Hyuri baru keluar dari tandas dan terserempak dengan D.O saat mahu ke kelas.
D.O memandang Hyuri dari atas ke bawah dengan pandangan yang agak nakal xD.
"Yah! Kyungsoo-ah! Why you're staring at me like that?! "Tanya Hyuri kepada D.O yang sedang asyik memandangnya.
"You look so sexy today dear.. "Kata D.O sambil membuat suara serta senyuman nakal. Hyuri hairan. Ada yang pelikkah? Dia memandang pakaiannya dan...
"You're pervert!!!!! I hate you Do Kyung soo!!!"Hyuri menjerit ternyata dia terlupa untuk membutang butang bajunya yang paling atas dan itu mendedahkan buah dadanya.
D.O tersenyum senget dan mendekati Hyuri. Hyuri semakin mengundur ke belakang. D.O mengunci Hyuri di dinding. Sekarang jarak wajah antara D.O dan Hyuri hanya beza 1inch saja.
"Hate or love?"Tanya D.O dengan suara yang menggoda. Sekiranya perempuan lain yang dengar confirm dah pengsan kat situ! Hyuri rasa hampir pengsan apabila dengar suara D.O yang terlalu menggoda itu.
"H-hate.. "Hyuri menjawab dengan tergagap gagap. Peluh dingin mula membasahi tubuh Hyuri apa yang Kyungsoo hendak buat kepadanya?
"But i know you're love me."Kata D.O dan mendekatkan lagi jarak wajah mereka.
"Yahh! Memang lah aku suka kau... opps!! "Hyuri menekup mulutnya. Pipinya mula membahang. Macam manalah boleh terlepas cakap depan Kyungsoo?
"Shhh... I know that.. "D.O meletakkan jari telunjuknya di atas bibir mungil Hyuri.
CUPPP!!!!
Bibir mereka bertaut. Hyuri agak terkejut dengan perlakuan Kyungsoo itu hanya berdiam diri. Tak tahu hendak buat apa. Selepas 1 minit Kyungsoo melepaskan ciumannya.
"That is your birthday gift. Even i don't love you. " Kata D.O dengan selamba.
P.E.R.I.T! Itulah yang dirasakan oleh Hyuri sekarang. Tak bolehkah Kyungsoo menghargai perasaannya walaupun sedikit?! Sekurang kurang jagalah hati dia! Perlukah Kyungsoo cakap begitu?! Hyuri tidak dapat menahan air matanya lagi.
"Perluke kau cakap macam itu kat aku? Even kau tak suka aku pun please lahh hargai perasaan aku walaupun sikit! Aku dah penat lah aku dah penat jaga hati kau! Kau? Kau langsung tak reti jaga hati aku! Kalau kau tak suka aku jangan kiss aku! Kenapa kau buat kalau kau tak suka aku?! Kau ingat aku sukalah dengan ciuman yang kau bagi itu?! Kau salah Do Kyung Soo!! Kau salah!! Aku benci kau Do Kyung Soo! Aku benci kau! " Hyuri berkata dan terus berlari ke kelas dan merempuh Kyungsoo.
Kyungsoo hanya memandang dengan pandangan yang kosong.. Dia menoleh..
'Mianhae,Hyuri. Mianhae.. 'Desis hati Kyungsoo. Dia menyesal dengan perbuatannya tadi.
♪♪♪♪♪
Hyuri masuk ke dalam kelas sambil menangis. Yura dan Hyoeoun bergegas ke arah Hyuri.
"Hyuri.. Gwenchana? Wae? Ada orang buat kau ke? "Tanya Hyoeoun dengan lembut.
"Ky.. Kyung.. Kyung soo.. "
"Wae? Dia buat apa dekat kau?! "Tanya yura pula.
"Dia.. dia kiss aku... lepastu dia cakap.. dia cakap.. yang dia tak suka aku.. "Hyuri menjawab diselang dengan tangisannya.
"Melampau betul D.O kalau dah tak suka itu buat cara tak suka sajalah! "Bentak Hyoeoun.
"Mana dia?! "Sambung Hyoeoun lagi.
D.O masuk ke kelas dengan tenang. Bagaikan tiada apa apa yang berlaku tadi. Hyoeoun terus meluru ke arah D.O.
"Kau dah melampau kau tau tak?!"Hyoeoun menghentak meja D.O dengan kuat.
"Apa yang melampau?"Balas D.O dengan tenang. Seluruh seisi kelas terdiam akibat suara Hyoeoun yang kuat.
"Lelaki jenis apa kau ini?! Kau kiss kawan aku lepas itu kau kata kau tak suka dia?! Hah?! Macam itu?! Aku tak sangka macam ini perangai kau Do Kyung Soo! Aku ingat kau orang baik baik sebab kau boleh buat Hyuri suka kau! Kalau kau nak tahu Hyuri itu susah betul nak sukakan seorang lelaki. And kau! Kau first love dia! Selama 18 tahun dia hidup di muka bumi ini seorang lelaki pun dia tak layan! Nampaknya firasat aku salah Hyuri salah pilih lelaki."Kata Hyoeoun lalu pergi dari situ.
D.O terdiam. Dia menyesali perbuatannya tadi. Dia tidak dapat menahan gelora nafsunya.
"D.O..."Suho yang berdiam diri sejak tadi mula bersuara.
"Nae? "Jawab D.O sambil menunduk. Dia tahu apa yang suho nak bincangkan kepada dia.
"Betul ke apa yang Hyoeoun kata itu? D.O kiss Hyuri and then cakap D.O tak suka Hyuri? "Tanya Suho.
D.O hanya mengangguk. Semua member EXO berasa terkejut dengan D.O. yang mereka kenal bukan macam ini.
"Do Kyung Soo!! Sanggup kau buat macam ini kat Hyuri?! Even kau tak suka dia pun jagalah hati dia! Kau tau tak susah nak dapat yeoja macam dia! Aku tak sangka! Dahlah hari ini hari jadi dia! "Luhan sudah mula naik angin.
"Mianhae hyung.." 'Mianhae' hanya itu yang D.O mampu ucapkan. Dia menunduk. Dia tahu itu salahnya.
"Huhh..."Suho dan yang lain lain hanya mengeluh.
YOU ARE READING
Forgive Me
FanfictionPark HyuRi seorang gadis periang yang menyimpan perasaan terhadap Do Kyung Soo. Tetapi malangnya Kyungsoo harus bertunang dengan pilihan ommanya Choi Sooyoung. Selepas 5 tahun HyuRi tamat pengajian Hyuri terlibat dalam sebuah kemalangan dan koma unt...