Eski Sevgili -,-

58 5 2
                                    


 Koridorda. O arkamdan geliyordu. Arkamdan geldiğini farketmiştim fakat sesimi çıkarmadım. Arkamdan gelen Emre değildi. Ben önde yürürken adımlarımı daha hızlı atmaya başladım ve sınıfıma girdim. Sırama çöktüm ve ağlamaya başladım. Bunu gören Şevval yanıma oturdu ve bana elindeki papatesli cipsi uzattı. Bende hayır anlamında başımı iki yana salladım. Daha sonra kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve Şevval'i kızlar tuvaletine doğru itmeye başladım. Şevval zorda olsa tuvalete girdi. Tuvalette tanımadığım iki kız vardı. Ben öksürüp kapıya bakınca çıktılar ve Şevval'le aramızda konuşmaya başladık.

-O burada! Beni Arıyor! Benden intikam alacak. Sırf bu yüzden geldi okula biliyorum.

-Kanka sakin ol. Kim burada? Kim seni arıyor?

-Kim olabilir?Necdet!

Şevval bunu duyunca donup kaldı. Necdet bana kötü şeyler yapabilirdi. Ama bunu düşündüğüm sırada ders zili çaldı. 

40 dk sonra teneffüs zili çaldığında Emre yanıma geldi ve benimle konuşmak istediğini söyledi. Ama ben işim olduğunu,onunla daha sonra konuşacağımı söyledim ve çekip gittim. Şevval benden daha önce dışarıya çıkmıştı. Sınıflara bakıp Necdet'i arayacaktı. Yani planımız buydu. Şevval'le kantin katında buluştuk. Şevval;

-F Şubesi F.

-Şevval, birdaha F şubesinin önünden bile geçmeyeceğiz. Anladın mı?

-Hayır. Anlamadım. Bunu gelip görmelisin derim.

Şevval daha sonra beni ite kaka o sınıfın önüne getirdi. Necdet beni gördü ve yanıma geldi. ;

-Gamze, olanlar için üzgünüm. Affet beni, N'olur?

-Sen beni kandırdın Necdet! Beni o bara götürdün ve kandırdın. Beni odaya kilitledin ve...

-Bağırma! Seni duyacaklar.

-Duysunlar!

Ve sonra avazımın çıktığı kadar bağırdım.

-Bu çocuk bir sapık! Bu çocuğa güven olmaz!

Necdet'in de bağırıp çağıracağını sanmıştım ama öyle olmadı. Sakin bir şekilde "Ben değiştim." dedi ve gitti. Sınıfa gittiğimde beni Emre karşıladı. Ne güzel!

-O adam kimdi?

-Boşver Emre, önemsiz biri. 

-O adam kim dedim sana!

-Gerçekten anlatmamı ister misin?

-Anlat Gamze.

-O adam eski sevgilim. Ama beni kandırdı. Beni gaylerin olduğu bir bara götürdü. Oradaki yataklı bir odaya kilitledi ve bana zorla şey yaptırdı. O günden sonra görüşmedik zaten.

-Ben şimdi onu!

-Hayır Emre. Ben yapacağımı yaptım zaten. 

-Adı ne bunun?

-Necdeet.

-Tamam dedi ve çıktı gitti. Arkasından bağırmama rağmen gitti. Şevval ise kapıda bizi dinliyormuş. İçeri girince bir ıslık çalarak "Ooo. İşler kötüye gidiyor." dedi. Ben ise o sırada Emre'nin ne yapacağını düşünmeye başlamıştım.

Sevimsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin