Öncelikle belirtmek istediğim hikayeyi telden yazdığım için bazı yazım hataları oluyor. Sonra okuduğumda farkettigimden düzeltmek gibi bir imkanım olmuyor. Bunun için tüm okuyanlardan özür diliyorum.Yinede hatalariylada olsa okuyup oy veren herkese tesekkurude bir borç biliyorum .Umarım beğenerek okuyacağınız bir bölüm olur. İyi okumalar
Yiğit saskinligindan sıyrılıp kendine doğru gelen ufakliga elini uzattı. Ecrin kendine uzanan eli tuttu. Şu an Yiğit in kolunda nikah masasına gidiyordu. Yiğit kolunu tutan kızın varlığıyla urperdi. Onu korkutan Ecrinin yanında hissettiği duygulardi. Bu ufak tefek kız eğer zorla evlendiği kuzeni olmasa onu sevebilir hatta bunun için kendini şanslı sayabilirdi. Bu düşünce onu sarsiyordu. Ama bunu düşünmeden edemiyordu.Alkis seslerinin yükselmesiyle kendine geldi. Herkes onlara bakıyordu. Çok fazla kişi olmamasına rağmen dedesi ve annesi basının olmadığı çok yakın oldukları birkaç aile dostlarını cagirmislardi. Ekrem Bey ve Mesut Bey birbirlerine yaslanmis çocuklarına bakıyordu. İkisi de endişeli ve bu evlilikten istenen sonucun çıkması için umutlulardi. Nikah memuru yerini alırken Ecrin ve Yiğit te masaya oturdular. Son olarak nikah şahitleri de yerlesince nikah memuru konuşmaya başladı.
DEĞERLİ KONUKLAR
BU MUTLU GECEYE HER İKİ AİLE ADINA HOŞ GELDİNİZ DİYOR İYİ EĞLENCELER DİLİYORUM.
NİKAH AKDİNE BAŞLIYORUM.ADINIZ SOYADINIZ?
- Ecrin ARHAN
ADINIZ SOYADINIZ?
- Yiğit Alp ARHANBİRBİRİZİNLE EVLENMEK İSTEDİĞİNİZİ BİZE YAZILI OLARAK BİLDİRDİNİZ. YAPTIĞIM ARAŞTIRMA SONUNDA EVLENMENİZE ENGEL BİR DURUMUN BULUNMADIĞI TARAFIMDAN TESPİT EDİLMİŞ OLUP ŞİMDİ BİR KEZ DAHA MİSAFİRLER VE ŞAHİTLER HUZURUNDA SÖZLÜ OLARAK EVLENMEK İSTEDİĞİNİZİ BEYAN EDERSENİZ EVLENME AKDİNİZİ GERÇEKLEŞTİRECEĞİM.
SİZ SAYIN Ecrin ARHAN YANINIZDA OTURAN SAYIN Yiğit Alp ARHAN BEYİ HİÇ KİMSENİN ETKİSİ VE BASKISI OLMAKSIZIN ÖZGÜR İRADENİZLE EŞ OLARAK KABUL EDİYORMUSUNUZ?
Ecrin biraz bekledi gerçekten kendi isteğiyle hiçbir baskı altında kalmadan mi evet diyecekti. Hayır sadece babası için bunu yapıyordu. Kendi rızasıyla değil bir başkasının mutluluğu için...
- E...EVET
İlk evet ten sonra misafirler alkışladı. Memur Yigite döndüSİZ SAYIN Yiğit Alp ARHAN YANINIZDA OTURAN Ecrin ARHAN HANIMI HİÇ KİMSENİN ETKİSİ VE BASKISI OLMAKSIZIN ÖZGÜR İRADENİZLE KENDİNİZE EŞ OLARAK KABUL EDİYORMUSUNUZ?
Yiğit hiç düşünmeden tek kelimeyle
- EVET dedi. Yine alkış sesleri yükseldi.ŞAHİTLER OLARAK SİZLERDE DUYDUNUZ BİRBİRLERİNİ EŞ OLARAK KABUL ETTİLER. SİZLERDE ŞAHİTLİK EDERMİSİNİZ?
- EVET
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEDEMİN GELİNİ
RomanceZorla birleşen iki farklı hayatın nefes kesen tutkulu aşkına şahit olacaksınız.... Birbirlerinin varlığından bile habersiz farklı yaşantıları olan iki insanın hayatı bir anda ortak bir hayata dönüşürse ne olur? Bir dedenin mutlu olması için iki...