Lydia imbraca rochia neagra,apoi aplica rujul rosu aprins pe buze si il mai întinse putin cu degetul,truc invatat de la mama ei. Miranda este trecuta de mult de prima tinerete,insa arata foarte bine si inca iese la intalniri cu bărbati mai tineri sau mai bătrâni ca ea. Tatăl ei le-a părăsit de mult,iar acum are deja pe altcineva. Inca un motiv ca Lydia sa se simtă inferioară lor. Ei au familii perfecte,cu părinti care se inteleg bine si au servicii de la care castiga o multime de bani. Părintii Kirei sunt afaceristi,ai lui Scott medici,iar cei adoptivi ai Maliei sunt biologi. Mama lui Stiles a murit,insa tatăl lui este agent FBI de mare succes. Toate astea in timp ce Miranda este doar un psiholog la liceu.
- Ies cu Jordan in seara asta. Distractie placuta,o sărută pe frunte apoi se făcu nevăzută.
Mâinile ii tremura atunci cand trasează linia cu dermatograful negru. Se tot gândea la lucruri rele. Cum ar fi sa se faca de ras alunecand cu tocurile? Sau daca se va imbata si va reactiona ca una din tipele din filme,adica exact opusul caracterului ei. Claxonul puternic al unei masini a facut-o sa tresara,s-a incaltat repede cu pantofii si a iesit din dormitor. A inchis usa de la intrare cu cheia,apoi a ascuns-o bine sub covoras. A realizat ca si-a lăsat telefonul in camera,insa nu vrea sa-i faca sa astepte asa ca nu s-a mai întors sa-l recupereze.
- Buna,ii saluta ea încercând sa zâmbeasca insa doar Kira si Scott au raspuns. Stiles si Malia sunt in fata,ea fiind cea care conduce.
Stiles poarta un tricou si blugi negri,iar Scott a înlocuit tricoul cu un maiou mulat. Kira are o rochie superba alba,iar Malia una rosie cu parul ei scurt aranjat ca in fiecare zi. Toti arata superb,exact ca scosi din reviste. Ea le strica imaginea de modele.
Linistea a fost mormantala pana au ajuns în fata unei vile imense,in jurul careia sunt parcate zeci de masini luxoase si colorate. Imediat ce au coborât a putut observa piscina plina de tipe goale. In jur e mult fum si agitatie,muzica trap fiind data la maxim in boxele mari ce fac peretii sa tremure.
Rămase ultima cat timp intrau in casa,insa Stiles -care era in fata ei- a ramas pe loc si a atins-o gentil pe spate,îndemnând-o sa meargă înainte. Apoi si-a retras mana cand si-a dat seama ca a atins-o prea grijuliu.Au mers afara -desi multa lume este in living pe canapele si fotolii- si s-au oprit in fata barului. Nu mai văzuse niciodată o petrecere asa mare,luxoasă si ilegală. Droguri sunt peste tot:pastile,tigari,prafuri. Vrea acasa,locul asta nu e de ea. Privirea ei s-a plimbat in jur cateva minute si a realizat ca a ramas singura la bar. Kira si Scott danseaza foarte lasciv,iar Malia vorbeste cu un tip ce e probabil gazda pentru ca tipa din 5 in 5 minute la baiatul care tocmai a vrut sa arunce piticul de grădină in geam. Iar Stiles s-a asezat pe scaunul de langa ea. A privit-o scurt,inainte sa vorbeasca. "Doamne,parfumul lui e genial"
- Ce bei?
- Suc. Răspunse repede făcându-l sa rada.
- Doua "Sex on the beach".
- E cu alcool,iar eu nu beau.
- Un pahar nu iti va face nimic rau,promit.
Inocenta ei il atrage atat de mult. Cu greu se abtine sa nu se gândească la picioarele alea lungi in jurul bazinului sau,iar el sa ii sărute si sa ii muste gâtul.
Băuturile au fost asezate in fata lor,iar Stiles a fost primul care a baut.
- Cum ti se pare petrecerea?
Din glasul lui se poate observa ca ii este greu sa deschida o conversatie. A băut din paharul colorat si chiar a fost surprinsă de gustul genial. A luat o gura mai mare,iar el a privit-o surprins.
- Nu-mi place petrecerea,a răspuns sec si a lăsat paharul gol pe bar.
- Nu am vrut sa te obligăm. Kira s-a gandit ca ai nevoie de o gasca,iar noi nu am putut sa o refuzam. In orice caz,nu e nici plăcerea noastra.
S-a încruntat confuză,apoi s-a simtit rănită si batjocorită.
- Ce vreti de la mine? Ridica tonul si brusc a simtit cum prinde curaj. De fapt,mai bine nu raspunde pentru ca nu imi pasa. Nu stiu de ce draci m-a invitat aici din moment ce nu va face placere prezenta mea.
S-a ridicat de pe scaunul inalt si a plecat,făcându-se nevăzută prin multimea de oameni. El a iesit afara unde a găsit-o stand langa gardul vilei, langa o tipa ce dorme si miroase puternic a alcool.
- Lydia,vrei sa pleci?
- Da.
- Te duc eu.
- Nu.
- Atunci cum naiba ai de gand sa ajungi acasa? Se rastii la ea,începând sa se enerveze.
- Nu e problema ta. Replică tăios si acest lucru l-a scos din sărite.
- Treci in masina acum.
- Nu,refuza ea cu incapatanare. Ai băut alcool si nu vreau sa merg intr-o masina cu un nesimtit din cauza caruia as putea sa mor.
Aia a fost picătura care a umplut paharul. A facut doi pasi mari cat sa ajunga in fata ei,a prins-o strâns de partea din spate a coapselor si a ridicat-o in brate.
- Ce naiba faci? Lasa-ma jos! A tipat,lovindu-l cu palmele in pieptul tare. In schimb,a ignorat orice cuvant spus de ea si a aruncat-o pe scaunul din fata al masinii Maliei.
- Nici sa nu te gândesti sa...striga ea cand el a urcat si a blocat usile. Bineinteles. Vreau sa ajung acasa cat mai repede,hai...
Nu a apucat sa termine fraza pentru ca atunci cand s-a uitat la el a cuprins-o strâns cu degetele de barbie si a fortat-o sa-l privească fix in ochi.
- Nimeni nu vorbeste asa cu mine,nici macar o virgina penibila ca tine. De acum inainte nu mai comentezi si o sa te comporti frumos. Stai cu noi la masa,mergi la petreceri,te distrezi.
E încremenită. Nici macar nu a mai incercat sa scape,stie ca nu are sanse.
- Ai inteles? A strâns-o si mai tare,iar ea a aprobat repede din cap. Spune-o!
- Am inteles.
Si-a dus mana la barbie cand a eliberat-o si cateva lacrimi au inceput sa ii cadă pe obraji.
- Nu am chef sa te aud plângând mormaii Stiles si a pornit masina, o melodie de la Eminem incepand sa se auda incet in fundal. Asta pana cand a marit volumul la 30.
Macar asa a putut sa planga,convinsa ca inca poate sa o auda. Cand a oprit in fata casei,Lydia a sarit ca arsa din masina si a plecat fara sa ii spuna "multumesc" sau macar "pa". Stiles a ramas uimit de atitudinea ei. "Am zis ceva rau?"
CITEȘTI
Flashlight
De Todo"Asta înseamnă dragostea adevărată, Lydia. Să simțim aceeași durere, în același timp."