Çok fazla vaktim olamıyor mağlum CANIM OKULUM :(
Umarım beğenirsiniz iyi okumalar :)
-
Cevap vermem ve ona yardım etmem yanlıştı. Ama bu yanlış bana en doğru gelen yol idi. Yüzünü, gülümsemesini hatta kokusunu hissedemediğiniz birisini sevmek mümkün mü diye sorsalar kesinlikle hayır derdim. Ama seviyordum. Kalplerimiz sanki aynı anda hızlanıp yavaşlıyordu. Bu sefer cidden düşmüştüm.
Elime çantamı alarak evden çıktım. Bugün bayağı bir işim vardı. Hala cevap vermeyen bay göt de cabasıydı.
Telefonuma gelen bildirim sesi ile kendim ile olan konuşmama son verdim.
O mesaj atmıştı.
Onun adını öğrenmek için can atıyordum. Kesinlikle güzel bir ismi olmalıydı. Bundan emindim.
O kadar ay geçmişti ve sonunda ona karşı hislerim olduğunu kabullenebilmiştim.
Evet biraz inatçı biriydim bunu kabul ediyorum.
Juzzyking: seni özledim
Misspiggyisme: ben de kendimi özlüyorum
Juzzyking: genelde erkekler odun olur ama sen bir istisnasın tatlı annabella
Misspiggyisme: yine mi başladık!
Juzzyking: ne zaman bitirmiştik ki :)
Misspiggyisme: sana nasıl yardım edeceğim bay göt neler döndüğünü bana anlatmanı istiyorum.
Juzzyking: görüşürüz annabella
Misspiggyisme: seni görmediğim için bu cümle çok saçma olmadı mı!
Juzzyking: sen görmesen bile seni uyurken bile izliyorum. Belki izlemekten daha fazlasını yapmalıyım.
Misspiggyisme: hala sapıksın
juzzyking: ve bu değişmiyecek :)
Misspiggyisme: neşen yerinde bakıyorum :;)
Juzzyking: seninle konuşurken eğlenmemek elde değil :)))
Misspiggyisme: ben oyuncak mıyım ? git başka eğlenecek birini bul!
Juzzyking:evet oyuncaksın ama sadece bana ait olan.
Oy verin ve yorum yapın plsplsplsssss