Lydia se sprijinea cu spatele de dulapul ei pe holul scolii si analiza privirea fiecarei persoane care trecea prin fata ei. Simte doua lucruri care o streseaza de mult timp:teama datorita sentimentelor ei ce cresc pe zi ce trece si nerabdarea de-al revedea pe Stiles. Multe lucruri se schimbasera in liceu pe parcursul verii. Allison a murit si totul a fost atat de ciudat si suspect. Parintii ei nu au organizat nimic, ci pur si simplu au incinerat-o si toata lumea a uitat-o. Toata lumea mai putin Lydia. Se spune ca a murit in urma unui accident de masina, dar nu e credibil. Cel putin nu pentru ea. Vrea sa stie ce naiba s-a intamplat cu prietena ei si nu o sa se dea batuta pana nu afla. O fire inteligenta, ambitioasa si perspicace ca ea nu poate fi dusa cu zaharelul, nici macar de fratele ei Zac care fraiereste pe toata lumea. Lydia este cea mai desteapta din clasa ei si singura din tot liceul care a avut timp de 3 ani la rand media zece. Bineinteles ca si in ultimul an de liceu va fi la fel. Desi e o tocilara cu norma intreaga nu poarta aparat dentar sau ochelari grosi ca toti tocilarii din filme sau seriale cu adolescenti. Tenul ei alb ca marmura e lipsit de cosuri sau alte imperfectiuni, ochii verzi ca de pisica analizeaza fiecare amanunt din jurul ei si observa orice fiind o fire atenta la fiecare detaliu.Parul ei des, roscat si ondulat la varfuri ii cade in valuri pe umeri si spate.
A deschis usa veche de la dulap si s-a privit atent in oglinda lunga, analizandu-se din cap pana in picioare. Rochia neagra si inflorata pe care o poarta ii scoate in evidenta pielea alba, iar botinele o fac sa para cu cativa centimentri mai inalta. "Dar totusi pentru el nu sunt destul de buna" isi spune Lydia in gandul ei si ofta inainte sa tranteasca usa. Le-a auzit pe fetele aflate langa ea chicotind pervers si susotind, asa ca si-a intors privirea in directia in care pareau sa se holbeze nu doar ele, ci toate persoanele aflate pe hol. Scott, Kira, Malia si Stiles mergeau spre dulapurile lui, aratand exact ca modelele Calvin Klein si Victoria's Secret, perfecti si indiferenti privirilor ce erau asupra lor.
Scott este capitanul echipei de fotbal, el si Stiles fiind cei mai cunoscuti si doriti baieti din liceul Beacon Hills. Are un zambet cuceritor,brate musculoase si mai mult de 2 tatuaje. Singurele pe care le-a vazut Lydia sunt cel de pe brat adica doua linii groase, dar care aratau foarte interesant si lupul superb de pe piciorul drept. Kira, o asiatica tare draguta care s-a transferat aici din New York pe la mijlocul clasei a 10a. Este iubita lui Scott de un an si colega lui in echipa de Lacrosse de cateva luni, ea fiind singura fata printre baieti. Lydia a vorbit de multe ori cu ea si chiar o considera o prietena foarte buna, ele fiind si colege de laborator la biologie si chimie. Malia este prietena lui Stiles, insa Lydia crede ca nu se potrivesc deloc. Nici nu prea are cum sa creada altceva. Este extrem de geloasa ca il poate avea pe Stiles asa de simplu, dar ea care incearca din greu -destul de subtil ce-i drept- nu.
Stiles nu are tatuaje si nici brate la fel de musculoase ca ale lui Scott, dar privirea lui si parul ala ravasit te lasa cu gura cascata. Nu e pasionat de sport, de fapt uraste sa alerge, sa joace orice joc sau sa transpire. Pasiunea lui sunt masinile si bineinteles fetele. Stiles si Scott pareau intotdeauna indiferenti asupra fetelor din jur, dar nu erau deloc, ei doar stiau cum sa mascheze asta.
Lydia inchise usa dulapului -dupa care se ascunse de emotii atunci cand Stiles trecuse pe langa ea- si pleca in graba spre laborator, strangand cartile la piept.
Kira butona pe telefon cand roscata se aseza pe scaun zgomotos si ii atrase atentia.- Hey, o saluta zambind calduros. Ce mai faci? Kira stia de mult timp de indragosteala Lydiei, dar roscata habar n-are. Astazi a observat-o ferindu-se de privirile lor atunci cand au trecut pe hol, dar a preferat sa nu deschida subiectul asta acum.
- Hey, Ki. Bine, nu am facut prea multe. Dar tu?
Ki este alintul pe care doar prietenii si familia il folosesc, iar Lydia s-a simtit tare bine cand a rugat-o sa-i spuna asa.
CITEȘTI
Flashlight
Random"Asta înseamnă dragostea adevărată, Lydia. Să simțim aceeași durere, în același timp."