2-Kabul

878 36 7
                                    

Medya: Derin

Şok içerisinde halla yüzüne bakıyordum. Resmen adam benimle dalga geçiyordu. Benim içimden geçense onunla evlenip mutlu bir aile tablosu oluşturmaktı. Onu yıllardır seviyordum ve bu gerçeği hep saklamış içimde tutmuştum. Belki bu evlilik ile o da beni severdi.

"Peki , tamam. Kabul ediyorum Araf Karan. Ama sen de şunu unutma ki benim de bu şirkette yönetici başkanlığa geçeceğim." Sırıtıyordum. Ama bu sırıtma ben ne dersem o olur anlamındaydı. Beni sevecekti.

"Sadece 5 ay çalışmana izin veririm. Eğer hamile kalırsan sadece bebeğe-"Biraz duraksadı ve derin bir nefes alıp devam etti. "Bebeğimize , özen göster geri kalan her şey bende olur o zaman." Sesinde bariz bir şekilde 'İtirazın varsa , keserim' dediği belli oluyordu.

"Anlaştık Araf. Yada sevgilim filan mı desem?" dediğimde ben bile kendime gıcık olmuştum. 

"Oku Derin." Anlaşılan konuşma onu sıkmıştı.

"Yarın sabah Rus'lar gelicek 2 saat filan sürer toplantınız , sonra ise sabah dediğinizi yapıp gerisini boş bıraktım. Arkadaşlarınız ile buluşacaktınız yarın."dedim. 

"Tamam."

"Ben çıkıyorum."deyip arkamı döndüğümde.

"Nereye çıkacaksın?..!!"dediğinde dudaklarımı dişlerim arasına alıp ona döndüm ve gözlerimi kaçırdım.

"Ihm....Ihm şey işlerim bitti ve bende çıkıyorum."

"Nereye gideceksin?"

"Arkadaşlarımla buluşacağım."dediğimde nasıl böyle bir yalan uydurdum anlayamamıştım.

"Sen genelde benim kız kardeşim ile buluşursun. Bu çoğul ek ne?"aha şimdi bittim ben.

"Ya Selin de gelicek. Atakan ve Afkan da orda olucak ama sorun yok yani buluşma küçük bir şey."

"HADİ GİTTE GÖREYİM!"Neydi hatırlatiyim kendime  Araf böyle bağırıyorsa sıçtın sen oluyordu.

"Ya niye ya... Bak senle anlaşma yapalım. Bu akşam sen eve gelmeden en sevdiğin yemekleri yapayım sende karışma bana ."dediğimde kaşlarını çattı sonra kaldırdı sonra muzip bir şekilde bana döndü.

"Lazanya , garnetür ve tatlı olarak irmik tatlısı istiyorum."dedi. Kaşlarım çatıldı sonra geri kalktı.

"Tamam. Erken geçerim o zaman eve."dedim.

"Sabırsızlanıyorum."diyip göz kırptı.

"Hayvan."deyip odadan çıktım.




ZORLU EVLİLİĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin