Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz.
Annem beni dershaneye yazdirmisti. 8 siniftaydim ortaokulun verdiği ozguvenle kayıt oldum ve bir hafta sonra Deneme Sınavı yapılmıştı iyi geçmişti sadece matematik sikintiydi biraz zaman geçtikten sonra arkadaşlarımla tanıştım hepsi çok iyiydi bazı bad girller dışında tabi :D İlk dersi bitirmistik teneffüs zamanında sınıfta oturuyordum kitabimi çıkardım ve okumaya başladım 5 dk geçmeden bir çocuk geldi önce hiç dikkat etmedim sonrasında o aşk denilen duyguyu tattim çok güzeldi ilk defa yasiyordum çocuk sınıfın içine girdi ve arka sıralara geçti bütün dikkatimi dagitmisti hicbirseye odaklanamiyordum göz göze gelmemek için elimden geleni yaptım ama olmuyordu yapamiyordum sanki beni ele geçirmişti kalbimi söküp yerinden çıkarmıştı hep onu izliyordum bir hafta geçmeden adını öğrendim adı UMUT'tu. Güzel bir isimdi anladigim kadariyla çok capkindi bütün kızlara açılmıştı ben hariç tabi :) nedenini bilmiyordum ama ona fena tutulmustum...
Yeni bir güne uyandım. Ardından hazırlanıp okula gittim. Okulda dakikalar hiç geçmiyordu bir an önce dershaneye gidip onu görmek istiyordum. Hiç vakit kaybetmeden eve döndüm. Odama girdim dolabı açtım acaba ne giymeliydim? Ardından biraz dusundukten sonra ne giyecegimi bulmuştum beyaz geyikli kazagım lacivert pantolonum siyah conversesim saçlarımı da at kuyruğu yapıp rimelimi sürüp çantami hazırlamaya koyuldum. Hazırlandiktan sonra yola çıktım. Yolda dalgın dalgın onu düşünürken dün tanıştığım arkadaşımla karşılaştım. Dershaneye beraber gittik. Sınıfa girdiğimde gözlerim direk onu aradı dalmış bir şekilde sırasına bakarken arkadaşımın dürtmesiyle irkildim. Sonrasında hadi gel birlikte oturalim dedi. Tam onu anlatacakken hoca içeri girdi ve ders başladı. İlk ders edebiyatti. Konumuz ise Aşktı. Konuya başlamadan önce gönüllü olanların fikirlerini paylasmasini istedi. Bir iki kişi tahtaya çıktıktan sonra bende çıkmaya karar verdim söz hakkı alarak tahtaya cikmistim tam anlatmaya baslayacakken kapıdan o girdi. Hocadan Özür dileyerek yerine geçti. Hoca anlatabilirsin berfin dedikten sonra sınıfa baktım ve onun bana baktığını gördüm çok heyecanlanmistim. Doğru kelimeleri seçtikten sonra anlatmaya başladım. Onun bana baktığını hissediyordum fakat utancimdan gözlerine bakamiyordum. Ve birden fark ettim ki arkadaşımın arka sırasında oturuyordu. Bu beni daha da heyecanlandirmisti.Bakalım berfin bu durumda ne yapacaktı ?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dershane Çapkını
ChickLitLütfen okuyun yorumlarınızı bekliyorum okuyan oy verirse yeni bölüm yazarım...