5. Demonul.

197 17 6
                                    

- Cum dracului nu sunteti oameni? Tipa Lydia furioasă si speriată in acelasi timp.

- Calmează-te Lydia,ok?

Kira a incercat sa o liniștească,insa roscata a continuat să tremure.Dupa meciul care s-a terminat cu scor egal si dupa ce toti jucatorii au parasit vestiarele,Stiles si ceilalti au fost nevoiti sa ii dea explicatii Lydiei.

- Cred ca are un atac de panica,soptii Malia si Stiles s-a asezat imediat in genunchi in fata ei.Si-a pus mâinile pe obrajii ei,stergandu-i lacrimile si a sărutat-o pe frunte inainte sa înceapă să vorbească calm si foarte încet.

- Niciodata nu am putea sa te ranim,bine? Trebuie sa ai incredere in noi si sa încerci să ne asculti. Acum ti se pare iesit din comun,dar imediat ce o sa ne lasi sa iti explicăm nu va mai suna totul atat de rau.

Nici macar ea nu stie de ce,dar cuvintele lui blânde chiar au linistit-o si au facut-o sa se oprească din plâns. S-a ridicat de pe banca pe care se asezase si s-a uitat la ei pe rand.

- Va ascult.

- Eu sunt Alpha,a vorbit Scott si ochii lui s-au schimbat in culoarea rosu. A tresarit,insa a luat o gura de aer si a ramas calma.

- Coiot, a urmat Malia ai carei ochi au devenit albastri si foarte frumosi.

- Kitsune.

Kira a uimit-o cand si-a agătat mana de cablul electric din spatele ei,toti au făcut un pas in spate si Scott a privit-o mândru cand si-a ridicat capul,avand ochii portocalii. Lydia a expirat aer zgomotos si a incercat sa ramana tăcută. Stiles a facut un pas in fata si a înghitit în sec inainte sa vorbeasca. El chiar pare îngrijorat si nu seamana deloc cu nesimtitul din celelalte zile.

- Eu sunt demon.

Vocea lui groasa a speriat-o,urmand apoi sa ramana complet socata. Ochii lui au devenit negrii,chiar si acolo unde ochiul unui om normal nu este colorat. Pielea alba si cearcanele au fost scoase in evidenta imediat,acum aratand exact ca un demon din Iad.

- De ajuns,a gesticulat din mana si a pornit spre usa,fiind gata să plece.

- Nici tu nu esti om,a strigat in urma ei insa nu l-a auzit.

***

Cand a ajuns acasa Zac si mama ei se uitau la televizor in living. A uitat complet ca si el a fost la meci,cel putin a venit acasă si nu a mers altundeva.

- Ti-a placut meciul? Întreba ea si ii ciufulii parul blond. Familia lor e destul de ciudata: ea este roscata,Miranda brunetă si Zac blond. Insa,de fapt tatăl lor e blond si culoarea naturală a Mirandei este roscat.

- Mi-a placut de Kira,a ranjit el. Tu de ce nu esti ca ea?

"Poate pentru ca eu nu am puteri supranaturale".

- Nu imi place sportul,strâmbă din nas.

- Nici mie nu mi-a placut,rase Miranda.

A intrat in bucătărie si a scos din frigider un iaurt cu fructe pe care l-a mâncat in graba,apoi a plecat direct in camera ei. Ar fi vrut sa stea cu ei,sa rada si sa se uite la un film,insa nu are starea necesara. Se simte obosită,fizic si psihic. Dupa o baie lunga care a reusit sa o ajunge sa isi mai puna ordine in gânduri s-a trântit in pat,sub pătura,pregătită să adoarmă.

Zgomote bizare au deranjat-o in mijlocul noptii. S-a sprijinit pe coate si a aprins lampa de langa pat,încercând să ignore intepaturile din ochi cauzate de lumina puternica.

- Lydia?

Vocea asta ar putea sa o recunoasca oricand.

- Stiles? A intrebat mai mult tipand. Ce cauti in camera mea? Si cat e ceasul?

FlashlightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum