"Kate, tu începi." zise un tip iar Kate rânji. "adevăr sau provocare?"
"adevăr." zise ea iar majoritatea s-au tânguit dezamăgiţi.
"bine atunci." îşi frecă mâinile, pregătindu-se pentru întrebarea care urma să i-o pună. "dacă ai ieşi cu unul din tipii de aici, cine ar fi?"
ea îşi duse mâna la bărbie, gândindu-se.
"Louis." zise răspunsul final. am simţit un fior în corp şi mi-am întors discretă privirea către el.
mi s-a părut sau ... nu a fost prea flatat? mai mult a zâmbit trist, însă ceilalţi au chicotit.
"Tomlinson, tu eşti următorul." zise alt tip iar Kate se grăbi să-l întrebe:
"adevăr sau provocare?"
Louis stătu puţin pe gânduri, însă într-un final răspunse:
"provocare."
"bine." chicotise ea, iar eu m-am încruntat.
nu voiam să ştiu ce va urma.
"sărută cea mai frumoasă fată de aici." îşi ridică sprânceana spre el, rânjind. asta mă făcu furioasă şi iritată.
m-am ascuns în spatele unei fete ca să nu văd scena de sărut dintre Louis şi Kate. avea să fie ... prea mult pentru mine.
cu coada ochiului l-am putut observa pe Louis apropiindu-se de Kate (lângă care mă aflam) iar eu m-am simţit mai nervoasă ca niciodată.
însă nu s-a întâmplat ceea ce credeam eu că avea să se întâmple.
Louis se avântă spre mine şi îmi luă bărbia în mâini iar eu mi-am simţit inima ieşind din piept. mă privi în ochi şi eu nu prea înţelegeam ce se petrecea. eram năucită, confuză.
nu am reuşit să mă gândesc la ceva că şi-a unit buzele cu ale mele. nu puteam descrie ce am simţit. era un amestec de emoţie şi fericire.
după ce ne-am retras, l-am privit pe Louis fără să spun nimic. nu ştiam ce puteam spune, la fel şi el.
am aruncat o privire către ceilalţi: Kate era şocată şi în încruntată. probabil se aştepta ca Louis s-o sărute pe ea. la fel mă aşteptam şi eu.
ceilalţi erau confuzi şi nu înţelegeau ce se petrecea.
s-a lăsat tăcerea. momentul devenise stânjenitor şi incomod, aşa că am hotărât să ies repede din această situaţie.
"de ce ai făcut asta?" l-am întrebat înainte să mă îndrept spre uşa de ieşire şi să plec din acel loc.
//
vă întrebaţi de ce Alisa a plecat aşa, pur şi simplu?
CITEȘTI
detention » louis tomlinson ft. harry styles
Fanfictionel - băiatul care era obişnuit să intre în probleme şi să fie obraznic. ea - cea care s-a gândit că l-ar putea cunoaşte mai bine dacă avea să intre şi ea în probleme. " ai renunţa vreodată la propriile tale sentimente doar ca persoana pe care o iube...