Razboi I

5 1 1
                                    

Se simte tensiunea dintre noi. Sunt pe canapeaua rosie a lui Amy, iar ea si Clare sunt pe celelate canapele de o persoana. Nici una din noi nu zice nimic, fiecare priveste in alta parte fara a ne intalnii privirile. Ma uit in jur si analizez fiecare perete in parte, iar dupa cateva secunde imi iau inima in dinti si sparg ghiata.
-Stiu...ca nu am mai vorbit demult cum o faceam candva, ceea ce ne-a facut sa ascundem lucruri una fata de cealalta, dar, va jur ca nu a fost cu intentie, am vrut sa va feresc de lumea asta ciudata, frumoasa intr-un fel, spun zambind, si pericolasa.
-Jasper e un mi se parea un tip de treaba. Mi-a pus toata viata lui pe tava, iar asta sincer m-a impresionant. Evident ca am vrut sa ma transform, sa fiu ca ei...dar, cand s-a intamolat asta, toata lumea mea s-a schimbat, am simtit nevoia sa stau singura ceea ce m-a indepartat de voi, care insemnati totul pentru mine...spune Amy cu fata spre podea si vocea subtire.
-Eu de curand am aflat ca sunt vrajitoare, mama si bunica m-au ajutat sa imi descopar puterile si in acelasi timp sa mi le si protejez. Apoi am aflat ca in cartea vrajitoarelor cea sacra, pe care au scris-o vrajitoarele nevazatoare era o legenda.. In acea legenda era numele meu si al surorii tale, Anne. Se spune ca unindu-ne fortele vom ajunge cele mai puternice vrajitoare. Spunea ca se va declansa un alt razboi intre fortele supranaturale, dar de data asta a fi diferit. Acest razboi va fi intre membrii unei familii de vampiri. Un grup al vampirilor va avea varcolacii si vrajitoarele de partea lor, iar celelat va avea verdii. Previziunea se termina aici, eu si sora ta trebuie sa o continuam, altfel vrajitoarele nemaiavnd legende nu vor mai exista. Se vor naste alte vrajitoare care nu vor stii care le sun originile, iar ele vor ajunge pe cai gresite si un alt razboi se va declansa. Iar acest razboi va fi intre cele doua lumi. spune Clare privind intr-un loc si parand foarte serioasa.
-Iar acest razboi ne va distruge...spoteste Amy
-Ce sunt verdii? o intreb pe Clare
-Sunt vampirii care sunt cei mai insetati de sange, adica cei mai nou transformati. De obicei sunt cei mai periculosi pentru ca transformare nu a avut loc complet. Iar arunci, tot umanismul lor dispare pana in clipa de transformare completa, adica cand omoara si se hranesc prima oara.
-Wow...spun eu, speriata stiind deja intre cine este razboiul.
-Oh, hai sa lasam asta acum. spune Amy sarind din canapea si fiind mai vesela ca niciodata. Promitem ca nu ne mai ascundem nimic!spune ea .
Apoi ne ridicam si noi, fiind de acord si ne imbratisam, iar tot dorul dispare, dar frica din mine ramane, nestiind cine castiga razboiul.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Different worldsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum