A trecut o luna de la incidentul cu spitalul si viziunea Lydiei din subsol. Piciorul i se vindecase repede,iar dupa doua saptamani a putut din nou sa mearga normal si s-a intors la scoala. Relatia de prietenie dintre ea,Stiles si restul era mai stransa ca oricand,fiind o adevarata echipa si pierzand nopti la rand vizionand filme sau incercand sa afle ce persoana avea sa moara in curand,asta in cel mai bun caz. Politia cautase cadavrul lui Axel in lacul unde fusese aruncat,dar nimeni nu a gasit nici macar o urma iar asta a mai linistit-o pe Lydia,facand-o sa-l uite,desi in unele seri inca mai avea cosmaruri. O uitase si pe Allison,rareori isi mai amintea de ea si ii parea rau ca nu mai era la fel de inversunata ca inainte sa afle cauza mortii prietenei sale,dar lucrurile se schimbasera mult in viata ei. Kira si surprinzator Malia ii devenisera prietenele cele mai bune,fiind mereu langa ea si povestindu-i tot ce trebuia sa stie despre Derek Hale. A aflat ca este ruda Maliei,ea fiind fiica unchiului lui Derek,Peter Hale care este inchis la Eichen House,o casa de nebuni din Beacon Hills despre care se aud doar lucruri rele. In vara Derek a disparut si nimeni nu mai stie nimic de el de atunci,pana cand s-a aflat ca este inchis intr-o cripta in Mexic,ascuns in pamant. Scott,Kira,Malia si Stiles au fost acolo,dar nu au putut sa deschida cripta oricat au incercat si la scurt timp,au aflat ca este blestemat si poate fii dezlegat de o Banshee sau o vrajitoare foarte puternica. Problema era ca Meredith fusese ultima Banshee din oras,iar ea a murit in Eichen House la o luna dupa disparitia lui Derek,asta pana cand Deaton a inceput sa isi puna intrebari legate de Lydia. Intrebari care i-au facut pe ceilalti sa o urmareasca mai atent si sa isi dea seama,intr-un final,ca ea este ceea ce cauta. Dar cel mai important lucru este ca au la dispozitie sase luni sa-l scoata pe Derek de acolo,iar acum a mai ramas doar o luna. Cand timpul va expira Derek si Lydia vor murii,fiind consecintele blestemului si al faptului ca Stiles a legat-o pe Lydia de el. In septembrie cand au aflat despre posibilele puteri ale roscatei, a mers singur in Mexic cu o eprubeta plina de sangele Lydiei pe care l-a turnat in pamant,crezand ca asta este traducerea cuvintelor scrijilete pe capac. Iar astfel au legat-o de Derek,de durerea si de moartea lui. Imediat ce a aflat despre blestem,Lydia a inceput sa se documenteze din cartile de istorie de la scoala si din cele gasite in biblioteca lui Deaton,afland ca ea si Derek pot comunica in gand,insa asta nu s-a intamplat. La fel cum nu a mai avut viziuni,nici macar voci nu a mai auzit. Totusi,undeva in adancul ei simtea ca ii lipseste ceva si nu isi putea da seama ce anume.
- Mai repede,a strigat Stiles la ea trezind-o din visare si incercand sa o faca sa loveasca mai cu putere sacul de box din fata ei. Haide,Lydia. Ce e cu tine azi?
De ceva timp Stiles o tot antrena,astfel ajungand sa petreaca mai mult timp langa el,desi cateodata o enerva cu exercitiile mult prea dure. Nici macar nu intelegea de ce face asta. Cum avea sa o ajute? Parca trebuia sa o invete despre puterile de Banshee,nu despre box si flotari.
- Nu mai pot,a oftat si s-a sprijinit de sac,stergandu-si fata transpirata cu prosopul din jurul gatului. Ti-am mai sus ca nu stiu cu ce ma ajuta asta.
- O sa te ajute cand o sa mergem sa-l scoatem pe Derek,a explicat calm si a intins spre ea o sticla cu apa.
- Adica? A intrebat si a deschis sticla,privindu-l in timp ce lua guri mari. Stiles parea astazi cu chef de vorba,asa ca s-a gandit ca poate reuseste sa scoata cateva raspunsuri de la el. Desi ii povestisera destul de multe intr-o luna,nu aflase nimic despre planul lor sau despre ceea ce avea sa urmeze,iar asta ii manca sufletul de curiozitate.
- O sa fie greu sa ajungem la el,mai ales daca ea o sa fie acolo.
Lydia a tresarit surprinsa,iar Stiles si-a muscat buza,parca realizand ca spusese ce nu trebuia.
- Ea? Si-a ridicat o spranceana pe el si l-a privit curioasa.
A aprobat din cap repede,aproape robotic si si-a rotit ochii spre sacul de box.
CITEȘTI
Flashlight
عشوائي"Asta înseamnă dragostea adevărată, Lydia. Să simțim aceeași durere, în același timp."