day 10 || last day

1.4K 100 11
                                    

Arabanın içindeki gergin sessizliğin yanı sıra Luke'un kucağında oturup kollarını sıkıca bana sarmış olması beni daha da geriyordu.Sürekli boynuma, saçıma ve dudaklarıma kondurduğu öpücükler,kulağıma fısıldadığı aşk dolu sözcükler ve 'bir daha asla' yeminleri boğazımda kocaman bir yumru oluşturmuştu.

Calum gözlerini kenetli olan ellerimizden bana çevirdi.Çatılan kaşları ile birlikte bana bakmaya devam ettiğinde kafamı sallayıp gözlerimi kapattım. Başımı boynuna yaslayıp mırıltıları eşliğinde kokusunu çekebildiğim kadar derine çektim.

Havaalanı kapısı açıldığında esnedim. Ashton bir kaç bir şey söyleyip bir yeri işaret ettiğinde gözlerimi kırpıştırdım. Sabaha karşı 4 olmasına rağmen bir kaç hayranın çığlıkları Luke'un elini bırakmamı sağlasa da o beni kendine çekip ilerlemeye devam etti. Çıktığımızı biliyorlardı ama yine de ilgi kaynağı olmak hoşuma gitmiyordu.

Luke, Ashton diğer tarafta birileriyle konuşurken onun bavullarını eline aldı. Elim elinin eksikliğiyle üşürken derin bir iç çekip bileti birilerine uzatmasını izledim. O da diğerlerinin yanına geçtiğinde ben olduğum yerde kalıp ağlamamaya çalıştım.

Gülümseyip eliyle gelmemi işaret ettiğinde kıpırdamadım. Görevliye geçmeme izim vermelerini söyleyip tekrar bana döndüğünde görevli bariyeri çekip bana yol açtı. Hala aramızda demir bariyerler vardı ama görevli koridor bariyerini açmış ve geçmemi bekliyordu.

Gülümsemesi silindiğinde yanaklarımın ıslandığını fark etmemiştim. Bavulları yere bırakıp demir bariyerlere tutunduğunda tekrardan seslendi.

"Valentine, gelsene." sesi titredi hayır.

"Val,lütfen sevgilim." Tanrı'm yardım et.

"Neden gelmiyorsun Valentine?" onu çok seviyorum,yardım et Tanrı'm yardım et.

Gülümsemeye çalıştığımda kaşları çatıldı ve bariyerlere biraz eğildi. "Hayır, sakın." sesi çatlamıştı ve gözleri dolmuştu. "Valentine,sakın."

Yanaklarım tekrar ıslanmaya başladığında hıçkırıklarımı işittim. Geri adımlar atmaya başladığımda duymayacağını bilmeme rağmen mırıldandım. "Üzgünüm."

"Valentine! Yapamazsın!" bariyerleri çekmeye çalışırken Calum kolundan tutup onu engelledi.

"Beni bırakma,Valentine!" hıçkırıklarım nefesimi keserken ismimi bağırması beynimi söküp atma isteği uyandırıyordu.

"Özür dilerim sevgilim,lütfen beni terkedemezsin!" gözyaşları ve yırtılan sesiyle birlikte bir kaç görevli onu içeriye çekip uçak kapısını kapattığında olduğum yere yığılıp ağlamaya devam ettim.

Artık o yoktu,öpücükleri yoktu,sıcak tutuşu ve huzur veren sesi yoktu.

Luke'u kaybetmeyi göze almak tek çıkış yolumdu,ama tüm yollar hep ona çıkıyordu.

~ ~ ~

Selam selam selam.

Kitabın finalini sonunda kafamda toparlayıp bir şeyler yazmaya çalıştım umarım etki uyandırabilmişimdir.

Çok okuyanı yok ama çok isteyerek başlamıştım hikayeye.

Belki başka bir bölüm veya ikinci kitap ileride olabilir ama herhangi bir söz vermiyorum :(

Bu kitap birtanecik kediciğim @howtobakecake için yazıldı.



way out || hemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin