7. "Suntem amandoi in asta."

170 16 3
                                    

Lydia a iesit prima,a mers in parcarea liceului si a adus masina mai aproape. Stiles a aruncat cadravrul lui Axel in portbagaj,apoi a urcat la volan si a derapat cu viteza de pe loc.

- Ai curătat sângele de pe jos?

- Da.

Si-a lăsat capul in palma si si-a sprijinit cotul de geam. Nu poate să nu se gândească la sarut,la faptul ca Stiles a răspuns cu la fel de multa pasiune ca si ea. A fost cel mai perfect sărut. Buzele lui erau moi si catifelate,in ciuda faptului ca arata ca si cum ar fi uscate.

- Stiles,ai trecut de strada mea.

S-a încruntat,iar el si-a dat ochii peste cap.

- Nu poti sa mergi acasa in felul in care arăti,Lydia. Mergem la mine.

A înghitit în sec,dar a tăcut. Nu ii este frica de el,ci mai bine zis de soarta lui. Tocmai a omorât o persoana,iar ea a fost martora. Au mers aproape jumatate de ora pana la iesirea din oras,unde Stiles a aruncat cadavrul in lac,legat de mâini cu o bucata groasa de ciment. Nu o sa fie descoperit prea curand.

- Mi-am uitat telefonul la scoala,a tresărit roscata. Cum o anunt pe mama unde sunt?

- Kira o sa ti-l aduca peste cateva ore,a răspuns el concentrandu-se la condus. Mama ta o sa fie bine.

- O sa ma pedepsească toata viata,a mormăit ea făcându-l sa rada.

- Exagerezi.

- Chiar deloc.

Stiles a băgat masina in curtea mare a casei sale,apoi au coborât amândoi si au intrat. Vila este superba,atat in exterior,cat si in interior. Culorile predominante sunt alb si negru.

Living-ul este urias,avand o canapea din piele neagra ce trona in fata unei plasme. In stanga si dreapta sunt fotolii de aceeasi culoare,iar intre ele o masuta din sticla. In spate,pe tot peretele este un semineu din mozaic,iar deasupra lui un tablou si alte zeci de poze in rama pe margine.

- Tatăl tau e acasa?

- Nu,e in New York 2 saptamani.

Au urcat pe scările din marmura si au traversat holul plin de usi negre,urmand sa intre in ultima camera. Un miros puternic bărbătesc a facand-o pe Lydia sa zâmbească imediat ce Stiles a deschis usa.

Patul e mare,avand cearceaf si perne negre,iar de-o parte si de a alta a lui sunt două noptiere albe. Are un dulap cu haine si un altul plin de sertare pe care sunt asezate fotografii. Geamul cu draperii albe este deasupra biroului pe care se afla un laptop,o cana goală si mai multe tuburi de pastile. Langa birou e o alta usa,probabil de la baie.

- Vrei ceva de băut? A intrebat el,asezand cutitul insangerat intr-un sertar.

- Nu,multumesc.

- Mergi sa faci un dus. Eu sunt jos daca ai nevoie de ceva.

Lydia a aprobat si a intrat in baie. Faianta si gresia sunt de culoare alba,iar cada e spatioasa. S-a privit in oglinda si a tremurat la vederea chipului sau înfricosător. Machiajul ii este curs pe sub ochi,iar obrajii si gatul sunt murdari pe sânge uscat. Peruca nu o mai avea de mult,o aruncase pe geam cand au iesit din oras. A dezbrăcat rochia,încercând să nu o privească arătând devastator. Oricum ii pare rau,cheltuise multi bani pe ea,iar acum nu are decât să o arunce pe foc. Dusul a fost relaxant,insa in acelasi timp a frecat pielea cu buretele pana cand s-a inrosit. Gelul de dus al lui Stiles miroase la fel de bine ca intreaga lui camera,dar nu la fel de bine ca mirosul lui. Parfumul se simte mult mai puternic si afrodisiac. Si-a sters corpul cu un prosop alb pe care l-a strâns in jurul ei,apoi a deschis usor usa. Stiles e probabil jos,insa ii lăsase pe pat haine pe care le-a îmbrăcat imediat. O pereche de pantaloni scurti probabil rămasi de la Malia si un tricou larg de culoare gri. A scotocit prin fiecare sertar de la baie căutând un demachiant,insa cum nu a gasit s-a multumit cu servetele umede. Intr-un fel,e multumită ca nu a gasit nimic feminin,asta inseamna ca Malia nu petrecere prea mult timp aici. Nu a putut sa se abtina sa nu arunce o privire prin fiecare loc ascuns din dormitorul lui. Intr-un sertar sunt sosete,in altul boxeri,dar in a doua noptieră a gasit doar lucruri îngrozitoare: cutite,lanturi,pistoale si pumnale. Le-a inchis repede si a incercat sa uite ce tocmai a vazut.

FlashlightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum