Dersler dersler :)

183 5 9
                                    

Selam arkadaşlar Nasılsıniz ? Bayadir yazamadım kusura bakmayın bu bölümde sürpriz gelişmeler var. Yorum istiyorum ;) Bu arada bu gerçek Benim Hikayem...

Gece uyuyamadigim için kendimi iyi hissetmiyordum. Başım ağrıyordu. Aklım karisikti. İki gün içinde neler yasamistim?
Çok farklı bir duyguydu. Kendime gelip hazirlanmaya başladım.
Onun için güzel olmak istiyordum. Önce lavaboya gittim. Geceden kalma yorgunlukla gözlerim sismisti. Elimi yüzümü yikadim. Kendime gelmeye başlamıştım. Biraz daha iyi hissediyordum. Kırmızı kazagimi ve yüksek bel pantolonumu giydim. Saçlarım dagilmisti. Topuzumu açtım ve şekil vermeye çalıştım. Sonra gözlerime rimel ve eyeliner çektim. Hafif bir ruj sürdüm. Siyah Converselerimi giydim. Tam bir tumblr kızı gibi görünüyordum. Cantami önceden hazirlamistim. Sirtima taktım ve kapıyı kilitleyip çıktım. Yolda giderken magazalarin camlarindan nasıl gorundugume baktım. İyiydim sadece biraz yorgundum. Fakat dışardan öyle gözükmüyordu. Saate baktım. Tam 12.10 :) Daha 20 dakika vardı. Bilerek erken cikmistim. Zaten evim yakındı. Bu yüzden rahat rahat yuruyordum. Dershaneye vardigimda Fethiye ve Elif kantinde oturuyorlardı.
Beni gördüklerinde kalkıp sarıldılar. Elif = nasılsın knka dedi. Gülüyordu. Mutluydu gözlerinin içi gülüyordu. Fethiye beni süzüyordu. - Güzel olmuşsun dedi. - Teşekkür ederim dedim.
Sarıldı. Boyu benden biraz kisaydi. O yüzden yanımda küçük duruyordu. Kantinde otururken Ali Kemal'in sesini duydum. Telefondan başımı kaldırdım ve ona doğru baktım. - Naber Berfin dedi. Ağzımdan sadece - iyiyim çıkmıştı. Konuşmak istemiyordum nedense.

Biraz zaman geçti ve sınıfa doğru ilerledikçe içimdeki heyecan artiyordu. Kalbim carpmaya başlamıştı. İlk ders fizikti. Fiziği seviyordum ama bazen matematige benzedigi için ilgimi cekmiyordu. Elif dalgın olduğumu fark etmiş olacak ki sertce dürttü. Kafamı cevirdigimde güldü. Bende güldüm. Derken Fethiye seslendi. Hadi kantine gidiyoruz. Hep beraber kalktik.
- siz gidin ben geliyorum dedim. Elif Fethiye'nin peşinden gitti.
Sonrasında telefonumu aldım ve kapıya geldiğimde biri omzuma çarptı. O kişi Umut'tu. Kafamı kaldırdım bana gülümsedi ve göz kirpti. Çok heyecanlanmistim. Bir anda içimde kelebekler uçmaya başladı. Elif'in sesiyle kendime geldim. Önüme Ali çıktı ve benimle konuşmak istediğini söyledi.
Ne konu hakkında olduğunu sorduğumda söylemedi. Korkmustum morali bozuktu. Koridorda beraber yürümeye başladık. Bana bir kıza aşık olduğunu fakat acilamadigini söylemişti. Hemde bizim siniftaydi. Adını sordum fakat söylemedi. Kim olduğunu düşünmeye başladım. Acaba Ali kimi seviyordu ..?

Bu bölüm bu kadar bir sonraki bölümde görüşmek üzere sevgiyle kalın ;)

Dershane ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin