8-Havuz

405 16 0
                                    

2 gün boyunca odadan çıkmamıştık ve şimdi ise Melis'i bekliyorduk otelin kapısında. Araf güvendiği bir adamına söylemişti ve şimdi o da bize Melis'i getiriyordu. 

Önümüzde bir araba durması ile o tarafa hızla döndüm. Siyahlara bürünmüş bir adam çıktı ve bize hafif baş selamı verip arka kapıyı açtı ve Melis arabadan inip çevreye bakındı. Beni görünce hızla bana doğru geldi ve kollarını açtı ben de eğilip Melis'e sarıldım. Uzun sarı saçlarını açık bırakmış ve saçlarına uygun elbise giymiş üstüne. 

"Merhaba Derin abla. Annem ve babam buradaymış gördün mü?"dediği şey üzerine derin bir iç çektim. Ya beni reddederse diye bir korku doldu içime. Ya Araf ve beni istemezse diye düşündüm bir an ama hemen beynimin en hücra köşesine ittim o düşünceyi. Melis'e gülümsiyip kafamı aşağı yukarı salladım.

"İçeri geçelim olur mu?"söylediğim şeye kafasını salladı. Otele girince etrafı incelemeye başladı. Araf ve benim ortamda yürüyordu. Gülümsedim , tam bir çekirdek aileydik. 

Alt kata yemek salonuna indik. Öğle yemeği zamanıydı ve bir şeyler yedikten sonra havuza veya denize gidebilirdik. Tabi her şeyi anlattıktan sonra.

"Melis , sana bir haberim var."dedim gülerek. 

"Dinliyorum Derin abla."dedi. Tam başlıyacaktım ki konuşmaya garson geldi ve siparişlerimizi istedi. Verdikten sonra Melis'e döndüm.

"Melis biz beni evlatlık aldık. Yani artık senin annenim ve Araf'ta baban."dedim birden. Melis'in içtiği su boğazında kalıp öksürmeye başladı. Araf'ta hazırlıksız yakalandığı için o da öksürmeye başladı. Melis öksürmeyi bırakıp bana döndü.

"Ben şimdi sana anne , şu yanındaki yakışıklıya da baba diyeceğim öyle mi?"diye sördü alay edercesine.

**********************

Diğer Gün;

Önümdeki soğuk olan meyve suyundan bir yudum daha aldım ve havuzda olan Araf ve Melis'e baktım. Dün kavga çıkartsa beni üzse de Araf onunla özel bir şekilde konuşup onu istediğimizi söyleyince kabul etmişti. Şimdi ise havuzda Araf , Melis'e yüzme öğretiyordu. Dün gece ortamızda yatmıştı ve sabah bana anne demişti , bu beni o kadar mutlu etmişti ki. 

Şunu anlamıştım ki artık sorumluluk sahibi bir  kadındım ve sorumluluklarım vardı. Bu sorumluluktan asla kaçmayı da planlamıyorudum.

Ayağa kalkıp onlara doğru ilerlemeye başladım. Bir kaç erkeğin gözü havuza atlarken bende olsa da umurumda değildiler nede olsa ben evli bir kadındım.

Araf'gile doğru giderken Melis bana döndü ve elini kaldırıp durmamı işaret etti.

"Bekle benni anne. Babam yüzmeyi öğretti bende yüzebiliyorum."diyip kıkırdadı ve bana doğru gelmeye başladı. Kolarımı açıp gelmesine izin verdim zaten aramızda az bir mesafe vardı. 

Bana gelince kolarımın arasına aldım ve başına bir öpücük kondurdum. Arafa doğru ilerlemeye başladım yanına varınca Melis'i bıraktım ve onlardan uzaklaştım. Nede olsa kollukarı takılıydı Melis'in. El çırpıp kahkaha attım. Kim derdi kızımı mutlu ediceğim diye çocukça hareket ediceğimi. 

"Su savaşı."diye bağırıp ikisine su atmaya başladım. Araf kahkaha atıp bana su atarken Melis'te ,  Araf'a su atıyordu.

Akşam saatlerine kadar havuzda eğlenip daha sonra havuzdan çıktık ve odamıza çıkmak için otele girdik. 

*****************

2K olmuşuz gizli okuyucularım. 10 Vote sınır veriyorum. 10 vote geldiği an diğer bölümü yayımlarım. Diğer bölüm hazır vote'nizi bekliyor. 

ZORLU EVLİLİĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin