2. Gotta be you

115 8 0
                                    

Oh and if you walk away
 i know i'll fade
Cause there is nobody else
It's gotta be you
Only you

Harry
Už sú to tri týždne od nášho prvého stretnutia. Môjho a Lilinho. A od vtedy na ňu myslím. Potom čo mi pomohla s pohármi, sa vyparila. Ani som jej nestihol poďakovať. Od toho okamihu som sa snažil ju nájsť. Ani neviem či je z Londýna. Alebo tu je ako turistka. Neviem ani jej priezvisko. Jediné čo viem je jej meno a ako vyzerá, nič viac. Ja ju musím nájsť.

Lil
Ráno potom čo som sa s Ericom rozišla, mala som poriadnú opicu. Našťastie som sa neocitla v žiadnom cudzom byte. Len u Ems. Vôbec si nepamätám, čo som vystrájala. Pamätám si akurát nejakého Harryho a potom ako som vypila 3 poháriky vodky za sebou. No a pre mňa, čo na alkohol nie som zvyknutá, to stačilo.
Vôbec som sa v ten deň neponáhľala domov. Nechcela som stretnúť Erica. Ems to chápala a tak mi dovolila stráviť celý deň u nej, aj keď ona šla do roboty. A ja som mala čas premýšľať. O Ericovi, o mojom živote. Čo bude ďalej. A občas sa mi do hlavy vkradol obraz Harryho. No čo keď je sexy chlap.
Večer keď som sa vrátila do svojho bytu, Eric v ňom nebol a všetky jeho veci boli vypratané. Kľúče nechal v schránke. Ešte že tak. Nerobil žiadne problémy.
Prestala som sa zaujímať o mužov a o všetko čo s nimi súvisi. Preto môj život začal naberať jeden a ten istý smer s rovnakým rozvrhom dňa. Ráno som vstávala o 6, šla som do práce. A z práce domov. Kde som preležala a snažila si ujastniť veci. Občas som vyšla s Emmou von. No a víkendy, aby som sa nezbláznila, som chodila po rôznych pamiatkach. Histótiu milujem a už dlho na ňu nebol čas. Takto plynul môj život už tretí týžďeň.
,,Lil nemôžem sa pozerať na tvoj život a tak sa priprav na zajtra, ideme na koncert." Jedným dychom na mňa vychŕlila Ems, len čo som zdvihla môj vyzváňaci telefón.
,,Aj tebe ahoj Ems. Aký koncert? Odkiaľ máš lístky? A mimochodom aj tak by si ma zavolala, nech mám zo životom čokoľvek."
,,Veď hej Lil. Si moja naj kamoška. No a lístky som vyhrala v rádiu. No a ideme na moju obľúbenu skupinu ONE DIRECTION." A začala pišťať. Okej Ems má 22 tak ako ja, no počúva nejakých puberťakov.
,,Ems veď ja tú skupinu nepoznám."
,,Nič sa neboj. Dnes večer som u teba. Predstavím ti jednotlivých členov, dám ti o nich základne info a naučím ťa pár pesničiek. Už musím ahoj."
To je celá Ems. Ale čo už možno sa aj zbláznim z tej skupiny. Počula som od nich asi 2 pesničky v rádiu. No a vtedy som nemala čas sa zamýšľať nad nimi. A ani si nie som istá či to boli naozaj oni. No ale teraz späť k  práci.
Po práci som skočila do obchodu, nakúpiť veci na dnešný večer. Rozhodla som sa pre zeleninový šalát s kúskami kuracieho mäsa. Zobrala som aj víno a plno nezdravých vecí ako popcorn. Ako poznám Ems tak mi o nich bude básniť až do rána. A nie len do rána, ale ešte celý následujúci mesiac.
Prišla som domov a pustila sa do prípravy šalátu. Poumývala som zeleninu, nakrájala ju. Potom som sa vrhla k spracovaniu mäsa. K tomu som si zapla hudbu, aby tu nebolo tak ticho.
Domový zvonček sa rozozvučal presne s príchodom ôsmej hodiny. Šla som otovoriť. Ems sa na mňa vrhla. Tak som jej opätovala objatie. Vymenili sme si pár slov a šli sme k stolu. Počas jedla mi Ems rozprávala ako vznikla skupina.
Presunuli sme sa do obývačky s pohármi vína a nezdravými dobrotami.
,,Takže teraz prejdeme k jednotlivým členom. Od najstaršieho po najmladšieho. Najstarší je Louis William Tomlinson, korý pochádza z Doncasteru. Narodil sa 24.12.1991."
Ems mi ukázala pár fotiek Louisa, smenula súrodencov. A pár pikošiek.
Po Louisovi prišiel na rad Zayn Jawaad Malik. Opäť základne info a fotky.
--Nečudujem sa, že majú toľko fans, keď tak vyzerajú.--
,,Liam James Payne sa narodil 28.9.1993." Pokračovala Ems v monológu. Ja som len prikyvovala hlavou.
,,Teraz prejdeme k môjmu najobľubenejšiemu a je ním Niall James Horan. On ako jediný pochádza z Írska." O Niallovi Ems básnila oveľa dlhšie ako pri Louisovi, Zaynovi a Liamovi. Aspoň myslím že tak sa volajú. Niall má najkrajší úsmev, krásne modré oči. A asi 100-krát do okola. Priznám sa neliezlo mi to tak na nervy, ako by malo. Tá skupina po fyzickej stranke bola sexy. Ešte aby sa mi zapáčila ich hudba a  Ems sa podarí, nakaziť ma nimi.
,,No a najmladší je Harry Edvard Styles. Pochádza z Holmes Chapel." Hneď pri mene som si vybavila tvár Harryho z baru.
Šok nastal keď mi Ems ukázala jeho fotku.
,,Ehm Ems má ten Harry brata?"
,,Nie Lil, má len staršiu sestru. Prečo sa pýtaš? Videla si ho?"
,,Nie teda neviem. Asi to bol len niekto kto sa naňho podobá."
Ems na mňa chvíľu pozerala, ale potom sa vrátila k prednáške.
O 11 večer sme sa dostali k pesničkam. Nie sú zle. No a zapáčila sa mi pesnička Moments.

Spať sme išli o 3 ráno. Po pesničkach mi Ems hovorila ešte nejaké detaily. Prezývky a tak, lebo na tie sú vraj dôležité.
Niet divu, že som sa zobudila až o 11. Chvíľ po mne sa brebrala aj Ems, ktorá u mňa ostala. Trochu sme sa skultúrnili a šli sme sa najesť do čínskej reštaurácie. Zašli sme aj do nákupneho centra. Kde som si kúpila novú košeľu a Ems nové šaty. Z obchodu sme sa ponáhľali domov. Teda skôr Ems. Aby sme sa mohli pripraviť na dnešný večer.
Ems si obliekla tie nové svetlo modré šaty, ktoré jej siahali nad kolena. K nim si obula balerinky.
Aj keď som sa čudovala, prečo si na koncert berie šaty? Aj no to mala rýchlu odpoveď.
,,Lil my máme VIP lístky a to znamená, že ideme do backstage, kde sa stretneme s chalanmi. No a chcem zapôsobiť na Nialla."
,,Aha.Dobre."
Ďalej som to neriešila. Ja som si obliekla len čierne rifle a biele tielko a na to červenú košeľu. K tomu som si obula conversy. Naniesla som si ľahký make up. Očne tiene, špirála a na ústa červený rúž. A trošku púdru. Vlasy som si nechala rozpustené, ale gumku som si dala na zápästie, ak by mi bolo náhodou horúco. Stačí si ich zopnúť do copa.
Mohli sme vyraziť. Taxík, ktorý som zavolala už nás čakal pred domom. Nastúpili sme a povedali sme taxikárovi adresu.  Asi 15 minút od štadióna, sme zastali v zápche. K hale sme šli krokom. Zatiaľ sme spustili debatu aj s taxikárom. O jeho práci, o niektorých zákaznikoch a tak.
Pred o2 arénu sme vystúpili o 15:48. Zaplatili sme taxikárovi a nechali aj slušne prepitné.
Kedže Ems vyhrala lístky v rádiu. Tak sa mala stretnúť s ľudmi s rádia, ktorý jej odovzdajú lístky, urobia foto a tiež aj krátky rozhovor. Nasledovala som Ems, ktorá takmer bežala od nedočkavosti. Už chcela držať lístky v ruke.
Keď sa vybavili tieto oficiality s lístkami prešli sme k vstupnej bráne. Mladý chalan približne v mojom veku nám skontroloval lístky a zaviedol nás do backstageu.
Bolo tu už asi 30 dievčat. My sme boli posledné. K chalanom púšťali po skupinkách. My sme boli až posledné. Ems hypnotizovala dievčatá pred sebou a asi každých 5 sekúnd si zamrmlala:,,No tak, pohnite si!! Ja tu skôr zomriem, ako sa k chalanom priblížim."
Toto všetko som len pobavene sledovala. Rad sa hýbal slimačím tempom, ale chápala som to. Každý chce byť so svojími idolmi čo najdlhšie.

Konečne sme na rade. Ems tam takmer vletela a skoro pristála na zemi. Ja som šla za ňou a pomaly som očami prechádzala po chalanoch. Moje oči sa zastavili na postave úplne vpravo. Naše pohľady sa stretli. Jeho zelené oči som spoznala okamžite.
,,Lil."
Vyslovil moje meno a jeho pery sa pri tom roztiahli v širokom úsmeve.
,,Ahoj Harry." Odvetila som.
Myslím, že túto výmenu nik nezaregiatroval, okrem mňa a Harryho.

Harry
Dievča, ktoré som túžil spoznať, stálo predo mnou. Prišla s nejakou kamarátkou, ktorá sa vrhla na Nialla.
Potom čo som Lil oslovil, podišiel som k nej.
,,Lil nevedel som,že si naša fanúšička."
Pozrela na mňa tými svojími modrými očami.
,,Do včerajšieho večera som nebola. Ems vyhrala lístky. Rozhodla sa, že sem vezme mňa. No a aby som jej neurobila hanbu, tak do mňa hustila info a púšťala do okola pesničky. No a vlaatne som zistila, že tá vaša hudba je celkom fajn."
Pri rozprávani, som si predstavoval ako Lil počúva svoju kamarátku, ktorá jej básni o nás. Ako počúva môj hlas. Teda nie len môj.
,,Viem si to predstaviť. Dúfam, že som tvoj obľúbenec."
V očiach jej zasvietili šibalské ohníčky. Čo na mňa chystá?
,,Harry,Harry. Príliš si veríš. A ak poviem nie?"
,,Lil, len to nie! Bez teba to neprežijem."
,,Harry ja nie som vzduch, ani voda, a ani..."
,,Tak som to nemyslel."
Vtom pribehla jej kamarátka a vyrušila nás.
,,Lil musíme ísť na miesta, chalani o chvíľu začínajú."
Lil sa usmiala na Ems, potom na mňa a povedala skôr všetkým,ako len mne.
,,Zlomte väz. A dúfam, že sa zabavím." Odišla.
(Oh and if you walk away)
Po chvíli mi došlo, že som sa zabudol opýtať na číslo, kde býva alebo čokoľvek, čím by som sa s ňou mohol stretnúť.
Ja somár!!! Musíš to byť ty!
(It's gotta be you)
Tá ktorá mi motá hlavu, čím ďalej tým viac.

Ahojte ďalšia časť na svete :D tak čo páčila sa Vám? Budem rada za každý koment ;)

Koncert môjho života I. (UP ALL NIGHT)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora