day 8

1.2K 93 7
                                    

Odaya girdiğimde elindeki tişörtleri bavula tıkıştırdığını gördüm. Ona doğru ilerleyip tıkıştırmaya çalıştığı tişörtü elinden aldım ve diğer tişörtleri de bavuldan çıkardım. Uzun vücudu yanımda dikilirken hızlı hareketlerle tişörtleri katlayıp düzgünce bavula yerleştirdim.
"Teşekkürler." diye mırıldandı ellerini belime yerleştirirken. Dudaklarındaki soğuk demir boynuma değdiğinde ürperdim,ama belimi sıkıca saran kollar hareketimi engelledi. "Gitmek istemiyorum."
Yavaşça kollarından sıyrılıp bavılun fermuarına uzandığımda ellerini kalçalarıma indirip kendini bastırdı."Seni özledim."

Sinirlerim bozuluyordu,başka bir kızı becerip hala o kızla konuşuyor olmasının yanı sıra iki gün sonra onun kollarına dönecek olması gerçeği derisini soyma isteğimi körüklüyordu.

"Eminim seni özleyen biriside vardır,Luke." gözlerine bakmadan banyoya yöneldiğimde buna şükrettim. Çünkü eğer gözlerine bakarsam ona bir kez daha yenileceğimi adım gibi biliyordum.

Oyunun sonuna yaklaşıyorduk,iki türlü de kaybetmiştim.Ona,sıcak tutuşuna ve yatıştırıcı öpüşüne veda etmeden önce, bir saniye bile olsa benim gibi hissetmesini istiyordum.

Kaybeden ben olabilirdim ama kazanan da o olmamalıydı.

_____

finali wherever you are dinleyerek yazıcam ;-;

way out || hemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin