7

194 7 3
                                    

Bu olay egeyi sinirlendirmişti. Sinirlenmesine hak veriyordum. Çünkü o kadar pahalı bir arabanın zarar görmesi beni bile şaşırtmıştı. Ege o sinirle arabadan indi. İnmesiyle arasın yüzüne yumruk atması beni şok etti. Ne yapacağımı bilemiyordum. Bunlar kavga ederken bende ne yapacağımı bilememiştim. Onların kavgalarına son vermek için yanlarına gittim ve yüzüme gelen tokat benim gözlerimi kararttı ve yere düşürdü. Son hatırladığım şey arasın sesiydi.
1 saat sonra:

Gozlerimi bir turlu acamiyordum.Bazi sesler duyuyordum ama sesleri ayirt edemiyordum.Gozlerimi yavas yavas acarken karsimda arasi gordum.Doktora biseyler dedikten sonra yanima geldi."iyi misin"dedi."biraz,kotu birseyim yok degil mi " dedim."hayir yok ama beni cok korkuttun bidaha sakin kavga edenleri ayirmaya calisma." dedi.Bende onu kafamla onayladim.Zaten bidaha kavga edenleri ayirmayacaktim.Sonra olan bana oluyordu. Aras gidip cikis islemlerini halletti ve beraber disari ciktik.Disari ciktigimda bir cift tanidik gozle karsilastim.Bunlar egenin gozleriydi.Pesimizden geliyordu ama onu umursamadim.Aras egeyi gorunce beni korumak amacli hemen arabaya bindirdi.Daha sonra egenin yanina gitti.Aras sinirli sinirli biseyler soyluyordu ama anliyamiyordum.Cunku arabanin icindeyim.Belli bir zamandan sonra aras geldi ve beni evime birakti.Eve gider gitmez uyudum.Ertesi gun okul icin hazirlandim.Okula erken gelmistim hemen okulun kafeteryasina girdim ve bir kahve aldim.Kahveyi icerken kafeteryaya furkan geldi.Yanima oturfu.Gormeyeli cok degismis.Furkan benim eski sinif arkadasimdu.Okuldada cok populerdi.Biz furkanla konusurken iceri buse geldi buse furkanin sevgilisiydi.Sari uzun saclari yesil gozlu guzel bir kizdi.Ama bana cok kizgin bakiyordu.Sanirim furkanla beni kiskanmisti onlarin arasini bozmamak icin hemen kalktim ve sinifa dogru yurudum.Yururken birine carptim tam yere duserken iki kol beni tuttu ve dusmekten kurtuldum. Kafami kaldirdigimda mavi gozlu kumral bir cocuk beni tutuyordu.Bu cocugu daha once hic gormemistim.Cocuga tesekkur ederken arkada bize bakmakta olan arasi gormustum elini yumruk yapmisti ve cok kizgindi.Acaba beni kiskandigi icinmi boyle yapiyordu??

Kalbime Tutsak  ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin