirmez simdi sevgilinin yanina git " dedi. O boyle diyince arasın pesinden bosa kostugumu anladim.Arkami donup kosarak ordan uzaklastim.Aras arkamdan bile gelmedi.Yururken batıkani gordum hizlica yanima geldi ve "arya iyimisin hadi gel seni eve birakiyim " dedi.Hic itiraz edecek durumda olmadigim icin basımi salladım.Batıkan beni eve birakti.Sabah erken kalktım cunku bugun okula gidecektim.Hemen hazırlandım ve arabama binip okula dogru surmeye basladim.Okula geldigimde donup kaldim cunku aras ipege sariliyordu.