7-Çocuğum

457 15 0
                                    

Multimedia:Melis Duru

" Yeni bir sayfa açtım hayatımda
Önce tanrının sonra senin adınla başladım
Sana varmayan seni bulmayan her ne varsa
Düşünmeden, çekinmeden elimle taşladım
Değer miydi değmez miydi hesapsızım yine
Uyutmuyor yürek seni sana rağmen bile
Bir akşam gel kalmasan da uğra ayak üstü
Nasılsa bu halim hep böyle diken üstü
Ah yararsızım, ayarsızım
Çok özledim , çok yalnızım Çaresizim yediverenim gidiverenim ansızın
Yararsızım, ayarsızım
Çok özledim çok yalnızım
Çaresizim yediverenim gidiverenim ansızın."

Bittiğinde herkez alkışlıyordu. Gülüp yerime geçtim. Araf'a baktığımda elindeki sigarayı bırakıp dudağıma öpücük kondurdu. Güldüm. Deli gibi seviyordum ben bu adamı. Yerinden kalkıp beni de kaldırdı.

"Biz gidiyoruz millet. Size iyi eğlenceler."diyip mekandan çıkışımızı yaptık. Bana bakıp göz kırptı ve bardan çıkıp otele doğru ilerlemeye başladık. Sesdizlik vardı etrafımızda ve ben bu durumdan çok şikayetçiydim. 

"Seni seviyorum Araf."pat diye söylemek ne kadar hoştu bilmiyorum ama Araf şaşırmamıştı ve bana bakıp güldü.

"Bende."dediğini duydum ve kıkırdadım.

"Sevilmeyecek kadın mıyım Araf?"dediğim şey ile kafasını önüne çevirdi ve iki yana saladı.

"2 gün sonra Melis gelicek."dediğimde otelin önüne gelmiştik. Bana döndü ve ellerini belime sarıp kafasını böynuma gömünce bende kafamı gök yüzüne çevirdim.

"Odamızdan çıkmasak mı yarın."dediği şeyle kahkaha attım.

"Belki."dediğim şey ile boynumu ısırıp elini çekip ilerlemeye başladı. 

"O zaman süre başladı. Hadi durmada odaya gidelim." kahkahamı bırakıp Araf'ın peşine takıldım ve odaya ilerledik.




ZORLU EVLİLİĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin