Deneme Sınavı

103 6 3
                                    

Arkadaslar uzun zamandır yazamadım kusura bakmayın. Zaman bulamadım Yeni bolumumle karsinizdaym iyi okumalar.

Umut beni yanına cagirmisti. Soktaydim çünkü ilk defa konusucaktik. Ali ona baktigimi farketti. Umuta bir dk işareti yaptım. Ali'ye Umutun beni cagirdigini gitmem gerektiğini söyledim. Ali tamam git dedi. Umutun yanına doğru yürüdüm.
O kız gitmişti. Umut ilk başta bana gülümsedi. Naber dedi.
Bende iyiyim dedim. Bana bugün yapılacak deneme sınavında
yardımcı olurmusun ? dedi. Söylediğine göre ingilizce sınavlarından düşük not aliyormus. Benim ingilizcemin iyi olduğunu farketmis. Sınavda yanıma oturmak istediğini belirtti.
Bende tamam ama hocalar fark ederse ne yapıcaz dedim. O da rahat ol bişey olursa suçu ben ustlenirim dedi. O an kendimi çok rahat ve mutlu hissettim. Sonrasında bana anlaştık o zaman dedi bende kafamı salladim. Zilin calmasiyla beraber sınıfa gittik.

Ders: Matematik
Konu: Alan ve çevre
Tais hoca sınıfa girdi. Nasılsınız gençler dedi. Bizde her bir ağızdan iyiyiz dedik. Bu dersten sonra sınavın olacağını söyledi.
Elifle birbirimize bakıp ne yapcaz knka dedik. Ardından Umutun bana bakıp göz kirptigini gördüm ağzını oynatarak calistinmi ? dedi. Bnde evet dedim. Sonra teneffüs zili çaldı.
Elif dediki bir hava alalım. Tamam dedim.
Teneffüs bitene kadar kantinde oturduk. Umut karşımda oturuyordu. Ona bakarken kendimi duzeltiyordum farkında olmadan. O bunun farkında olduğu için gülüyordu. Bir anda eliflerle konuşurken göz göze geldik. O kahverengi gözler beni benden alıyordu. Bir anda ayağa kalktı ve bizim işimiz var diye hatırlıyorum dedi ve güldü. Elif ve Fethiye ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Umut sizi ilgilendirmez dedi. Bana bakıp gidelim mi ? Diye sordu. Tamam gidelim. Görüşürüz kızlar dedim. Eliflere döndüğümde Fethiye bunun hesabını vercen zaten dedi ve sen görürsün anlamında parmağını salladı.
Tamam ben burdayım zaten dedim ve önüme döndüm. Umut ingilizcemi duzeltmem lazım dedi ve dudagini buzdu. Merak Etme yardım etcem zaten sınavda yanimdasin zaten rahat ol.
Tamam rahatım dedi ve büyük bir nefes aldı. Hazırım tamam bende hazırım. Sınıfa girdiğimizde bütün herkes harıl harıl ders çalışıyordu. Sadece birkaç kız baktı. Umut sınav için gerekli evraklari getirdi. Bende renkli kalemleri aldım önemli olan yerlerin altını cizdik sonra notları okuduk ezberledik. çok ciddiydi. belliki yüksek almak istiyordu. Onunla olmak beni mutlu ediyordu.
Iyiki varsın güzel gülüşlu adam ^^ Seni çok seviyorum...

Arkadaşlar istediğiniz değişikleri özelden mesaj olarak yazabilirsiniz. Bu bölüm bu kadar :) Takipte kalın sizi seviyorum.
Bu arada ben bu hikayeyi 8.sinifta yaşadım o zamanlar derslerin adı fizik fln değildi ben şimdi lisedeyim o yüzden böyle oluyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dershane ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin