I LOVE YOU ???

42 0 0
                                    

SAMANTHA'S POV

It's been a month since nung day na sinabi ni Raffy na he's falling for me. So far Rafael shows little of his sweet genes hehe ! Hindi naman nagbago yung traits niya, mayabang at presko pa rin.

Kamusta naman ako? Honestly natatakot pa rin ako eh. Nakakatakot nang masaktan ulit lalo na sa kanya na may pagka playboy, and hindi naman ako sigurado na mamahalin niya ako. Every single day my feelings for him comes deeper and deeper. Do I love him na? Kung dati 100% sure na hindi, ngayon hindi ko na alam kung ano.

Nakaka-stress na, Rafael Azcuna mahal na nga ba kita ?

------

"WAAAAHHHHH !!! RAFFFYYYYYY !!

"hahaha !! enjoy the ride babe !!" lintik na Rafael ito ! Sinundo ako sa bahay dahil gusto daw niya mag stroll, dito kami sa big bike niya sumakay. Ayaw ko kasi umakap sa kanya kaya ito! pinaharurot niya motor niya ! lintik !!! mamamatay na ako !

"YOU JERK !! SIRAULO KA !! SLOW DOWN RAFFY ! MAMAMATAY TAYO !! "

"ayaw !! :P "

" urgghhh !!! oh eto na !! aakap na ! Damn it !! "

"hahahaha !! good girl pero one more thing, what do you call me ? "

"RAFFY !! YOU JERK ! SLOW IT DOWN ALREADY !"

"na-ah ! call my name first"

"RAFFYYY !! " bwisit na lalaki to ! ayaw niya kasi ng tinatawag ko siya sa petname ko sa kanya.

"Hard Headed huh ? Let's see "

*brooom brooooom*

"waaahhhhh !!! "

"so what's my name again ?"

"RAFAEL !!!!! WAAAAHHHH !! "

"and what should you call me? "

" come on Rafael !! "

"what did you call me BABE ??"

"ugghhh !! YOU- (*brooom brooom*) BAAAABBBEEEE !!! "

"okay !" then he slowed down and parked beside the bay.

I hurriedly got off his bike and walk away.

"Hey Sam ! "

"SHUT UO YOU ASSHOLE !! KUNG GUSTO MONG MAGPAKAMATAY WAG MO KONG IDADAMAY ! "

"haha ! I'm not planning on suicide."

"YOU !! YOU STILL GOT THE NERVE TO LAUGH !! I WAS FRIGHTENED BACK THERE !! DAMN YOU !! IF YOU DON'T CARE OF WHAT I'LL FEEL OR WHAT WILL HAPPEN TO ME, JUST LET ME GO AWAY AND LIVE MY LIFE !! "

"ssshhh. stop that." hindi ko namalayan na umiiyak na pla ako.

Pinunasan niya luha ko and suddenly I felt warmth. I felt his warm and comforting hug.

"I'm sorry. I'm sorry. I'm sorry if I frightened you. I'm sorry. I'm really really sorry" bakit ganito ? Is it me ? or its just. I felt that he's hurt in a way, a guilt and hurt. He tightened his hug.

Dahil sa yakap niya ewan ko ? Nawala yung inis ko sa kanya. Ganito na ba ang effect niya sa kin ?

He let go of the hug ang hold my face with his two hands.

"and Samantha (he calls me by my whole name when he's serious) don't ever think that I don't care about what you feel morever what will happen to you, because the truth is. I care for you so much, I really do. I know I'm not that showing but believe me when I say that...

I LOVE YOU." he slowly kissed me.

He loves me ? *lub dub lub dub* 

My soul brightened up when I heard those words. I'll admit it, the words that I've been longing to hear from him.

There's no point of denying, I found answers to my question.

"I love you too." I said looking in his eyes between our kisses.

mending heartTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon