5-tarih

501 21 0
                                    

Aradan 2 hafta geçmişti ve biz bir o kadar uzaklaşıyorduk. Evlilik tarihimiz yarındı ama Araf ortada yoktu.

Ailem ile barışmıştım ve Sevda annenin yanına gittiğimizde gayet iyiydi. Eskisi gibi olmuştu.

Ben ise eski halime geri dönüş yapmış , burnu havada olan bir kız olmuştum. Şımarık'lığım geri gelmişti ve ben eski Duru oluyorduk yavaş yavaş. Holding'de asistan yerine Müdürlüğe geçmiştim. Kıskançlık yüzünden Araf'ın asistanı olmaya devam etmek istemiştim ama sert bir dilde geri çevrilmiştim.

Kendimi sitrese sokmamam lazımdı nede olsa yarın evleniyordum. Evlenince benden başka kadın olmayacaktı zaten hayatında.

Akşam olmak üzereydi ve ben evde Araf'ı bekliyordum. Bu gün derneğe gitmiştim. Uzun suredir gitmiyorum. Evlat edinen bir çok kişi olmuş dernekte ve bende bu karara olumlu bakaraktan. Meli'i sahiplenmek istiyordum. Onun için yüklü bir miktar para ve hediye göndermiştim.

Kapı sesi duyduğumda kafamı oraya çevirdim. Araf gelip karşıma oturdu ve daha bir yudum alıp sıcak diye bıraktığım kahvemi içiyordu.

"Araf , ben senle bir şey konuşmak isitiyorum."dediğimde kafasını bana çevirdi.

"Yorgunum Derin. Yine bir ton laf dinlemek istemiyorum. Kısa kes."diyip kravatını gevşetti.

"Bu gün derneğe gittim. Ve ordaki arkadaşlarım bana evlat edinmemi söyledi. Bende aklıma yattı için seninle konuşmak istedim. Melis adında 6 yaşında bir kız var. Ve ben o kızı istiyorum. Ona annelik yapa bilirim diyorum. Ailesini küçük yaşında kaybetmiş ve ben onu çok sevdim."dediğimde kaşlarını çattı.

"Hiç tanımıyorsun o kızı ve yakında hamile kalacaksın zaten. Kendi çocuğuna bak daha iyi!"dediğinde sesi otoritör geliyordu. Benim dediğim olur diyordu kısaca.

"Bu gün gittim. Beni çok sevdi. Sarışın ve mavi gözlü. Çok tatlıydı."dediğimde kafasını salladı.

"Hayır desem neler gelir başıma Duru? "Sesi bıkkınlık ile gelmişti.

"Bilmem çok şey. "Dediğimde gözlerini kapattı ve açtı.

"Iyi . Sorumlulukları sana ait. Bakalım anne olabiliyormusun."dediğinde şuh bir kahkaha atıp yanına oturdum.

"Sen nasıl baba olucaksın merak ediyorum sevgilim."dediğimde sırıtı.

"Mükemmel bir baba adayı olurum. Ve mükemmel bir sevgili."yüzlerimiz yakındı zaten ve bu mesafeyi kapatıp dudağımı kapandı.

Yavaşça kucağına oturup daha da derinleştirdim öpüşmemizi.


ZORLU EVLİLİĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin