Gitmenize 4 gün kaldı Luke.
Aramızdakileri düzeltmem için kalan son 4 gün.Ama buna olanak bile vermiyorum çünkü artık aramızda olan bir şey yok. Sen eve döndüğünde aynı kişi değildin, şimdi de o kişi olarak onun yanına döneceksin.
Senden vazgeçmeliyim Luke,sen bizden bu kadar kolay vazgeçmişken benim hala inancımın olması sadece beni mahvediyor.
"Seni seviyorum." parmakları tekrardan karnımı bulduğunda itiraz etmedim. Yalan söylüyorsun Luke, sadece henüz bunun farkına varamadığın için benim yatağımdasın demek istedim ona.
Gözlerimi kapattım ve bunların aynısı o kıza yaptığını hayal ettim. Bu sen değilsin sevgilim, sen bu değildin.
Ve sanırım tüm bunların sonunda,senden bana geriye kalan sadece bu iğrenç görüntüler olacak.Ama bunu istemiyorum lanet olası, senden geriye bir şey kalsın istemiyorum. Sadece sen kal istiyorum.
"Adı ne ?" bir anlık gelen cesaretle konuştuğumda karnımda bulunan parmakları durdu ve nefesini üfledi. "Val,lütfen-"
"Adı ne?" diye üsteledim. Derin bir nefesten sonra parmaklarını çekti. "Arzaylea." gözlerimi kapattığımda yanaklarıma doğru süzülen yaşlar umurumda değildi. "Ne kadar oldu ?" burnumu çekip yastığa biraz daha sıkı sarıldım.
" 1 ay falan." bu kadar rahat olması o kadar çok sinirimi bozuyordu ki. Böylesine umursamaz olup bana seni seviyorum demesi suratını tırnaklarımla yüzmek istiyordum. Ama onun yerine arkamı döndüm ve kollarının altına girdim. Yanaklarım ıslanırken,onun sıcak tutuşuyla gözlerimi kapattım.
"Beni seni sevdiğim kadar seviyor mu?" boğuk çıkan sesime karşın kollarını bana daha da sıkı sardı.
"Bu imkansız." saçlarıma kondurduğu öpücük ile onu benim kadar sevip sevmediğini sormak istedim.Ama vereceği cevaptan korktuğum için sustum ve huzur sağlayan kokusunu daha derine çektim.
____
arzaylea'yı kötü kadın yaptığım için pişman değilim arkadaşlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
way out || hemmings
FanfictionSadece ihtiyacın olanı sana vermeye çalışıyordum Neden sen de benim için aynısını yapmadın? Ama gözümün önünde yalan söylüyordun Bir taraftan da diğer kızı beceriyordun Ve şimdi aklımı kaçırıyorum Yukarıya doğru bakıyorum ve gözlerimi...