Barbie ve Ken

82 6 0
                                    

*Tenefüste

-Yok yok öldürcem bunu ben.
-Kanka sakin ol kimi öldürceksin?
-Kimi olcak? Elif'i.

Şev bu lafımı duyunca baya bi rahatladı. Ne var yapamaz mıyım? Öyle bi yaparım ki. Hele bu olaydan sonra.. Kafatasından çorba bile içerim.

-Ne yaptı yine :D
-Arkana bak.

- Oha knk resmen...
-Söyleme! Elif Emre'yle öpüşüyor olabilir. Hemde delice ve bir duvara yaslanarak. Ama bu sevgili oldukları anlamına gelmez. Hala şansım varken Elif Emre'yle öpüşürken gidip Elif'in yerine geçeceğim.
-Kanka yapma. Bak Emre seni öldürür.
-Birşeycik yapamaz. Bak izle.

Gittim. Elif tam kopmaya hazırken onu ittim ve Emre'nin karşısına geçtim. Gözleri kapalı öpüşüyorlardı. Gözlerini açtı ve beni gördü.

-Ne zamandır senle öpüşüyorum?
-1 dakika olmadı bile. Ve ayrıca Susar mısın?
-Olur.

OMG OMG OMG! Beni kendine doğru çekti ve dudağımı emmeye başladı. Çok mutluyum! Ben gerçekten yorulmaya ve tam onun dudağını bırakacakken beni duvara yasladı.

-Sen Elif'ten iyisin. Ama niye benimle öpüşüyorsun?
-Sen?
-Ben ne?
-Niye Elif'i öpüyordun?
-O geldi ve beni öpmeye başladı.
-Neden peki?
-Bilmiyor musun o kız çatlak.
-Emre, henüz sevgili değiliz.
- Sence sevgili mi olmalıyız?
-Bilmem.
-Bencede olmamalıyız.
-Emre?
-Ne?
-Sadece 3 aylığına. Okul kapanana kadar? Okul kapanınca ne sen beni nede ben seni tanıyor olacağım. Anlaştık mı?
-Tamam barbie bebek.

Şev'in yanına geri döndüm.
-Kanka keşke 3 ay demeseydin göz açıp kapanıncaya bitecek. Göreceksin.
-Kanka boşver, 3 ay az bir zaman mı? Yarından itibaren Emre'yle sevgiliyim.
-Elif'te ona aşık. Biliyorsun?
- Ama Emre beni seviyoor. Düşünsene Barbie ve Ken. Ne kadar harika!

Sevimsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin