HAPPY BIRTHDAY

68 7 1
                                    

Emre'nin bana aşık olmasını -gerçekten aşık olmasını- düşünerek uykuya daldım

Okulda Emre'yle buluştum. Dünden beri bir soru aklıma takılmıştı

-Emre, 3 ayımız dolunca beni bırakacak mısın?
-Bunun 3 ay ile ilgisi yok. Sen beni bıraksan bile... Dur 1 dakika. Peki ya sen? Sen bırakacak mısın beni?
-Bilmiyorum?
-Bilmiyor musun?

Biraz duraksadım. Bu konuyu gevşetmem gerekiyordu. Bende bu yüzden aklıma ilk geleni söyledim

-Emre, beni evine götürsene.
-Napacaksın ki? Ev işte
-Olsun. Hadi gel zil çalmak üzere.

Emre'yle aynı sınıfta değildik. Bu da kötüydü. Ama daha kötüsü ne biliyor musunuz? Bugün benim doğum günüm ve Emre bunu bilmiyor! Yani biliyor ama kutlamadı. Bu yüzden önden gitmesine izin verdim.

Sınıfa girdiğimdeyse başım eğikti. Herkes bana bakıyordu. Önümde "HAPPY BIRTHDAY" yazısı, onun önündeyse Emre vardı! Ve Emre'nin sol tarafında diğer sınıf arkadaşlarım. Tahta süslenmişti. Peki ne eksikti? Bir pasta aptal! Pasta yoktu. Ama onun önemi yok. Pastayıda Emre'yle alırız. Sınıfta ne Elif ne de Damla vardı. Olmalarını da beklemiyordum. Ama insancıl olduğumdan, bahçeye çıkıp onları aramaya koyuldum. Önce banklara baktım. Sonra tuvalete. Sıra spor salonundaydı. Oraya gittim. Ve evet,oradaydılar.

-Zil çaldı. Neden gelmediniz?
-Sanane

Ardındanda yalakası Damla alaycı bir şekilde konuştu.

-Doğum Günü Çocuğu!

Tam onun yanına gidiyordum ki arkamdan bir el hissettim. Sanki bana yapma diyordu. Okşuyordu beni. Sonra el belime sarıldı. Arkama döndüğümde yine Emre vardı! Zaten hep o beni kavgadan soğutuyordu. Neden yapıyordu ki bunu?

-Hadi gel,Gamze. Herkes seni bekliyor.
-Emre, git.
-Neden?
-Merak etme, ben geleceğim. Sadece önden sen git.

Cevap vermedi ve, gitti. Arkasından Yine Damla konuştu.

- Birde bana yalaka diyordunuz. Seninkini de gördük.

-Damla, kızım bana bulaşma.

Bu sözden sonra sınıfa gitmek üzere yola koyuldum. Sınıfa gitmek için merdiven çıkmam gerekiyordu. Bu merdivenler okul ıssız olunca ürkütücü oluyordu. 2. merdivendeyken karşımda korkunç bir yüz gördüm (Şevval) Ve bana böö! Diye bağırdı. O andaki heyecanla yerimden sıçradım. Şevval'se hala korkunç görünüyordu. Heyecanım bitince Şevval'e pas bile vermeden,başımı öne eğerek gitmeye devam ettim.

-Nerdeydin?

-Gerçekten umrunda mı Şev?

-Koca doğum günü partisini kaçırdın!

Dedi ve elindeki düdüğü arkamdan öttürdü.

Bir süre sessiz kaldım. Ardından;

-Kaçırdığım ilk doğum günü partimdi. Şev, biraz hızlan. Seni beklemeyeceğim!
-Sınıfta konuşuruz yine. Hazır kantin boşken gidip birşeyler alayım.

Emre, evet sırrımı ona anlatabilirdim. Üzüldüğüm şeyi. Her şeyi...

.......................................................................................................

Arkadaşlar tekrar merhaba. Belki merak edersiniz diye oyuncuların gerçek isimlerini yazıyorum.

Gamze-Lua Perez
Şevval-Lina tesch
Elif-Rachel Marie İvangszyn ( Yanlış yazmış olabilirim.)
Damla-Kristina Romanova
Ozan- Aranıyor ne istiyorsanız yoruma yazın
Emre-Stheve lopes

Sevimsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin