11. Sfarsitul familiei Argent.

154 16 9
                                    

A hotarat sa nu mearga acasa,desi Stiles a insistat sa o conduca ea a refuzat incapatanata,mergand in directia opusa casei sale. Simtea nevoie de o plimbare singura,sa se gandeasca si sa isi limpezeasca gandurile sau macar sa incerce sa o faca. In primul rand e problema cu Derek,nu stia de ce vor neaparat sa-l scoata de acolo. Se tot gandise pana acum ca isi doresc asta pentru ca face parte din "haita" lor sau pentru ca le este prieten,dar incepe sa creada ca e ceva mai mult de atat. Probabil ca Derek este puternic si cu ajutorul lui o pot infrange pe cea pe care Stiles a mentionat-o astazi fara sa vrea,ea afland ca este o femeie. Ceea ce e ciudat,chiar si pentru lumea supranaturalului in care a intrat. 

Zac este urmatorul pe lista ei de probleme. De ce tocmai de el? Cine ar putea face una ca asta si ce motiv ar avea? Se tot gandea ca poate Zac nu este om,asa cum nici ea,Stiles sau Scott nu sunt. Asta este posibil,dar inca nu raspunde intrebarilor. Ideea a terifiat-o pe Lydia pentru ca era sigura ca trebuie sa creada in viziuni. A simtit pe pielea ei durerea si a vazut totul atat de clar in ambele dati,fiind mult mai dureros pentru ca a trebuit sa-l vada in halul ala. Decapitat si plin de sange sub brad,apoi corpul lui exact langa ea si Stiles urandu-i "Craciun fericit" in cel mai sadic mod posibil. 

- Lydia? O voce groasa,dar in acelasi timp prietenoas a trezit-o pe din gandurile ei,facand-o sa se opreasca din mersul pe care probabil il grabise fara sa vrea. Theo o privea zambitor,tocmai iesind din blocul in fata caruia se afla. Purta o geaca de piele neagra inchisa si o pereche de blugi de aceeasi culoare,parul lui blond fiind asezat perfect parca la centimetru. Desi Theo era printre cei mai atragatori baieti pe care ii cunoscuse,Lydia nu putea sa nu se gandeasca la Stiles si la tot ce simtea pentru el prin celelalte numeroase sentimente din interiorul ei. Parul lui nu era niciodata aranjat atat de precis,dar cu siguranta l-ar prefera asa. 

- Nu te-am mai vazut de atunci. A spus el analizandu-i fiecare detaliu al fetei si facand-o sa se fastaceasca sub privirea lui. Nu a raspuns,nestiind ce sa spuna asa ca Theo si-a dres glasul,aratand cu degetul undeva in fata. 

- Vrei sa bem ceva? Mi-ar face placere sa mai vorbesc cu tine. 

A inghitit in sec pentru ca raspunsul ei era categoric "nu". Theo parea de treaba,dar nu ii inspira incredere si cu siguranta nu trebuie sa accepte orice ii propune. Se poate astepta de la multe de la un strain cu care a schimbat cateva cuvinte. Daca l-ar fi cunoscut pe Theo acum,cand stie despre supranatural si existenta unor creaturi reale cu siguranta nu ar fi vorbit deloc cu el,dar atunci nu stia nimic. Intr-o alta ordine de idei,el poate sa nu aiba legatura cu asa ceva si sa vrea doar pe cineva cu care sa discute,iar ea sa fie acum mult prea paranoica. 

- Te rog? A adaugat mai mult ca pe o intrebare si Lydia a afirmat usor din cap,lasandu-se apoi trasa de el spre cafeneaua din fata. 

***

Scott s-a ridicat din pat,enervat de telefoanele ce o faceau pe Kira sa se smiorcaie in pat,avand capul prin perne si sub cearceaful ce ii acoperea trupul gol. A luat telefonul din blugii aruncati pe jos si a iesit din camera,lasandu-si iubita sa doarma. 

- Ce e? A raspuns aproape tipand in difuzor. 

- Am un sentiment ciudat,Scott. O sa se intample ceva,a spus Stiles agitat si Scott si-l putea imagina plimbandu-se prin camera si luand pumnuri de pastile. 

- Ai vorbit cu Lydia? 

Discutia incepea sa-l intereseze brusc pentru ca stia ca in orice moment fratele ei mai mic avea sa moara. Iar asta nu o sa fie prea dragut,indiferent cat de puternica e. 

- Asta e problema. Nu reusesc sa dau de ea. Am sunat-o pe mama ei si ghici ce mi-a spus. 

Vocea lui Stiles era terifiata atunci cand a vorbit. 

FlashlightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum