Eve geldiğim zaman vakit kaybetmeden odama çıktım. Babamın arkadaşına gitmek de nereden çıkmıştı ki! Babamın neredeyse hiç arkadaşı yoktu. Galiba çalıştığı iş yerindeki biri olmalı.Üstümü değiştirmek için dolabımı açtığımda bir elbisenin üzerinde asılı duran notu gördüm.
"Senin emo tarzı giysilerini giymeni istemediğim için bunu senin için aldım. "
Anneme her ne kadar "emo tarzı değil grunge tarzı " desem bile beni dinlemiyordu.
Askıdan çıkardığım toz pembesi elbiseyi yatağa bırakıp duş almak için odamdan ayrıldım.
Yarım saatlik güzel bir duştan sonra kendime gelebilmiştim. Sürekli telefonu bir bildirim gelmiş mi diye kontrol ediyordum. TABİKİ DE O MESAJ ATMIŞ MI DİYE KONTROL ETMİYORDUM.
Elbiseyi giydikten sonra maşa ile sarı saçlarıma ufak dalgalar yaptım. rimel ve şeker pembesi rujumu sürdükten sonra beyaz babetlerimi giyip evden çıktım.
Annemin telefonuma evin adresini mesaj atmasının ardında bir taksi çağırdım. 10 dk beklemenin ardından gelen taksiye binip evi tarif ettim.
Bayağı uzak bir yere gelmiştim. Gerçeği söylemek gerekirse buna ev deniyorsa çok haksızlık ediyorlardı. Çok büyük olmasının yanında şatoya benziyordu.
Zile bastığımda bir kadının açması ile içeri girdim.
İçeri de müthiş ötesiydi . Bu evde günlerce dışarı çıkmadan kalabilirdim. Merdivenlerden aşağı inen bir olduğunu duyduğum için merdivene doğru bakmaya başladım.
"Hoşgeldin , sen Annabella olmalısın. Ben Derek"
Tamam evin sahibi olarak sen de çok hoşsun tşk
Telefonuma gelen bildirim sesi kendi düşüncelerimden beni sıyırabilmişti.
Juzzyking: benden başka erkekle konuşma tatlı Annabella :)
Wow sakin ol liseli
Oy verin yorum yapın plsss