Tanışma.

103 9 0
                                    

Merhaba, Ben Gamze. 16 yaşındayım. Dinleyin;okula yeni biri geldi ve inanılmaz yakışıklı. O ćok gizemli biri. Ama yakında benim olacak...

*Ertesi gün okulda.

-Merhaba Emre!
-Evet,selam.
-Nasılsın?
-Gider misin?
-Hayır.

Ben değil. O gitti. İnanmıyorum! Ben okulda popülerim ve bütün erkekler peşimde. Ama bu farklı biri. Tabi yinede benim olacak...

Şeval geliyor, size onu anlatayım. Ve diğer karakterleride.

Şeval; Oyunbaz bir kız. Benim en yakın arkadaşım. BFF. Onu dünyanın en güzel yerine götürün yine de hoşnut olmaz. Onunla uğraşmayı çok severim. Bu uygunsuzluklarına karşı yinede güzel bir kız. Onu seviyorum.

Şeval derken beni de unutmayalım; Gamze. Yaşım 16. Yükseklik korkum var. Daha önce kimseye aşık olmadım. Olmuşsamda pek hatırlamıyorum. Tek aşkım Emre ve beni önemsemesini istiyorum. Sinirlendiğimde mutlaka intikam alırım. Ders notlarım orta derecede. İşte, bende buyum. Şevval'e kısaca Şev derim.

Ozan; Şev'in boyfriendi. Benimse abim gibi. Gerektiğinde beni kollar ve çok iyi anlaşırız. Oysa bir erkek arkadaşım olmasını pek  istemez ^-^

Elif; Beni ve Emre'yi kıskanan bir sürtük o. Ben öyle seziyorum yani. Yoksa niye hep benle uğraşsın? E tabi düşmanım da. Sürekli benden para istiyor. Birkaç kere kanıp vermiştim. İnanın bana. O borcunu ödemedi.

Damla:Elif'in yalakası. Ondanda nefret ederim. Çünkü bana kazık attı! Şev olmasaydı kimbilir daha neler çekecektim? E oralara da gelcez sonra. Elif tüm işlerini bu yalakaya yaptırır.

Emre; Aşkım, bitanem. Yani bana göre. O beni seviyor mu şuan bilmiyorum. Ama bence seviyor. Onun hakkında bildiklerim şu; En sevdiği renk sarı. Ve biraz umursamaz.

Kayra; ( Hikayeye baya bi sonra katılacak. ) Bilgi meraklısı bir çocuk. Her şeyi araştırmak ister.  Aynı zamanda yardımseverde. Bana çok yardımı dokundu.

Herneyse.

Şeval geldi ve kulağıma fısıldadı; Ne kadar da uyumlusunuz! Ordaki -sunuz baya bi yüksek geldi. Cırladı resmen. Heralde Emre'yle sevgili falan  olacağımı sandı. (Yani olacağım doğru diyor çocuk.)

-Şaçmalık Şev!
- Hadi ama! Şu tumlr tiplerine bürünme yine. Basbayağı aşıksın işte kızım.
Yüzümü önüme eğdim ve sırıttım. Ardından;
-Çok mu belli oluyor? Dedim.
Sonrada birbirimize bakıp sesli bir kahkaha attık. O sırada Ozan bize doğru geliyordu ki zil çaldı. Herkes hayvan gibi üstümüzden geçtikten sonra, mecburen bizde sınıfa girdik.

.................................................................................................................

Arkadaşlar kusura bakmayın kısa oldu. Her hafta yeni bir bölüm. Bu arada yarın okul var diyerek moralinizi bozmiycam. Nasıl olmuş? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevimsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin